bunu gördükten sonra ülkemizle gurur duyabilirsiniz
sıkılmazsanız sayfaları inceleyin fotoları gerçekten çok ilginç işçilik
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
bunu gördükten sonra ülkemizle gurur duyabilirsiniz
sıkılmazsanız sayfaları inceleyin fotoları gerçekten çok ilginç işçilik
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
körler sağırlar
hahahaah sonuna kadar okuyun adam karaduzenden de kara duzen![]()
KA Style
delirmiş bu ispanyollar.. inanamıyorum.. bu kadar kötü olmaz..
tamam 4g63 sağlam da..
kapağa çentik nedir yahu? kafana göre.. hahahah
.....Human At Sight , Monster At Heart.....
abi bu nedir amaç ne bilen biri açıklasın lütfn ...
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
o çentikler egsoz tarafında değilmi yaw conta yanmıyomu
bide mantıgı ne bende mrk ettim
contadaki sıcaklık ne oluyo ? iyice mrk ettm bak düzgün yapılmışının bi resmi varsa koyarmısın senna..
şöyle yazmış biri:
My favourite mod. Sin grooves!! According to him, that will make the mixture travel faster to the centre of the chamber, thus improving efficiency. Whatever...
semıh ne yaptın yaw?sımdı bızım burdakı usta tunerlarımızda yapacak bundan sonra anlat dur![]()
sonlara doğru 1 i.cooler boruları, bi debriyajlar..bi volan taşlamalar... harbi eğlenceli.. bide elemanların yorumlar geyikler süper..
.....Human At Sight , Monster At Heart.....
arkadaslar bu konuyu arastimadan bence biraz kotu yorumlar yapmissiniz
mr. singh in buldugu bu singh groove olayi hakkaten cok efektif ve verimli bir olay. ben bunu zamaninda cok arastirdim hatta ufak tefek denemelerimiz olmustu.
mr. singh kimdir ne degildir asagida verdigim linkten ogrenebilirsiniz.
singh groove larinin amaci cok daha efektif ve saglikli bir yanma ile yakit ekonomisi ve guc saglamak.
link:
http://somender-singh.com/content/view/7/31/
semih zaten bu arkadas kafasina gore bir singh yapmaya calismis ama tam olmamis, esas prosedur arabanin marka modelini kapak resimlerini falan cekip mr signh e yolluyorsun. kendisi hesap, kitap ve uc boyutlu canlandirmasini yapip ideal tasarimi size yolluyor ama bu arkadaslar o yolda mi gitmisler bilemiyorum.
bilimyorum baktınmı öteki sayfalara ama amcam zımpara taşıyla kapak taşlıyor bi fotodabunu yapan biri muhtemelen yollamamıştır
yinede bana çok iyi bir fikir gibi gelmiyor belki uç bir düşnce ama keskin hatlar yine yakıtın yanmasında ufakta olsa kısıtlamalara neden olacaktır bence daha yumuşak daha motor içinde belirli oranda türbülansa olanak veren bir tasarım daha yerinde olacaktır bence
körler sağırlar
semih singhin sitesindeki resimlere detaylara bi bak derim bence güzel bi çalışma gibi duruyor
BEFORE Mod
timing = 45 deg
idle = 1100 rpm
AFTER Mod
timing = 5 deg less
idle = 600 rpm
temp = 20 deg F. less
jets = 4 sizes smaller
1/4 mile = 0.3 sec faster
4 mph faster
Best time 10:35 ET @ 128mph
http://somender-singh.com/content/view/21/37/
![]()
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
lınkteki sitede abartmışlar olayı.
biri bişey demiş diğerleri koyun gibi peşinden gitmiş.yok onudamı boyamış yok bunudamı boyamıs.
ben o celtikler dışında şaçma hiç bişey göremedim ki onlarında mantıklı bi açıklaması varmış.
adam gayet güzel toplamaış.malzemeelerde kaliteli.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)