User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: muhteşem tuner

  1. #1
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking muhteşem tuner

    bunu gördükten sonra ülkemizle gurur duyabilirsiniz

    sıkılmazsanız sayfaları inceleyin fotoları gerçekten çok ilginç işçilik

    http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
    körler sağırlar

  2. #2

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahahaah sonuna kadar okuyun adam karaduzenden de kara duzen
    KA Style

  3. #3
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    delirmiş bu ispanyollar.. inanamıyorum.. bu kadar kötü olmaz..
    tamam 4g63 sağlam da..
    kapağa çentik nedir yahu? kafana göre.. hahahah
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  4. #4
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    abi bu nedir amaç ne bilen biri açıklasın lütfn ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o çentikler egsoz tarafında değilmi yaw conta yanmıyomu
    bide mantıgı ne bende mrk ettim

  6. #6
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Istilldo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o çentikler egsoz tarafında değilmi yaw conta yanmıyomu
    bide mantıgı ne bende mrk ettim


    yanma odasını işlemiş aklı sıra normaldede işlenir fakat amcam biraz farklı yapmış nedeni o:

    asıl amaç hacmi artırmak ve yanma odasının tasrımını performans için daha uygun bir duruma getirmek tabi bunu cnc ile yapanlar da var
    körler sağırlar

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    contadaki sıcaklık ne oluyo ? iyice mrk ettm bak düzgün yapılmışının bi resmi varsa koyarmısın senna..

  8. #8
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle yazmış biri:

    My favourite mod. Sin grooves!! According to him, that will make the mixture travel faster to the centre of the chamber, thus improving efficiency. Whatever...

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    semıh ne yaptın yaw?sımdı bızım burdakı usta tunerlarımızda yapacak bundan sonra anlat dur

  10. #10
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonlara doğru 1 i.cooler boruları, bi debriyajlar..bi volan taşlamalar... harbi eğlenceli.. bide elemanların yorumlar geyikler süper..
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar bu konuyu arastimadan bence biraz kotu yorumlar yapmissiniz

    mr. singh in buldugu bu singh groove olayi hakkaten cok efektif ve verimli bir olay. ben bunu zamaninda cok arastirdim hatta ufak tefek denemelerimiz olmustu.

    mr. singh kimdir ne degildir asagida verdigim linkten ogrenebilirsiniz.

    singh groove larinin amaci cok daha efektif ve saglikli bir yanma ile yakit ekonomisi ve guc saglamak.

    link:
    http://somender-singh.com/content/view/7/31/

  12. #12
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu konuyu arastimadan bence biraz kotu yorumlar yapmissiniz

    mr. singh in buldugu bu singh groove olayi hakkaten cok efektif ve verimli bir olay. ben bunu zamaninda cok arastirdim hatta ufak tefek denemelerimiz olmustu.

    mr. singh kimdir ne degildir asagida verdigim linkten ogrenebilirsiniz.

    singh groove larinin amaci cok daha efektif ve saglikli bir yanma ile yakit ekonomisi ve guc saglamak.

    link:
    http://somender-singh.com/content/view/7/31/


    daha iyisi yapılabilir yaw çok keskin hatlar mevcut yumuşak hatlarla eminim daha iyi sonuçlar alınabilir ki komple işlemek daha güzel olur bence sin groove ile değil
    körler sağırlar

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    semih zaten bu arkadas kafasina gore bir singh yapmaya calismis ama tam olmamis, esas prosedur arabanin marka modelini kapak resimlerini falan cekip mr signh e yolluyorsun. kendisi hesap, kitap ve uc boyutlu canlandirmasini yapip ideal tasarimi size yolluyor ama bu arkadaslar o yolda mi gitmisler bilemiyorum.

  14. #14
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    semih zaten bu arkadas kafasina gore bir singh yapmaya calismis ama tam olmamis, esas prosedur arabanin marka modelini kapak resimlerini falan cekip mr signh e yolluyorsun. kendisi hesap, kitap ve uc boyutlu canlandirmasini yapip ideal tasarimi size yolluyor ama bu arkadaslar o yolda mi gitmisler bilemiyorum.


    bilimyorum baktınmı öteki sayfalara ama amcam zımpara taşıyla kapak taşlıyor bi fotoda bunu yapan biri muhtemelen yollamamıştır



    yinede bana çok iyi bir fikir gibi gelmiyor belki uç bir düşnce ama keskin hatlar yine yakıtın yanmasında ufakta olsa kısıtlamalara neden olacaktır bence daha yumuşak daha motor içinde belirli oranda türbülansa olanak veren bir tasarım daha yerinde olacaktır bence
    körler sağırlar

  15. #15
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kadar rezalet işçilik görmedim ............çin k..... döndü rengarenk

  16. #16
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    yinede bana çok iyi bir fikir gibi gelmiyor belki uç bir düşnce ama keskin hatlar yine yakıtın yanmasında ufakta olsa kısıtlamalara neden olacaktır bence daha yumuşak daha motor içinde belirli oranda türbülansa olanak veren bir tasarım daha yerinde olacaktır bence
    semih singhin sitesindeki resimlere detaylara bi bak derim bence güzel bi çalışma gibi duruyor

    BEFORE Mod
    timing = 45 deg
    idle = 1100 rpm

    AFTER Mod
    timing = 5 deg less
    idle = 600 rpm
    temp = 20 deg F. less
    jets = 4 sizes smaller
    1/4 mile = 0.3 sec faster
    4 mph faster

    Best time 10:35 ET @ 128mph



    http://somender-singh.com/content/view/21/37/









    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  17. #17
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    semih singhin sitesindeki resimlere detaylara bi bak derim bence güzel bi çalışma gibi duruyor

    BEFORE Mod
    timing = 45 deg
    idle = 1100 rpm

    AFTER Mod
    timing = 5 deg less
    idle = 600 rpm
    temp = 20 deg F. less
    jets = 4 sizes smaller
    1/4 mile = 0.3 sec faster
    4 mph faster

    Best time 10:35 ET @ 128mph



    http://somender-singh.com/content/view/21/37/











    baktım baktım yapılan işe göre gerçekten iyi sonuçlar var fakat daha iyi bir işleme ile çok daha iyisi olabilir bunu demek istiyorum
    körler sağırlar

  18. #18
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  19. #19
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lınkteki sitede abartmışlar olayı.

    biri bişey demiş diğerleri koyun gibi peşinden gitmiş.yok onudamı boyamış yok bunudamı boyamıs.

    ben o celtikler dışında şaçma hiç bişey göremedim ki onlarında mantıklı bi açıklaması varmış.

    adam gayet güzel toplamaış.malzemeelerde kaliteli.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •