User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Vatan bilgisayar ürün değişimi hakkında acilll

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Vatan bilgisayar ürün değişimi hakkında acilll

    Bu aksam 21.30 sıralarında vatan bilgisayardan lenovo marka notebook aldım mesai bitmek üzere olduğu için kurulumu falan yapıldı direk aldım ürünü inceleme şansım olmadı az önce eve gelip açtığımda mausepad düğmelerinin sıkıntılı olduğunu gördüm sol tık düğmesi diğerine göre içine gömülmüş duruyor ve basarken hissedilen bi gariplik var belki çok büyük bir sorun değil ama benim için önemli ufak şeylere takan bir insanım yarın teker vatana gitsem ürün ayıplı mal olarak kabul edilip değişim yapılır mı işin aksi tarafı bilgisayarı incelemeye bırakmaya vaktim yok Perşembe Cuma çizim yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim yardımınızı bekliyorum

  2. #2
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ben de geçen hafta lenovo aldım vatandan.. 2 gün sonrs farkettim ki, sol taraftan ses gelmiyor. Vatan'a götürdüm, incelemeye aldılar.. Servise gideceginden korkuyordum, lakin donanımsal sorunlar vatan personeli tarafından mağazada inceleniyormuş.. incelediler, ertesi gün gidip yeni cihazı aldim..

    Sen de vatana gidip, durumunu anlatip, teknisyenin hemen bakmasini rica edebilirsin. Ya da çizimlerin bittikten sonra cihazını teslim edip sorun eğer gerçekten fizikselse 1 ya da 2 gün sonra yeni cihazı alabilirsin.

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvallah cevap için teşekkür ediyorum benden kaynaklanan bir durum olmadığı için ayıplı mal sayılıp anında değişim olması gerekiyor diye biliyorum yarın gidip göstericem umarım aynı durum olur değişim kararı verilir biraz titizimdir elektronik eşya konusunda

  4. #4
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam yerıne konu acmıssın hemen yardımcı olayım.lenovo nın bır ay ıcınde bırebır degısım garantısı var yanı yarın gıt durumu anlat hemen yenısını ıste.bende gecen ay ıcınde lenovo aldım 2 hafta sonra farketttımkı mouse pad de kabarma varmıs tustanda ses gelıyordu gerı verdım ama bı hftadan fazla oldugu ıcın servıse gıttı oradan degısım onayı cıktı. bı hfta ıcınde getırseydın dedı hemen verırdık dedı. lenovoda durum bu bende vatandan almıstım. buyuk ıhtımal sorun cıkmaz yenısını verırler hemen.

  5. #5
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gozle gorulemeyen veya serinin devamında surekli var olan gorsel sorunlarda teknik servis aracılığı ile değişim yapılır onun dışında orda çozmeye çalışırlar

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gözle bariz görünüyor sol tık tuşu diğerine göre aşağıda ve bastığınızda nasıl anlatsam sesleri farklı çıkıyor içimi rahatlattınız valla saolun tek aklıma takılan yarın derste kullanıcam bilgisayarı kullanıldığı için sıkıntı çıkarırlar mı sanırım orasıda benim ikna yeteneğime kalmış

  7. #7
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lenovolarda kronik sorundur touchpad vatanda çalışırken hep aynı sorunla karşılaşırdım.Eğer kurulum için verilen kağıdı imzaladıysan biraz sıkıntı çünkü bir sorun olmadan teslim aldığını belirtiyor o kağıt.büyük ihtimal pc yi servise göndermeyi teklif edecekler sakın gönderme uzun süre beklersin inatla değişim istediğini belirt müdüre bağlı belki iade alırlar

  8. #8
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başlıkla uyumlu oldugu için paylaşmak istedim
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...yonlar-14.html
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  9. #9
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende daha önce asus aldım klavyenin orta kısmındaki tusların altı bos gibiydi hem fazla ses cıkarıyordu hemde esniyordu. Gidip duruumu anlattım değiştirdiler direk.

  10. #10
    TayfunS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    xray tüpü
    Mesaj
    1.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hondafit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lenovolarda kronik sorundur touchpad vatanda çalışırken hep aynı sorunla karşılaşırdım.Eğer kurulum için verilen kağıdı imzaladıysan biraz sıkıntı çünkü bir sorun olmadan teslim aldığını belirtiyor o kağıt.büyük ihtimal pc yi servise göndermeyi teklif edecekler sakın gönderme uzun süre beklersin inatla değişim istediğini belirt müdüre bağlı belki iade alırlar
    Selam
    Laptop aldim. O kagidi imzalayip eve gelince farkettim ki kasanin bi ucu kirin ama tirnak ucu kadar. Geri de goturmedim 2. Senesi doluyor
    TB4BSA

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hondafit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lenovolarda kronik sorundur touchpad vatanda çalışırken hep aynı sorunla karşılaşırdım.Eğer kurulum için verilen kağıdı imzaladıysan biraz sıkıntı çünkü bir sorun olmadan teslim aldığını belirtiyor o kağıt.büyük ihtimal pc yi servise göndermeyi teklif edecekler sakın gönderme uzun süre beklersin inatla değişim istediğini belirt müdüre bağlı belki iade alırlar
    Kağıdı imzaladım teslim alırken ama akşam 9.30 civarıydı yani mesai bitmek üzereydi o yüzden incelemedim direk aldım çıktım belki burdan yırtarım bu arada bugün gidemedim kısmetse yarın gidicem Anladığım kadarıyla olay benim dil dökmeme ve ilgili kişinin ikna Olmasına bağlı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •