User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Otomobil servis danışmanlığı bölümü hakkında ?

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Otomobil servis danışmanlığı bölümü hakkında ?

    Arkadaşlar servis danışmanı için iş görüşmesine gideceğim, şuan hala 2.5 yıldır banka çağrı merkezinde çalışıyorum, servis danışmanlığı yapmış olan var ise bu işin görev tanımı, zorlukları, işe girebilmek için herhangi bir tecrübe vs isteniyor mudur ? bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum.

  2. #2
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi marka hangi bayii ona göre daha iyi cevap verebilirim.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka peugeot ama bayii henuz netlesmedi gorusme olumlu gecerse netlesecek dediler

  4. #4
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dreamxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Marka peugeot ama bayii henuz netlesmedi gorusme olumlu gecerse netlesecek dediler
    inşallah garantiye bakmazsın çok kafan ağrır. diyorum gerisin sonra yazarım.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #5
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Arabalardan anlıyormusun öncelikle. Teknik olarak hizmet vericeksin.

    Ayrıca gelenlerin gazını almadan tutta kaprislerine tahammül ediceksin. Çalışma saatlerin müşterinin gelmesine bağlı olabilir.

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servis danışmanı olan arkadaşımızın öncelikle amacı standart bakımlardan ziyade müşteri şikayetlerini yönetebilmesi gerekir. Çünkü müşteri dediğimiz varlık pireyi deve deveye fil yapmak gibi kötü huyu vardır. Senin iş tanımın müşteri ihtiyaçlarını lift başındaki ustalara anlatmak ve çözüm bulmak. Çalışma saatleri 8 gibi başlar akşam 6 derler inanma mutlaka içeride teslim olacak araç vardır o ipnede mutlaka 6 da gelmez 7 de gelir oda kıldır yarım saat arabayı inceler araçtan çıkma parçaları ister yetmediği gibi ufak tefek şeylere karışır ödemesinde alırsın hala pazarlık yapmaya çalışır.salak saçma anahtar koku v.s hediye ister yüzsüz herif. ödemesini alırsın arkasından söversin sonra en son sen çıkarsın. Müşteri kalitesi çok önemli tabii yüzeysel anlattım.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #7
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis danışmanı olan arkadaşımızın öncelikle amacı standart bakımlardan ziyade müşteri şikayetlerini yönetebilmesi gerekir. Çünkü müşteri dediğimiz varlık pireyi deve deveye fil yapmak gibi kötü huyu vardır. Senin iş tanımın müşteri ihtiyaçlarını lift başındaki ustalara anlatmak ve çözüm bulmak. Çalışma saatleri 8 gibi başlar akşam 6 derler inanma mutlaka içeride teslim olacak araç vardır o ipnede mutlaka 6 da gelmez 7 de gelir oda kıldır yarım saat arabayı inceler araçtan çıkma parçaları ister yetmediği gibi ufak tefek şeylere karışır ödemesinde alırsın hala pazarlık yapmaya çalışır.salak saçma anahtar koku v.s hediye ister yüzsüz herif. ödemesini alırsın arkasından söversin sonra en son sen çıkarsın. Müşteri kalitesi çok önemli tabii yüzeysel anlattım.
    bunlar biraz çalıştığın firmanın kurumsallığına bağlıdır. Bende hasar danışmanlığı yapıyorum.Sektörde 10.yılımdayım saat 17:30 da biter mesaim 17:30 dan sonra gelen müşteri ben istemediğim sürece kapıdan içeri dahi giremez.
    müşteriyi yönetebilen danışman sıkıntı yaşamaz bol para kazanabilir (prim uygulaması var ise)...

  8. #8
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu yazdıkların markaya göre değişir. Ben 7 yıl yaptım 6 da paydostu bana kal müşteri var derlerdi ben kalmazdım ama kalanlar olurdu.

    Bu işi en güzel Doğuş yapıyo müşteriye köpek gibi davranıp *** gibi parasını alıp öğle paydosunda bile müşteri bekler isterse yemek yer ama işini yaptıramaz.

  9. #9
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yazdıkların markaya göre değişir. Ben 7 yıl yaptım 6 da paydostu bana kal müşteri var derlerdi ben kalmazdım ama kalanlar olurdu.

    Bu işi en güzel Doğuş yapıyo müşteriye köpek gibi davranıp *** gibi parasını alıp öğle paydosunda bile müşteri bekler isterse yemek yer ama işini yaptıramaz.
    doğuş bence çalışanın arkasında duran bir firma değil ztn danışman sirkülasyonu çok fazla şikayet geldi sepetle danışmanı

    danışmanlık yapılcak tek firma bence borusandır orayada girmek büyük sıkıntı
    Team PAŞAOĞLU

  10. #10
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Orası daha beter Ne kadar sonradan görme kro pislik varsa BMW alıyo ııııyyyyk bide onların kaprisleriyle uğraş

  11. #11
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orası daha beter Ne kadar sonradan görme kro pislik varsa BMW alıyo ııııyyyyk bide onların kaprisleriyle uğraş
    ama şöyle düşün 14 servis danışmanı var 13 ü randevulu 1 tanesi randevusuzlar ile ilgileniyor şuana kadar danışman başına düşen günlük müşteri ortalaması max 6

    doğuşta nefes alamıyorlar bide müşteri memnuniyeti puanın düşük hemen şutluyorlar

    velhasıl kelam danışmanlık zevkli meslek ama şu müşteri memnuniyeti olayına ayağa düşmüş meslek yolla yenisi gelsin nasılsa her yer danışman dolu
    Team PAŞAOĞLU

  12. #12
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Cem.B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama şöyle düşün 14 servis danışmanı var 13 ü randevulu 1 tanesi randevusuzlar ile ilgileniyor şuana kadar danışman başına düşen günlük müşteri ortalaması max 6

    doğuşta nefes alamıyorlar bide müşteri memnuniyeti puanın düşük hemen şutluyorlar

    velhasıl kelam danışmanlık zevkli meslek ama şu müşteri memnuniyeti olayına ayağa düşmüş meslek yolla yenisi gelsin nasılsa her yer danışman dolu
    Walla geçen yıl servis müdürlüğü teklifi geldi laf arasında kabul etmedim. Daha servise dönmem o derece soğudum artık plazacılıktan. Ama bi distrübütörde her yerde çalışırım

  13. #13
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cem.B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğuş bence çalışanın arkasında duran bir firma değil ztn danışman sirkülasyonu çok fazla şikayet geldi sepetle danışmanı

    danışmanlık yapılcak tek firma bence borusandır orayada girmek büyük sıkıntı
    doğuş durmuyor ise Renault hiç durmuyor rahat olun. Borusan artık servis danışmanlarında mühendis şartı arıyor. mühendis maaşı veriyormu bilemeyeceğim ama.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  14. #14
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Prim uygulaması her yerde vardır. Kaliteye bağlı olarak akabin de saat kotasıda olur Renault'da var. Danışman her aracı içieri yollar usta basar kalayı. Ama teslimatlar gecikince olan danışmanın kalite notuna olur .
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  15. #15
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Walla geçen yıl servis müdürlüğü teklifi geldi laf arasında kabul etmedim. Daha servise dönmem o derece soğudum artık plazacılıktan. Ama bi distrübütörde her yerde çalışırım
    Servis müdürlüğü daha rahattır abi. Müşteri mutsuz olunca müdür arayınca yumuşuyorlar ilgileniyor havasına giriyorlar bazısı tozutuyor ama onu da mail kalite müdürlülüğüne onlar ilgilensin bize ne hımmınnaa.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  16. #16
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis müdürlüğü daha rahattır abi. Müşteri mutsuz olunca müdür arayınca yumuşuyorlar ilgileniyor havasına giriyorlar bazısı tozutuyor ama onu da mail kalite müdürlülüğüne onlar ilgilensin bize ne hımmınnaa.
    İyi de müdür olunca ilgilendiğin müşteri mesainin %10 yada %15 ini alır. Ama atölye kapasitesi %60 ın altına düşünce patron sana basar. Neden iş yok diye. Gm gelir atölye pis der. Distrübütörden bi tane SSH çı gelir yok şunu yapman lazım şu kadar personel saat eğitim alman lazım ne kadar 10.000 tl cik Sonra gelelim ay sonuna yp hedefi tuttumu müşteri memnuniyeti hedefi tuttumu aksesuar tuttumu hepsi tuttuysa (çok zor) prim gelir. Tüm bunların yanında bide patronun primi vardır. Eğer tüm primler tutup satış tutmazsa patronun primi kesilir oda kendi hakkı olan primi servisin priminden alır danışmanda sigara parası gibi prim alır.

    Her işin zorluğu vardır ama 30 yaşından sonra danışmanlık gerçekten adamı çok yıpratır. Müdürlük evet olabilir ama benim tercihim değil.

    Konu sahibi arkadaş bu yazdıklarım tamamen benim tecrübelerim senin iş hayatın daha farklı olabilir ama bunlarıda bilmende fayda var

  17. #17
    MightyIV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi de müdür olunca ilgilendiğin müşteri mesainin %10 yada %15 ini alır. Ama atölye kapasitesi %60 ın altına düşünce patron sana basar. Neden iş yok diye. Gm gelir atölye pis der. Distrübütörden bi tane SSH çı gelir yok şunu yapman lazım şu kadar personel saat eğitim alman lazım ne kadar 10.000 tl cik Sonra gelelim ay sonuna yp hedefi tuttumu müşteri memnuniyeti hedefi tuttumu aksesuar tuttumu hepsi tuttuysa (çok zor) prim gelir. Tüm bunların yanında bide patronun primi vardır. Eğer tüm primler tutup satış tutmazsa patronun primi kesilir oda kendi hakkı olan primi servisin priminden alır danışmanda sigara parası gibi prim alır.

    Her işin zorluğu vardır ama 30 yaşından sonra danışmanlık gerçekten adamı çok yıpratır. Müdürlük evet olabilir ama benim tercihim değil.

    Konu sahibi arkadaş bu yazdıklarım tamamen benim tecrübelerim senin iş hayatın daha farklı olabilir ama bunlarıda bilmende fayda var
    Bende satış danışmanlığı düşünüyordum. Onun hakkında bilginiz varmı?

  18. #18
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.020
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı MightyIV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende satış danışmanlığı düşünüyordum. Onun hakkında bilginiz varmı?
    Bak o işin en zevkli kısmı

    Sen satışçısın maaşa bakma sakın alcağın prim önemli

    Sen horozsun arabayı satarsın teslimatta bi tane danışmanla tanıştırırsın sonra o müşteri o danımüşmanın işten çıkana kadar kocası olur herşey de onu arar bakıma gelicem randevu ver der ama gelirken baklavayı sana getirir

  19. #19
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi de müdür olunca ilgilendiğin müşteri mesainin %10 yada %15 ini alır. Ama atölye kapasitesi %60 ın altına düşünce patron sana basar. Neden iş yok diye. Gm gelir atölye pis der. Distrübütörden bi tane SSH çı gelir yok şunu yapman lazım şu kadar personel saat eğitim alman lazım ne kadar 10.000 tl cik Sonra gelelim ay sonuna yp hedefi tuttumu müşteri memnuniyeti hedefi tuttumu aksesuar tuttumu hepsi tuttuysa (çok zor) prim gelir. Tüm bunların yanında bide patronun primi vardır. Eğer tüm primler tutup satış tutmazsa patronun primi kesilir oda kendi hakkı olan primi servisin priminden alır danışmanda sigara parası gibi prim alır.

    Her işin zorluğu vardır ama 30 yaşından sonra danışmanlık gerçekten adamı çok yıpratır. Müdürlük evet olabilir ama benim tercihim değil.

    Konu sahibi arkadaş bu yazdıklarım tamamen benim tecrübelerim senin iş hayatın daha farklı olabilir ama bunlarıda bilmende fayda var
    Müdür yatmayacak gidecek filo kiralama bağlayacak takır takır fluenceler symboller gelecek senin anlatıkkların bir kısm abi biraz yönetim-sizin ilişkinize bağlı.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •