User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Enjektör Kontrolü.

  1. #1
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Enjektör Kontrolü.

    Selam arkadaşlar aracım 110 bin e geldi bu zamana kadar bakımları 10 binde bir 80 bin e kadar yetkili serviste yapıldı.90 binden sonra her 8 binde bir kendim yaptırdım.yağ olarak mobil 1 5w 30 esp kullanıyorum.Enjektörlerimi hiç kontrol ettirmedim 3 gün önce çalıştırdığımda devir düşüp tekrar düzeldi,bugünde soğukken çalıştırdığımda aynı şey oldu yağ eksiltme,su eksiltme herhangi bir yağ kaçağımda yok.turbomda sağlam basıncımdada bir sıkıntı yok.tek geriye kalan enjektörlerim.düzgün bir şekilde testlerini yaptırabileceğim, bir sıkıntısı varsa düzgün şekilde tamir edebilecek bir usta arıyorum ikiyelli,topkapı,maslak çevresinde önerebileceğiniz usta tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güvenebileceğin, sağlam bir Bosch Diesel Pompa/Enjektör servisi bul. Adamlarla enjektör kontrolü için fiyatta anlaş. Vardır muhakkak bir ustaları yönlendirecekleri. Sök-tak için de ustayla pazarlık edersin.

    Ustanın yapacağı sök-tak zaten. Ötesi pompacının işi. Ustaya verirsen o da koyar karını ve gider merdivenaltı bir pompacıda ucuza yaptırır.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  3. #3
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dukkannim sultangazide birseye karar vermeden ariza tespite bagliyip arizana gore yardimci olurum
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #4
    Eyüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    54
    Mesaj
    4.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer yakıtınıza dikkat ediyorsanız 110bin km'de enjektörlerin sorun çıkarması düşük bir olasılık..

    Önce arızayı bulmanız daha mantıklı olur , yalandan yere enjektörlerinizi söktürmeyin bence..

  5. #5
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güvenebileceğin, sağlam bir Bosch Diesel Pompa/Enjektör servisi bul. Adamlarla enjektör kontrolü için fiyatta anlaş. Vardır muhakkak bir ustaları yönlendirecekleri. Sök-tak için de ustayla pazarlık edersin.

    Ustanın yapacağı sök-tak zaten. Ötesi pompacının işi. Ustaya verirsen o da koyar karını ve gider merdivenaltı bir pompacıda ucuza yaptırır.
    bilgiler için teşekkür ederim abi

  6. #6
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dukkannim sultangazide birseye karar vermeden ariza tespite bagliyip arizana gore yardimci olurum
    özelden mesaj attım size

  7. #7
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyüp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer yakıtınıza dikkat ediyorsanız 110bin km'de enjektörlerin sorun çıkarması düşük bir olasılık..

    Önce arızayı bulmanız daha mantıklı olur , yalandan yere enjektörlerinizi söktürmeyin bence..
    dediğiniz gibi önce arıza tespit e baplayıp bi kontrol edicem sonra artık gereken yapılır ama devir göstergesinde bir düzensizlik yok ama motoru dinleyince rolantide ufak bi dengesizlik mevcut bugün iyice keşfettim onuda.Birde gizli menüden digital devirden gözlemliyim bakalım orda sonuç nedir.

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vakumlarda bi kaçak olması muhtemel veya bir tıkanıklık bence ilk önce vakumlara baktır

  9. #9
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı durum benim arabamdada var, enjektörleri değiştirdim başka sebepten dolayı ama sorun çözülmedi.

    İki ihtimal kaldı, Mazot pompası üzerinde bir sensör varmış sanırım onunla alakalı olabilirmiş, aynı sorunu yaşayıp sensör değiştirerek çözende baya var internet ortamında gördüğüm kadarıyla. Sensör fiyatı 300 - 400 lira civaralarında.

    ikincisi ile akışmetre tesisatında bir yerlerde bir temazsızlık olması. Çünkü araç soğukken oluyor bu durum motor ısınınca sıkıntı kalkıyor.

  10. #10
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı huseyinturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı durum benim arabamdada var, enjektörleri değiştirdim başka sebepten dolayı ama sorun çözülmedi.

    İki ihtimal kaldı, Mazot pompası üzerinde bir sensör varmış sanırım onunla alakalı olabilirmiş, aynı sorunu yaşayıp sensör değiştirerek çözende baya var internet ortamında gördüğüm kadarıyla. Sensör fiyatı 300 - 400 lira civaralarında.

    ikincisi ile akışmetre tesisatında bir yerlerde bir temazsızlık olması. Çünkü araç soğukken oluyor bu durum motor ısınınca sıkıntı kalkıyor.
    Hacı abi senin durum vahim sen bizim whatsapp grubuna gelsene.

  11. #11
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı huseyinturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı durum benim arabamdada var, enjektörleri değiştirdim başka sebepten dolayı ama sorun çözülmedi.

    İki ihtimal kaldı, Mazot pompası üzerinde bir sensör varmış sanırım onunla alakalı olabilirmiş, aynı sorunu yaşayıp sensör değiştirerek çözende baya var internet ortamında gördüğüm kadarıyla. Sensör fiyatı 300 - 400 lira civaralarında.

    ikincisi ile akışmetre tesisatında bir yerlerde bir temazsızlık olması. Çünkü araç soğukken oluyor bu durum motor ısınınca sıkıntı kalkıyor.
    Bende bu olay sadece soğuk havada mevcut dün maslakta arkadaşımın yanına gittim makineye bağladık aracı gayet stabil çalışmaktaydı enjektörlerimide kontrol ettim onlarda sapa sağlam bi kaç ustaya daha gösterdim saat gibi bir problemi yok sen bence fazla kuruntu yapıyorsun dediler en sonda opc garaj a gittim onlarda motoru gayet sağlıklı buldular ve sonra dediğiniz sensörü söylediler banada,sensörün 150 200 tl gibi bir fiyatı var ancak ben mazotun soğuk havalarda biraz kalınlaştığını ve bunun sensöre etki ettiğini düşünüyorum.bugün herhangi bir sıkıntı olmadı birkaç gün gözlemdeyim bakalım neler olacak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •