User Tag List

Sonuçlar: TypeR için Atmosferikmi ? Turbomu ?

Katılımcı sayısı
80. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Atmosferik

    48 60.00%
  • Turbo (çok büyük değil.)

    32 40.00%
Sayfa 1/4 123 ... SonSon
59 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: TypeR için Atmosferikmi Turbo mu ?

  1. #1
    MaG
    Misafir

    TypeR için Atmosferikmi Turbo mu ?

    Arkadaşlar şuan 2002 typeR ım var aracımda olanlar

    Dc Sports Race Headers Burshed
    Apex-i Cat back Eksoz
    Hondata K-pro Ecu
    Aem CAİ

    performasımdan gayet memnunum çok güzel gidiyor maşallah fakat bişeylerdaha yapmak istiyorum 5000 ytl harcayabileceğim bi bütçem var sizce atmosferikmi devam etmeliyim yoksa ufak yollu bir turbomu yapmalıyım ? teşekkürler

    istediğim sıkıntısız sorunsuz binebileyim..aracım 123.000 km de komp değerlerim hepsi eşit çıktı..

  2. #2
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    miniklerdeki kiti alır atmosferik alemine bi damga basardım yerınde olsam

  3. #3
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    harcıyacağın 5000ytl yi hp olarak görmek istersen turbo yapman mantıklı. fakat zevk renk meselesi tabiki. bence atmosferik devam etsen daha güzel olur. max. 15-20hp alırsın belki atmosferik yaptığın zaman ama keyif meselesi işte bu zamanlarda herkesin en çok düşündüğü noktada bu olsa gerek.
    atmosferik iyidir bence
    Failure is not an option.

  4. #4
    Can_DCK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo devam .
    ...

  5. #5
    MaG
    Misafir
    arkadaşlar işte atmosferikde olsa motorun içine girince rakam büyüyor yine :S

  6. #6
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatih sen gel kardeşim ben malzemeleri sana vereyim ehehheheheeee

    ayrıca 5000 ytl ye nasıl turbo yapabilrsin ki ? en az 10.000 lazım
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #7
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5.ooo ytl ye güzel hala gelir atmosferik olarak
    bence atmosferik devam et
    Wagon 911 / Ibiza Cupra / Polo GTi

  8. #8
    MaG
    Misafir
    biraz daha sıkınca oluyor gibi 7000 e falan

  9. #9
    CeSaNCeEm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    AntAlYa - AnKaaRa
    Mesaj
    1.031
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferiktede çok keyifli senin araban ama turbo ayrı bi zevk olur Fatih...

  10. #10

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboya bınmıstık zamanında hakkatten cok zevklı ama sureklı patinaja kalmasıda cabası
    KA Style

  11. #11
    Absinthé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Çekmeköy-İstanbul
    Mesaj
    1.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam miniksden o malzemeleri alır , yüksek rpmler dönerdim.
    Belong to beyond of your horizon.

  12. #12
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bıkere turbo yapsan da atmosfeırk yapsanda kımse motorun saglıklı llucagı garantısını veremez. ıkısınde de mutlaka problemler olucaktır. ama kucuk ama buyuk hıc bellı olmaz. ama bu ıs zevk meselesı. 5000ytl harcayıp 20 - 30hp almakta var 100hp almakta var karar sende kalmıs. atmosferık olarak turbo aracları ya da sınıfın ustunde aracları gecmek cok farklı bır zevk. turbo takınca sende turbo var dıyolar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #13
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatıh bendeo yle ucuz malıyetlı kolay yontemlı dıe basladım
    su an harcadıgım para 9000 - 10000$ ı buldu
    bence kolay yontemle turbo yapacagım dıye gırıyorsan ıse hıc gırme
    atmosferık devam et
    tadını cıkar....

  14. #14
    _OrçuN_
    Misafir
    Turbo gerçekten büyük zevk ama bencede 5000 ytl biraz az bir rakam turbo için..

  15. #15
    MaG
    Misafir
    7000 e falan çıkıyor turbo ama ne bileyim işte kararsız kalıyorum.. ucuz maliyetli oluyor biraz ama atmosferikde motora girmeden olmuyor.. 280 290 görebilmemiz için

  16. #16
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motora girmeden BG typer ile biz 260 ı gördük Tuning Türkiye nin bu sayısında yapılanları görebilirsiniz
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #17
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatıh bendeo yle ucuz malıyetlı kolay yontemlı dıe basladım
    su an harcadıgım para 9000 - 10000$ ı buldu
    bence kolay yontemle turbo yapacagım dıye gırıyorsan ıse hıc gırme
    atmosferık devam et
    tadını cıkar....
    olayı güzel özetlemiş mert, karar aşamasında bunu tekrar oku derim.

    turbonun tadını hiç birşeyde alamassın ama kısıtlı bütceylede çıkmaza girersin.
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptığın kilometreye bakılırsa sık kullandığın bi araç bu yüzden daha az sorun cıkarma ihtimaline göre bence; atmosferik..
    zevk meselesi için bence yine atmosferik, o kadar yüklenipte okadar ses ve gidişi olan baska makina olcağını sanmıyorum ama turbolayınca her araba yürüo mesela

  19. #19
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdilik atmosferik..yetmediği zamanda turbolarsın hem zaman geçmiş olur birazda biriktirmiş olursun.

    yada atmosferik + nos basarsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •