User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E46 2004 3.18Cİ Yenitip 143 hp Yükleme

  1. #1
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E46 2004 3.18Cİ Yenitip 143 hp Yükleme

    Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir

  2. #2
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boşuna para harcamayın mümkünse 330 vs bakın
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #3
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustam suan araci degistirme gibi bi planim yok o yuzden ufaktan neler yapilabilir? Daha seri olmasi icin yani daha rahat yanlamak icin diyelim

  4. #4
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha seri olması için turbo harici imkansız gibi
    Harcarsınız ama yazık olur o paraya 5-10 hp belki alırsınız
    Yanlamak için kabak lastik dışında çare yok 318e
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Siz kilitli dif takın ve 2 tane kabak lastik sizin işinizi görür
    Coğrafya kaderdir

  6. #6
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustam aracim hantal degil ama bir tubolu arac gibi degil ust devirlerde cok iyi yanliyorum , ama ust devire gecis yani o mikrosaniyeleri biraz hizlandirmak lazim, sprint booster is gorurmu , yada ne biliyim eksoz hava filtresi , kilitli diferansiyel duyuyorum arastirmada yaptim ancak daha ne oldugunu anlayamadim

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertcans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ustam aracim hantal degil ama bir tubolu arac gibi degil ust devirlerde cok iyi yanliyorum , ama ust devire gecis yani o mikrosaniyeleri biraz hizlandirmak lazim, sprint booster is gorurmu , yada ne biliyim eksoz hava filtresi , kilitli diferansiyel duyuyorum arastirmada yaptim ancak daha ne oldugunu anlayamadim
    Adam akıllı drift için ilk olarak kilit diferansiyel lazım. Filtre egzoz bunlar hep üst devirleri rahatlatır. Dediğim sizin için en mantıklısı
    Coğrafya kaderdir

  8. #8
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladim hocam onu bi arastirayim ben , rakamsal olarak eyv , baska onerisi olan varsa bekliyorum

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracınıza bir headers yapın yazlılım ile dünyası değişir..
    arkadaşlar epey küçümsemişler ama 143 lük 3.18 ler hiç te fena yürümez..
    çok ama çok sağlıklı e36 3.20 sadece headers lı 143 lük 3.18 e direnemiyordu bile..

  10. #10
    drivertech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kazasız belasız istediğin gibi olur inşallah

  11. #11

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    67
    Şehir
    yalova
    Mesaj
    199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mertcans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir
    Mertçan ,

    Headres,
    Cold Air İntake filtre ,
    Son susturucu ,
    Dereceli egzantirik ,
    Yazılım ,
    Kilitli diferansiyel ( Yan adına ) ,
    Sprint booster ,

    Böylelikle aracından keyif alırsın ve tatminkar bir ses .

  12. #12
    OrhunH. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlamak istiyosanız kilit şart. onun dışında eğer lpg yoksa kapak taşlayabilirsiniz biraz, headers, egzantrık falan biraz daha canlı olur. Ama kilitsiz olmaz bu işler kilit bulamazsanız yardımcı oluruz

  13. #13
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu herkes kilit demişde sanki ucuz birşey onu geçtim arkası gelcek araba her türlü gelir kilitli kilitsiz ama arabada güç olmayınca yapacak birşey yok
    Sprintbooster alıp boşuna para harcamayın hiç bi güce katkısı yok sadece gaza %50 basınca %100 gaza basma etkisi yaratıyor
    Filtre egzoz yazılım belki 5-10 hp alırsınız o 100-200 süreniz belki 1 saniye iyileşir
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  14. #14
    OrhunH. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu herkes kilit demişde sanki ucuz birşey onu geçtim arkası gelcek araba her türlü gelir kilitli kilitsiz ama arabada güç olmayınca yapacak birşey yok
    Sprintbooster alıp boşuna para harcamayın hiç bi güce katkısı yok sadece gaza %50 basınca %100 gaza basma etkisi yaratıyor
    Filtre egzoz yazılım belki 5-10 hp alırsınız o 100-200 süreniz belki 1 saniye iyileşir
    kilitsiz rwd kullanmaktan ne anlıyonuz? arkası kilitlide gelir kilitsizde gelir diye bişey çok saçma. kilitle arabanın bütün hayatı değişir. ucuz bişey değil o konuda haklısın ama eğer takıcak kişinin durumu varsa kesinlikle değer.
    ayrica sprint booster sadece gaz teli olmayan arabaların gazdaki sinyalin gidişini hızlandırıyo. sonucta aynı motor aynı gaz kelebegı sadece hızlı acıyo tepki çabuk oldugu için sana güç gelmiş gibi geliyo.

  15. #15
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrhunH. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kilitsiz rwd kullanmaktan ne anlıyonuz? arkası kilitlide gelir kilitsizde gelir diye bişey çok saçma. kilitle arabanın bütün hayatı değişir. ucuz bişey değil o konuda haklısın ama eğer takıcak kişinin durumu varsa kesinlikle değer.
    ayrica sprint booster sadece gaz teli olmayan arabaların gazdaki sinyalin gidişini hızlandırıyo. sonucta aynı motor aynı gaz kelebegı sadece hızlı acıyo tepki çabuk oldugu için sana güç gelmiş gibi geliyo.
    1500 kilo 143hp otomatik bi aracın kilidi olsa ne olur olmasa ne olur anlamında yazdım
    Yani bu arabayala maksimum yanlama hızı 60dan fazla değil zaten bu araca 3000+tl verip kilit almak hem gereksiz hemde bulmak imkansız
    Sprintbooster sinyal gücünü değil dediğim gibi otomatiklerin dip pedaldaki çukura basılmış etkisini sağlıyo o yüzden her gaza basışı kickdown olarak algılıyo

    Bence ufak dönüşlerde arkasını bıraktırın eğlenin onun dışında fazla birşey beklemeyin bakımları yapılırsa milyon km gider
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  16. #16
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar zaten pist arabası istemiyorum yani öyle olsaydı 200sx falan alırdım sonuöta herkes aracına birşeyler yapıyor adam 2014 lamboya yazılım istiyor birşeyler daha alayım diyor . Aracın yanlamasında kaymasında bi problem yok gayet tatminkar ama biraz daha neler yapılabilir onun için açtım ben konuyu . Üst kapak yaşlama olayı neden lpg yoksa dediniz hocam onu merak ettim

  17. #17
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya gözünü seviyim üst kapak taşlama falan boşver bu işleri be kardeşim.Şöyle güzelinden bir headers yaptır .Güvenir ellerde yazılım .Filtre + egsoz yaptır.Bunların dışında yapıcağın herşey cebine zarar verir.Kilit al falan denmiş ama gerek yok kilit almaya.Şöyle güzelinden 2 tane çıkma lastik al bu işlemlerden sonra devam et.

  18. #18
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.732
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    143 hp lik eski 318i sahibi olarak yazıyorum.

    Gitmiyo görünür, ama deparlı denebilir. Valvetronik motor olmasından mütevellit yazılımla alelade bir atmosferikten daha fazla hp alman büyük olasılık.Valvetronik olması dışında neredeyse aynı olan 116 hp lik 316i motorunun yazılımla bir 316 ya göre tatminkar sayılabilecek bir güç aldığını gördüm. Bu araç için üretilmiş bir headers bulman neredeyse imkansız gibi.Ben çok araştırmıştım ebayde falan. Orjinal eksoz manifoldunun üzerinde "de" katalitik konvertör var. Onu iptal etmeyi düşündüm ama yeri öyle ters ki o işçiliğe gireceksem hıdır bulur takarım dedim o arada aracı sattım.Onun dışında yurtdışında bu araçların bazıları (belki yurt içinde de vardır ama zor) manifold üzerinde katalitik olmadan çıkıyor. 2. el olarak o manifoldlardan almayı da düşünmedim değil.

    Yazılım ve filtre dışında çok fazla oynayabileceğin bir araç değil. Ama benim tavsiyem çok fazla oynamaman. Dizel gibi çalışma sesi yoksa araçta sadece bir kaç şanslı n42b20 kullanıcısından birisin. Motoru ödüllü, az yakan çok kaçan bir araç olsa da, aşırı narin bir motoru vardır. Sorun çıkartmaya meyillidir, aynı semptomu bir kaç farklı nedenden gösterebilir ama bulana kadar adamı çıldırtabilir. Zaten yerini e90larda kullanılan n46b20 ye bırakmıştır.Hemen hemen aynılar.

  19. #19
    mertcans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Kucukcekmece/Atakent
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar biraz geç oldu kusuruma bakmayın 1 ay olmuş , bigiler için teşekkürler , yavaş yavaş başlayacağım , yazılım için bi arkadaşla görüştüm , aracımı söleyince 3.20 mi yapacağız diye cevap verdi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •