Çok uzun olucak ama sıcak sıcak hemen yazayım dedim. Aracım restorasyonda sanayi içinde bi oraya bir buraya giderken nasıl olduysa conta yakmış yağ su birbirine karışmış kum beji rengi gibi bi renk almış neyse kimse bende oldu demedi iş bana kaldı. Bende arabayı garaja çektim, başladım sökmeye üst kapak blok derken komple söktüm temizledim her yerini bütün contaları değiştirdim açarken sentenin yerlerini işaretlemiştim tekrar takarken sorun olmaması için ama nasıl olduysa sente kaymış farkında olmadan bujileri takmadan önce motor boştayken kontrol ettim sübaplar hiç bir yere deymiyordu aracın üstüne taktım kapattım marşa bastım fakat şuan kaba tabirle dizel gibi ve sarsıntılı çalışıyor şimdi üst kapağı tekrar açıp senteyi düzeltmem lazım ama biraz bakındım sente işareti gibi Birşey göremedim tekrar senteye nasıl getirebilirim? Bu arada araç e21 m10b20




Alıntı


sanırım bu yontem atesleme sırasını ayarlamak ıcındı ama yınede anlatıyım belkı fıkır verır 1 bujıyı sokersın tornavıda yardımıyla en ust olu noktaya getırıp ateslemeyı dızersın bunda yuzde 50 sansın var cunku pıston en ust olu noktaya 2 sefer gelıyo bırınde atesleme yapıo bırınde egzos gazını bıtırıyo

o atesleme sıralaması ıcın ıse yarar krankta mutlaka ya kılıtleme delıgı yada bı centik vardır onu bulmalısın yagıda bı sekılde temızlemen gereklı

