User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: TURBO BILGI 5000cc v8

  1. #1
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    TURBO BILGI 5000cc v8

    ARKADASLAR 5.0 V8 10 CR ILE KULLANICAM BIR TURBO ARASTIRIYORUM

    SACMA SAPAN FIYATLARDA VERMEK ISTEMIYORUM

    4000-7000 ARASI KULLANMAK ISTIYORUM

    SINGLI KULLANICAM

    SUAN KAFAMDA IKI TURBO VAR

    Borg Warner S366 T4 .91 A/R
    Currently the highest-flowing S300 unit available, with maximum compressor flow over 78 lb/min. Will service 800+HP .

    Compressor
    Housing: 4.00" Ported Anti-Surge inlet with 3.00" charge pipe outlet
    Inducer: 66mm
    Exducer: 91.4mm (Extended Tip Technology)

    Turbine
    Housing: .91 A/R Twin Scroll
    Inducer: 80mm
    Exducer: 73mm

    IKINCISI

    T4 Turbonetics Hurricane 7868 Benita Turbo Charger .96AR F1-68 HP-78 800HP
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  2. #2
    SEÇKİN172 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T4 Turbonetics Hurricane 7868 Benita Turbo Charger .96AR F1-68 HP-78 800HP pek bilmiyorum ama bu mantıklı gibi geldi

  3. #3
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı SEÇKİN172 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T4 Turbonetics Hurricane 7868 Benita Turbo Charger .96AR F1-68 HP-78 800HP pek bilmiyorum ama bu mantıklı gibi geldi

    Condition:

    New

    Manufacturer Part Number:


    SDD-TBC-T-11535



    Compressor Inducer /Exducer (MM):

    Inducer: 78mm

    Interchange Part Number:

    Turbonetic Turbonetics 11535



    Compressor Trim:

    58

    Other Part Number:

    Hurricane 7868 "Benita"



    Exhaust (Downpipe) Flange:

    3" V-band

    Warranty:

    Yes



    Exhaust (Turbo Manifold) Flange:

    Standard T4 4-Bolt

    Brand:


    Speed Daddy



    Horse Power Increment:

    650 - 800

    OriginalSku:

    TBC-T-11535



    Turbine A/R:

    .96

    Inlet / Outlet Size (IN):

    4" / 2.5"



    Turbine Inducer / Exducer:

    Exducer: 68mm


    ozelliklerı bu sekıl
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam Precision 6466 yada 6766 koyardım. Ama illa iki seçeneğin varsa S366.

  5. #5
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dachosen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olsam Precision 6466 yada 6766 koyardım. Ama illa iki seçeneğin varsa S366.
    arasında 1000 dolara yakın fıyat farkı var tabıkı daha ıyıdır Precision ama hacım ve cr yuksek oldugu ıcın geldı gelmedı olayları yasamam dıye dusunuyorum
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  6. #6
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    boye bır ornek var mesela kullanan var

    PT6262 Evo8 vs Borg Warner S366 SN95 Cobra - YouTube
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  7. #7
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Orçun öncelikle senin istediğin güç ne?
    Aktarımın (şanzıman, diff, şaft, aks, debriyaj), benzin sistemin, ateşlemen ne gibi güçlere dayanabiliyor ve tabii ki ne kadarlık bir gücü yere verebileceksin.
    Bu baktığın turboların comp maplerinde bu 78 lb/min. hangi basınçta verdiğide önemli. 1-1.5 bar basıcaksan bu turbolarla daha küçük bir turboya geç derim. Çünkü 2.5 bardan aşağı 78 lb verebileceğini zannetmiyorum. Ben olsam 6466 dan büyük turbo takmam.

    Zor tercih valla kolay gelsin
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #8
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orçun öncelikle senin istediğin güç ne?
    Aktarımın (şanzıman, diff, şaft, aks, debriyaj), benzin sistemin, ateşlemen ne gibi güçlere dayanabiliyor ve tabii ki ne kadarlık bir gücü yere verebileceksin.
    Bu baktığın turboların comp maplerinde bu 78 lb/min. hangi basınçta verdiğide önemli. 1-1.5 bar basıcaksan bu turbolarla daha küçük bir turboya geç derim. Çünkü 2.5 bardan aşağı 78 lb verebileceğini zannetmiyorum. Ben olsam 6466 dan büyük turbo takmam.

    Zor tercih valla kolay gelsin
    sımdı ben ne ıstıyorum guzel soru neler ıstemıyorum kı


    aks dıf sanzıman sorunum yok
    atesleme sorunum yok hepsı msd modulune kadar
    yakıt sıstemınde sorun yok belkı enjektor bı ıhtımal
    ben en fazla 7500 devır donebılırım
    ve turbonun 4000 den sonra full bosst yapmaması lazım
    ıstedıgım guce gelın 650 md dyno bırakmak olacak
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden super çarçur düşünmüyorsun? O hacime bence en uygunu o.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #10
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden super çarçur düşünmüyorsun? O hacime bence en uygunu o.
    abı turbo daha mantıklı benım takacagım sc 7000 dolar cıvarı abd sı 10.000 dolara gelır cok gereksız
    cogu malzeme elımde mevcut wasgate ıntercolır monıfolt

    sadace ara bıorular yapılcak bıde turbo alıcam ıste
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  11. #11
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alacağın turbo zannediyorum 40R ayarında falan olması gerekiyor ki bir işe yarasın.. Ufak turbolar ile 5.0 lt arabayı ne kadar etkiler şupheliyim..

    NOS devam edicekse büyük Turbo tercih etmen daha doğru olur diye düşünüyorum ama üstadlar daha iyi bilir..
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  12. #12
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Kekuti* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alacağın turbo zannediyorum 40R ayarında falan olması gerekiyor ki bir işe yarasın.. Ufak turbolar ile 5.0 lt arabayı ne kadar etkiler şupheliyim..

    NOS devam edicekse büyük Turbo tercih etmen daha doğru olur diye düşünüyorum ama üstadlar daha iyi bilir..
    nos olmayacak s366 4094 ayarında bı turbo gıbı gelıyor bana
    830 hp max power 66 mm
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumda ümit abi Efr8374 sıfır turbosunu satıyo haberiniz olsun

    http://www.techturkey.com/forum/modi...hlight=efr8374
    Vmax Performance

  14. #14
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ARZ1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumda ümit abi Efr8374 sıfır turbosunu satıyo haberiniz olsun

    http://www.techturkey.com/forum/modi...hlight=efr8374
    alaksız turbolar benım baktıgım turbo 995 dolar

    tesekkur ettım yıne
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  15. #15
    cenkr1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    49
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimde 4094 ve s372 var düşünürsen mesaj atarsın çok küçük turbo 64 mm Ler sana arkası büyük turbo Lazım hacim fazla restrikte eder küçük turbolar bilgine

  16. #16
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı cenkr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elimde 4094 ve s372 var düşünürsen mesaj atarsın çok küçük turbo 64 mm Ler sana arkası büyük turbo Lazım hacim fazla restrikte eder küçük turbolar bilgine
    ozelden yazdım abı
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  17. #17

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    holset turbolarada bak bence hx50 mesela ciddi sağlam ve fiyat performans olarak çok başarılı
    RACE WERKS

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RACE WERKS

  19. #19
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    herkese cok tesekkurler

    ozellıkle cenk abıye s372 aldım cenk abıden

    Turbocharger Name - S372
    Compressor Wheel Inducer - 71.8mm
    Compressor Wheel Exducer - 105.4mm
    Turbine Wheel Inducer - 83.4mm or 87mm
    Turbine Wheel Exducer - 74.3 or 80mm
    Horsepower Rating - 500-950
    hayırlısı olsun bakalım
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •