User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: aracımın gücüyle ilgili arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    aracımın gücüyle ilgili arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen

    arkadaşlar 99 forester sturbo aracımın beygir gücü bazı kaynaklarda 177 bazı kaynaklarda ise 191 olarak açıklanıyor bir kaynaktan ise ikisininde farklı birimler olduğunu duydum ama geçen başka bir sitede benim aracımın birsonraki kasasının gücünün 10 hp düşürülüp torkunun arttırıldığı yazıyordu ancak kaç beygirden kaç beygire indi yamıyordu uzun lafın kısası aracımın kaç hp olduğunu hala bilmiyorum bi yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar

  2. #2
    onurdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1999 Subaru Forester 2.0 S-Turbo AWD verileri:

    Motor Gücü: 167.63 HP @ 5600 d/d
    Tork Gücü: 240 Nm @ 3200 d/d
    4 Silindir OHC Boxer motor
    Son hız: 198 km/s
    0-100 hızlanma: 8.4 saniye
    Şehir içi yakıt tüketimi: 12.8lt
    Şehir dışı yakıt tüketimi: 8.2 lt
    Karma yakıt tüketimi: 9.9 litre
    CO2 salımı: 236 g/km
    Teker ebatı: 215/60R16
    Ağırlık: 1380 kg
    Avrupa satış fiyatı: € 27.225
    Üretim tarihi: Ekim 1998
    Alternatif önerilen araçlar: Land Rover Freelander Station Wagon, Daihatsu Terios, Ford Focus Wagon, Mazda Tribute, BMW 3 serisi Touring, 5 kapı Subaru Forester.


    Güvendiğim ve sürekli dergimizde de teknik bilgileri yansıttığımız yegane siteden Türkçe'ye çevirilmiş bilgilerdir...
    Loading World's Best Magazine...

  3. #3
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1999 Subaru Forester 2.0 S-Turbo AWD verileri:

    Motor Gücü: 167.63 HP @ 5600 d/d
    Tork Gücü: 240 Nm @ 3200 d/d
    4 Silindir OHC Boxer motor
    Son hız: 198 km/s
    0-100 hızlanma: 8.4 saniye
    Şehir içi yakıt tüketimi: 12.8lt
    Şehir dışı yakıt tüketimi: 8.2 lt
    Karma yakıt tüketimi: 9.9 litre
    CO2 salımı: 236 g/km
    Teker ebatı: 215/60R16
    Ağırlık: 1380 kg
    Avrupa satış fiyatı: € 27.225
    Üretim tarihi: Ekim 1998
    Alternatif önerilen araçlar: Land Rover Freelander Station Wagon, Daihatsu Terios, Ford Focus Wagon, Mazda Tribute, BMW 3 serisi Touring, 5 kapı Subaru Forester.


    Güvendiğim ve sürekli dergimizde de teknik bilgileri yansıttığımız yegane siteden Türkçe'ye çevirilmiş bilgilerdir...
    valla bilader 167 hp olduğunu ilk defa duyuyorum ve ayrıca 1200 kilo civarında olan peugeot 207rs in 150 hplk motoru o aracı 8.3 sn civarında 100 kmye ulaştırıyorsa benim aracın daha ağır olduğunu ve 4x4 olduğunuda hesaba katarak ve 100 km ye ulaşma zamanınında 8.3 olduğunu buna katarsak birazdaha güçlü bir motora sahip olması gerektiğini düşünüyorum

  4. #4
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_...7.E2.80.932002

    * GT 1998 to 2000 - turbocharged 2.0 L flat-4, 125 kW (168 hp)

    * GT 2001 to 2002 - turbocharged 2.0 L flat-4, 130 kW (174 hp)
    1881 - 193

  5. #5
    emre yeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynoyaçıkart bak en güzeli basınçta açarsın istediğin HP olur

  6. #6
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iide arkadaşlar anladığım kadarıyla burada tuebosuz modelden bahsediyor çünkü 0 100 10.7 saniye yazmış yapmayın arkadaşlar daha geçengün arkadaşın 207 rsle kapıştım ve geçtim arkadaş beygir gücünü soruncada tam bir cevap varamadim ondan bunları soruyorum tekrar söyliyim aracım turbo

  7. #7
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bikere 207 rs zaten yok
    seninki 2.0turbu - 207 1.6 turbo zaten farklar hacimdendir heralde

    alıntıyapmısım bak koskoca yazıo turbocharged die

    * GT 1998 to 2000 - turbocharged 2.0 L flat-4, 125 kW (168 hp)

