User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: e30 aşırı besleme modifiye hakkında

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Smile e30 aşırı besleme modifiye hakkında

    Herkese Merhabalar
    arkadaşlar bir arkadaşımın tertemiz bir e30 kasa 3.16i si var araç 1990 model yurtdısından gelmiş 1996 da trafige cıkmıs 2000 senesinde arkadasımın babası almıs yıllarca kendileri binmiş hata boya degişen yok motoru hala kız gibi şimdi bu araca modifiye yapmak istiyor ama aracın dısına herhangi birşey yapmak istemiyor sadece jant ses sistemi gibi ufak tefek işlemler ve onlarıda tamamladı ama şimdi aracın motoruna birşeyler yapmak istiyor ortalama 200 250 hp gibi güç almak istedigini söylüyor sizce neler yapması iyi olur ve ne kadar maliyetli olur ? şimdiden herksese teşekkür ederim (cevaplara arkadaşım bakacaktır)

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 hp güç kolay m50b28 motor bulursanız, Swap yapmadan önce silindir kapağı port polish yaptırırsınız.

    Soğuk hava çeken bi hava girişi, iyi bir egzoz sistemi, yazılım yaparsanız net olarak 200 alırsınız.

    Buna ek olarak dbilas itb ve egzantrik ile 230-240 ları görürsünüz.

    Km'de rahat 1-1,5 lira yakar bunu baştan söyleyeyim.

    Diff olarak ben 3.15 tercih ederdim. Sağda solda yanlamayı çok seviyorsanız 4.14 diff koyarsınız.

    Ben olsam m50b28 schrick egzantrik ile motoru toplar 3,86 diff koyar binerdim
    Coğrafya kaderdir

  3. #3
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zorbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 hp güç kolay m50b28 motor bulursanız, Swap yapmadan önce silindir kapağı port polish yaptırırsınız.

    Soğuk hava çeken bi hava girişi, iyi bir egzoz sistemi, yazılım yaparsanız net olarak 200 alırsınız.

    Buna ek olarak dbilas itb ve egzantrik ile 230-240 ları görürsünüz.

    Km'de rahat 1-1,5 lira yakar bunu baştan söyleyeyim.

    Diff olarak ben 3.15 tercih ederdim. Sağda solda yanlamayı çok seviyorsanız 4.14 diff koyarsınız.

    Ben olsam m50b28 schrick egzantrik ile motoru toplar 3,86 diff koyar binerdim
    M50 de b28 yok en son 25 var m52 de vardır 2.8.

    M50b25 koyulur yazılım güzel bir m3 komple eksoz yapılır gazlanır 250 kadar olmasada bi 190 200 cıkar sihirli parmakla.

    Konuya daha hakim olan Bülent abi(Ghibli)yardımcı olacaktır.

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By CrAzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M50 de b28 yok en son 25 var m52 de vardır 2.8.

    M50b25 koyulur yazılım güzel bir m3 komple eksoz yapılır gazlanır 250 kadar olmasada bi 190 200 cıkar sihirli parmakla.

    Konuya daha hakim olan Bülent abi(Ghibli)yardımcı olacaktır.
    Ben stroker olarak düşünmüştüm. Yorumun doğru
    Coğrafya kaderdir

  5. #5

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm yani motoru komple degiştirmek felan lazım yani birde ne kadar tutar fiyat olarak tahminen ?

  6. #6
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10.000 tutar rahat

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani ufaktan bir 200 hp 10.000 tl tutuyor ise şöylesine bir 600 hp almak demek ooww

  8. #8
    21dc963 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    600 bg 30.000 lira tutmaz ... Beygirler arttkca guc almak zorlasir otz binden cok fazla olur

  9. #9
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bide 600hp öyle taktım yaptım oldu deyipte bitmiyo illaki biyerler çatlayıp patlıyo sonra tekrar yapıyosun
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  10. #10
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok uzaklara gitmeye gerek yok.. blok sabit kalmak şartıyla 2,1 yapılır araç.. çift egzantrik 3.18is üst kapağı.. port polish.. itb.. beyin ve yazılım ile çok rahat çıkarsın istediğin beygirlere.. hem çook fazla tutacağını sanmıyorum öyle.. hem de sorunsuz atmosferik devam edersin ve en büyük artısı muayenede filan sıkıntı çıkmaz blok aynı olacağı için.. ve en güzel yanı bu işleri kayseride yaptırabilirsin..
    E30 - 3.18is supercharged...

  11. #11
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok uzaklara gitmeye gerek yok.. blok sabit kalmak şartıyla 2,1 yapılır araç.. çift egzantrik 3.18is üst kapağı.. port polish.. itb.. beyin ve yazılım ile çok rahat çıkarsın istediğin beygirlere.. hem çook fazla tutacağını sanmıyorum öyle.. hem de sorunsuz atmosferik devam edersin ve en büyük artısı muayenede filan sıkıntı çıkmaz blok aynı olacağı için.. ve en güzel yanı bu işleri kayseride yaptırabilirsin..
    Hah benim kafamdan biri çıktı ya 3.16 ile is blogu aynı çıkarım is yaparım aracı 2.2 beyin yazılım itb throotle 25 lerin üzerinden boy boy geçerim

  12. #12
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 silindirciler genelde is deki potansiyeli bilmezler.. hem guclu hem ekonomik bi aracim olsun diyen birinin kisitli butcelerle yapacagi en mantikli tercih is tir.. bu dedigimiz setup 3.25 lere zaten toz yutturur da 3.25 den daha büyük hacimleri de ciddi zorlar.. buyrun size doktorundan recete
    E30 - 3.18is supercharged...

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok uzaklara gitmeye gerek yok.. blok sabit kalmak şartıyla 2,1 yapılır araç.. çift egzantrik 3.18is üst kapağı.. port polish.. itb.. beyin ve yazılım ile çok rahat çıkarsın istediğin beygirlere.. hem çook fazla tutacağını sanmıyorum öyle.. hem de sorunsuz atmosferik devam edersin ve en büyük artısı muayenede filan sıkıntı çıkmaz blok aynı olacağı için.. ve en güzel yanı bu işleri kayseride yaptırabilirsin..

    ortalama maliyet ne kadar tutar ?

  14. #14
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu senin piyasayı ne kadar bildiğine parçaları ne kadar ucuza aldığına ve çıkan parçaları ne kadar iyi değerlendirdiğine göre değişir.. ama 5-6 binden aşağı olmaz sanırım..
    E30 - 3.18is supercharged...

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu senin piyasayı ne kadar bildiğine parçaları ne kadar ucuza aldığına ve çıkan parçaları ne kadar iyi değerlendirdiğine göre değişir.. ama 5-6 binden aşağı olmaz sanırım..

    5-6 bin ise önemli degil benim için
    ama bir diger kişide bana diyorki m20b25 MOTOR YENİ TOPLANMIŞTIR.2,8 KRANK KISA KOL 2,8 ENJEKTÖRLER 2,8 AKIŞMETRE.BRONZ BALATA.MOTOR ARACIN ÜSTÜNDE TAKILI SIKINTISIZ 210 BEYGİR ŞANZIMAN BEYİN TESİSAT DAHİLDİR ALTAK ÇALIŞTIR. fiyat olarakda 5000 sizce nasıl olur hazır motor almakmı yoksa senin dedigini yapmakmı kardeşim ? hem birazda yani az yaksın demek mantıklı degilde yani en fazla olarak kmde 70 80 krş yaksın iyi gitsin her köşede yanlasın bu arada cevap veren yardımcı olan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
    birde ayrıyeten bu araca nos takılsa 60 hp civari güç verse sıkıntı olurmu ?

  16. #16
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Modifiye? Asiri besleme? Swap? Ne yapmak istiyosun sen muayenede sikinti cikmadan yaparsan swap isini resmi yaparsan o da bi alternatif. ..
    E30 - 3.18is supercharged...

  17. #17

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Modifiye? Asiri besleme? Swap? Ne yapmak istiyosun sen muayenede sikinti cikmadan yaparsan swap isini resmi yaparsan o da bi alternatif. ..

    muyanede sıkıntı olmadan swap yaparım nos işi cok hosuma gidiyor hepde bir merakım war yani taksam sıkıntı olurmu muayeneye soktuktan sonra gider taktırrım

  18. #18

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    28
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu Güncel

  19. #19
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m50 motorlar genelde alçak devir döndükleri için hacimdaşlarına nazaran daha az güç üretecektir. tavsiyem m50b25 motor aşağısıyla uğraşmamaktır. ugraşacaksanızda devir düşük olduğu için hacimdaşlarına göre daha küçük turbo seçmenizdir.
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •