Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir
Merhaba arkadaşlar , aracımda hiç bir ekstra yok. Sadece eski sahibi orta susturucu yerine kumandalı eksoz taktırmış olayı. bu. Ben performansı arttırmak istiyorum ilgili arkadaşların filirlerini alabilirmiyim. bmw özel bi araba, aracım 4 silindir
Ustam suan araci degistirme gibi bi planim yok o yuzden ufaktan neler yapilabilir? Daha seri olmasi icin yani daha rahat yanlamak icin diyelim![]()
Siz kilitli dif takın ve 2 tane kabak lastik sizin işinizi görür
Coğrafya kaderdir
Ustam aracim hantal degil ama bir tubolu arac gibi degil ust devirlerde cok iyi yanliyorum , ama ust devire gecis yani o mikrosaniyeleri biraz hizlandirmak lazim, sprint booster is gorurmu , yada ne biliyim eksoz hava filtresi , kilitli diferansiyel duyuyorum arastirmada yaptim ancak daha ne oldugunu anlayamadim
aracınıza bir headers yapın yazlılım ile dünyası değişir..
arkadaşlar epey küçümsemişler ama 143 lük 3.18 ler hiç te fena yürümez..
çok ama çok sağlıklı e36 3.20 sadece headers lı 143 lük 3.18 e direnemiyordu bile..
Kazasız belasız istediğin gibi olur inşallah
yanlamak istiyosanız kilit şart. onun dışında eğer lpg yoksa kapak taşlayabilirsiniz biraz, headers, egzantrık falan biraz daha canlı olur. Ama kilitsiz olmaz bu işlerkilit bulamazsanız yardımcı oluruz
![]()
Yahu herkes kilit demişde sanki ucuz birşey onu geçtim arkası gelcek araba her türlü gelir kilitli kilitsiz ama arabada güç olmayınca yapacak birşey yok
Sprintbooster alıp boşuna para harcamayın hiç bi güce katkısı yok sadece gaza %50 basınca %100 gaza basma etkisi yaratıyor
Filtre egzoz yazılım belki 5-10 hp alırsınız o 100-200 süreniz belki 1 saniye iyileşir
kilitsiz rwd kullanmaktan ne anlıyonuz? arkası kilitlide gelir kilitsizde gelir diye bişey çok saçma. kilitle arabanın bütün hayatı değişir. ucuz bişey değil o konuda haklısın ama eğer takıcak kişinin durumu varsa kesinlikle değer.
ayrica sprint booster sadece gaz teli olmayan arabaların gazdaki sinyalin gidişini hızlandırıyo. sonucta aynı motor aynı gaz kelebegı sadece hızlı acıyo tepki çabuk oldugu için sana güç gelmiş gibi geliyo.
1500 kilo 143hp otomatik bi aracın kilidi olsa ne olur olmasa ne olur anlamında yazdım
Yani bu arabayala maksimum yanlama hızı 60dan fazla değil zaten bu araca 3000+tl verip kilit almak hem gereksiz hemde bulmak imkansız
Sprintbooster sinyal gücünü değil dediğim gibi otomatiklerin dip pedaldaki çukura basılmış etkisini sağlıyo o yüzden her gaza basışı kickdown olarak algılıyo
Bence ufak dönüşlerde arkasını bıraktırın eğlenin onun dışında fazla birşey beklemeyin bakımları yapılırsa milyon km gider
Arkadaşlar zaten pist arabası istemiyorum yani öyle olsaydı 200sx falan alırdım sonuöta herkes aracına birşeyler yapıyor adam 2014 lamboya yazılım istiyor birşeyler daha alayım diyor . Aracın yanlamasında kaymasında bi problem yok gayet tatminkar ama biraz daha neler yapılabilir onun için açtım ben konuyu . Üst kapak yaşlama olayı neden lpg yoksa dediniz hocam onu merak ettim
Ya gözünü seviyim üst kapak taşlama falan boşver bu işleri be kardeşim.Şöyle güzelinden bir headers yaptır .Güvenir ellerde yazılım .Filtre + egsoz yaptır.Bunların dışında yapıcağın herşey cebine zarar verir.Kilit al falan denmiş ama gerek yok kilit almaya.Şöyle güzelinden 2 tane çıkma lastik al bu işlemlerden sonra devam et.
143 hp lik eski 318i sahibi olarak yazıyorum.
Gitmiyo görünür, ama deparlı denebilir. Valvetronik motor olmasından mütevellit yazılımla alelade bir atmosferikten daha fazla hp alman büyük olasılık.Valvetronik olması dışında neredeyse aynı olan 116 hp lik 316i motorunun yazılımla bir 316 ya göre tatminkar sayılabilecek bir güç aldığını gördüm. Bu araç için üretilmiş bir headers bulman neredeyse imkansız gibi.Ben çok araştırmıştım ebayde falan. Orjinal eksoz manifoldunun üzerinde "de" katalitik konvertör var. Onu iptal etmeyi düşündüm ama yeri öyle ters ki o işçiliğe gireceksem hıdır bulur takarım dedim o arada aracı sattım.Onun dışında yurtdışında bu araçların bazıları (belki yurt içinde de vardır ama zor) manifold üzerinde katalitik olmadan çıkıyor. 2. el olarak o manifoldlardan almayı da düşünmedim değil.
Yazılım ve filtre dışında çok fazla oynayabileceğin bir araç değil. Ama benim tavsiyem çok fazla oynamaman. Dizel gibi çalışma sesi yoksa araçta sadece bir kaç şanslı n42b20 kullanıcısından birisin. Motoru ödüllü, az yakan çok kaçan bir araç olsa da, aşırı narin bir motoru vardır. Sorun çıkartmaya meyillidir, aynı semptomu bir kaç farklı nedenden gösterebilir ama bulana kadar adamı çıldırtabilir. Zaten yerini e90larda kullanılan n46b20 ye bırakmıştır.Hemen hemen aynılar.
arkadaşlar biraz geç oldukusuruma bakmayın 1 ay olmuş , bigiler için teşekkürler , yavaş yavaş başlayacağım , yazılım için bi arkadaşla görüştüm , aracımı söleyince 3.20 mi yapacağız diye cevap verdi
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)