    * GT 2001 to 2002 - turbocharged 2.0 L flat-4, 130 kW (174 hp)

    verilen kaynaklar sallama olmicak kaynaklar inanmak istemiyosan gidersin bi dyno ya cıkarsın
    1881 - 193

  8. #8
    onurdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.659
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittorun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bilader 167 hp olduğunu ilk defa duyuyorum ve ayrıca 1200 kilo civarında olan peugeot 207rs in 150 hplk motoru o aracı 8.3 sn civarında 100 kmye ulaştırıyorsa benim aracın daha ağır olduğunu ve 4x4 olduğunuda hesaba katarak ve 100 km ye ulaşma zamanınında 8.3 olduğunu buna katarsak birazdaha güçlü bir motora sahip olması gerektiğini düşünüyorum
    Bilader lafından hiç hoşlanmam ama neyse konuyu değiştirmeyelim. Türkiye ile yurt dışındaki veriler farklı olabiliyo çoğu zaman. Turbo basınçlarıyla oynanarak genellikle ülkemize daha az HP'lere sahip araçlar ithal ediliyor. Fakat bu bilgileri sana vermemi sağlayan site, direkt olarak fabrikadan alıyor teknik bilgileri. Yanlış yazmış olabilirlermi diye tekrar baktım fakat diğer sitelerde de aynı veriler geçerli. Aracın gerçek bir 167 HP Ya da 167'nin küsüratı olduğu için ve 0.50'den yüksek olduğu için 168 de diyebilirsin. Bu arada geçtiğini söylediğin aracın RC olduğuna emin misin? 150 HP'lik motor gücü Peugeot'da 207 GT'de bulunuyor çünkü. 207 GT'nin 2. vitesi biraz sorun yaşatıyordu. Yani en azından benim kullandığım otomobilde 0-100 km testinde 2. vitese geçme aşamasında çok seri geçtiğini söyleyemem. Şayet aracınla 207 GT'yi geçebiliyorsan bu gerçekten bir başarı. Ama düşünüyorum da. Biri Boxer 167 HP, diğeri 150HP ile sınırlandırılmış bir turbo ünitesi. (Aynı motor Mini Cooper'da basınç ayarıyla oynanarak yükseltilmiştir.) Peugeot'nun motoru kaliteli ama 0-100'de geçmen çok garip gelmiyor bana. Hem 4 çeker olman da kötü bir sonuç yaratmaz. Sonuç itibariyle 100 kg fark var aranızda. Biri patinaja kalırken diğeri aralıksız ivmelenecektir.
    Loading World's Best Magazine...

  9. #9
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilader lafından hiç hoşlanmam ama neyse konuyu değiştirmeyelim. Türkiye ile yurt dışındaki veriler farklı olabiliyo çoğu zaman. Turbo basınçlarıyla oynanarak genellikle ülkemize daha az HP'lere sahip araçlar ithal ediliyor. Fakat bu bilgileri sana vermemi sağlayan site, direkt olarak fabrikadan alıyor teknik bilgileri. Yanlış yazmış olabilirlermi diye tekrar baktım fakat diğer sitelerde de aynı veriler geçerli. Aracın gerçek bir 167 HP Ya da 167'nin küsüratı olduğu için ve 0.50'den yüksek olduğu için 168 de diyebilirsin. Bu arada geçtiğini söylediğin aracın RC olduğuna emin misin? 150 HP'lik motor gücü Peugeot'da 207 GT'de bulunuyor çünkü. 207 GT'nin 2. vitesi biraz sorun yaşatıyordu. Yani en azından benim kullandığım otomobilde 0-100 km testinde 2. vitese geçme aşamasında çok seri geçtiğini söyleyemem. Şayet aracınla 207 GT'yi geçebiliyorsan bu gerçekten bir başarı. Ama düşünüyorum da. Biri Boxer 167 HP, diğeri 150HP ile sınırlandırılmış bir turbo ünitesi. (Aynı motor Mini Cooper'da basınç ayarıyla oynanarak yükseltilmiştir.) Peugeot'nun motoru kaliteli ama 0-100'de geçmen çok garip gelmiyor bana. Hem 4 çeker olman da kötü bir sonuç yaratmaz. Sonuç itibariyle 100 kg fark var aranızda. Biri patinaja kalırken diğeri aralıksız ivmelenecektir.
    evet arkadaşım haklısın araç 207 gt olacak şimdi hatırladım doğrusunu ilk fırsattada dynoya sokacam aracı peki bu turbo basıncını arttırma olayı nasıl oluyor ciplemi yoksa bi ayarlamı ve nekadara mal olur ayrıca yakıtı etkilermi?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •