User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Toyota Cressida(mx83(1gfe) ) vs Nissan Altima(laurel) vs Ford Sierra(2.0 GLS)

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Toyota Cressida(mx83(1gfe) ) vs Nissan Altima(laurel) vs Ford Sierra(2.0 GLS)

    Merhaba arkadaşlar lütfen konuya hakim ve teknik bilgiye sahip arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.3 aracında rwd ve yurt dışında aktif olarak Drift sporunda kullanıldığını baz alarak türkiye sınırları içerisinde en iyi performansı alarak ve yine en geniş aftermarket ve y.parça yelpazesine sahip.Motor,yürüyen,şase kronik problemler v.s gibi temel ana konular üzerinden fikirlerinize ihtiyacım var.Benim fikren baskın olduğum taraf ülkemizde 1gfe motor koduna sahip olan 6 silindir 2.0l hacme sahip cressida.Standart verilerinde 124 ile 140 hp arasında gözüküyor internetteki araştıramalarıma göre. Sizdende bu tarz bilgiler dahilinde yapıla

  2. #2
    ScarpRex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e30 yada 190-200 serisi daha uygun isteklerine.

  3. #3
    TigeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    4.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu seçeneklerden en uygunu sierrra sanırım altimayla o iş çok zor.Bir ara forumdan uğraşan bir abi vardı onu bul altimayla ilgili şeyleri açıklar
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmw yaris arabasi al hem en cok silindir onda var

  4. #4
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi,,

    sene 2008 den beridir altima yapmak istiyorum. yine geçen yaz bi hesap yapmak istedim, sana aşağıda direk yazıyorum.

    * motoru atıp RB25 swap yapcaktım.. baktım 15 milyar (faturalı)(motor şu an daha pahalıdır, dolar uçtu gitti)
    * stock olarak belli bir zaman sonra yetmicek turboya gircen, forgetti pistondu turboydu 15 milyarda ole ekle
    * yürüyen için açı kiti-akslar (birkaç para daha lazım, yürüyen ile ilgili pek bi bilgim yok) 10 milyarda ona yaz (ekstra parçalarla)
    * (istersen) body kit tarzı bişeyler yapabilirsin, lastik-jant-egzost vs tamamen keyfine kalmış 10 da ona desek.

    50 milyar oldu gördüğün gibi.

    adam gibi alıp drift yapabilirsin.

    benim tercihim nick name dende anlaşılacağı gibi altima olurdu.
    şahsi fikrim,

    al bi altima, içine koy bi M50 stock turbo yap.. canavar gibim gez.. pek bişeyde tutmaz (RB25 kadar)

    bi arkadaşımız yapmıştı yıllar önce altima ile drift için TSK personeliydi kendisi.. sonra doğuya gitti o arabada kaybodu gitti.

    tşk
    Rıdvan..

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O üyeyi bende hatırlıyorum bordo falanda sanırım aracı.Ülkü yarış pistinde falan denme yapıyordu yanılmıyorsam.Ve başlıca sıkıntıları tutunma ve motor gücüydü sanırım.Teşekkürler

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altima Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi,,

    sene 2008 den beridir altima yapmak istiyorum. yine geçen yaz bi hesap yapmak istedim, sana aşağıda direk yazıyorum.

    * motoru atıp RB25 swap yapcaktım.. baktım 15 milyar (faturalı)(motor şu an daha pahalıdır, dolar uçtu gitti)
    * stock olarak belli bir zaman sonra yetmicek turboya gircen, forgetti pistondu turboydu 15 milyarda ole ekle
    * yürüyen için açı kiti-akslar (birkaç para daha lazım, yürüyen ile ilgili pek bi bilgim yok) 10 milyarda ona yaz (ekstra parçalarla)
    * (istersen) body kit tarzı bişeyler yapabilirsin, lastik-jant-egzost vs tamamen keyfine kalmış 10 da ona desek.

    50 milyar oldu gördüğün gibi.

    adam gibi alıp drift yapabilirsin.

    benim tercihim nick name dende anlaşılacağı gibi altima olurdu.
    şahsi fikrim,

    al bi altima, içine koy bi M50 stock turbo yap.. canavar gibim gez.. pek bişeyde tutmaz (RB25 kadar)

    bi arkadaşımız yapmıştı yıllar önce altima ile drift için TSK personeliydi kendisi.. sonra doğuya gitti o arabada kaybodu gitti.

    tşk
    Rıdvan..
    Tabikida bu iş masrafları göz ardı edilemez.Body kit gibi konulara girmeyi pek düşünmüyorum.Cressida ile parça konusunda kanallarım var öncesinde toyota da çalışmam üzerine kolaylık oem parçalarını bulabilceğimi veya getirtebilceğimi düşünüyorum. Swap dediğiniz gibi bmw serisinden bir motora turbo uygulanarak verim alınabilir.Teşekkürler

  7. #7
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanD. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O üyeyi bende hatırlıyorum bordo falanda sanırım aracı.Ülkü yarış pistinde falan denme yapıyordu yanılmıyorsam.Ve başlıca sıkıntıları tutunma ve motor gücüydü sanırım.Teşekkürler
    aynen o araç.. kendiside demişti, ben genelde aracın yürür aksam ve jant-lastik işine girmiştim ancak hata yapmışım. öne motora girmeliydim demişti.

    hangi aracı kendine daha yakın bulyosan onu al.. ancak kenarda paran muhakkak olsun.

    Rıdvan..

  8. #8
    peace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/g.o.p
    Mesaj
    2.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazan araçlar için stock en eğlencelisi Sierra dır sanırım. Motor geliştirme olarak ülkemizde pek tercih edilmiş araçlar değil varsa da ben bilmiyorum o yüzden sierra alınıp tecrübe kazanılır eğer amaç driftse.
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzaylıların bizi görmesi için çizilen sıfırlar gayet gereksiz..
    https://www.instagram.com/topalworks/

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sierrada ülkemizde çokda kullanıldı istanbul drift academyde ilk olarak 2009 mahmut abi stock motoru turbolayarak başladı.Sonrasında turboyu dahada büyültüp motor içinie v.sde girdiler sanırım o araçların suspansıyon ve diğer yürür iyileştirme parçaları mevcut değil imiş.Neyse epey bi uğraştı etti ama yinede çok iyi sonuçlar alamadı.Açı ve devamlılıkda büyük sıkıntı çektiğini kendi gözlerimle gözlemledim.Akabinde m50(emin değilim) koydular hatta şu anda seçkin abide araç.Güç ve devamlılık problemi kalkmış olsada araçda yinede(boş olmasına rağmen)Çok fazla sönüm var dışa doğru ivmesi yüksek.Stock olarakda görkem isimli çok samimi bir arkadşaımda mevcut stock 2.0 gls araç ve arka lastiklere 45 psi gibi bir hava vurulduğunda yağmurda 3. vites kuru zeminde ise hıza bağlı 2. vitesde torkda güzel devamlılığı oluyor.Ancak aracı terse yönelendirmek istendiğin inanılmaz bir direksiyon tekpkisi var çok aşırı kaybediiyor önünü bunun sebebide sanırım açılma sönümü yüke binen tarafda muazzam bir kamber oluşuyor buda lastik her ne kadar boşda sarıyor olsada aracı öne doğru ivmelendiriyor.Şunuda göz önünde bulundurmam çok önemli alacağım araçlar piyasa aracı değil yani bir honda tofaş değil istediğim performansı veya sonuçları vermedikden sonra kolaylıkla elden çıkaramayacağım için bu konuyu açmış bulunmaktayım.Proje amacım veya bu araçlara yönelmemin sebebi kesinlikle tamamı ile pist için değil daha çok sleeper tarzında bir araç yapabilmek.Teşekkürler
    Alıntı peace Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazan araçlar için stock en eğlencelisi Sierra dır sanırım. Motor geliştirme olarak ülkemizde pek tercih edilmiş araçlar değil varsa da ben bilmiyorum o yüzden sierra alınıp tecrübe kazanılır eğer amaç driftse.

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tercih Sierra olacaksa Xr4i den aşağı olmamalı bence örn;
    Connecting site...
    Cressida için bi yerde yürüyeni zayıf güçlendirilmesi lazım yazıyordu ne kadar doğrudur bilemem.

  11. #11
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satılık sierra vardı ilanlarda drift için yapılmış ona bak

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1gfe nin akışmetresini bile TR de bulmak zor, ayrıca yurtdışında Cressida ile uğraşanlar ya 7mgte ile yada 1jzgte ile bu sporu yapıyorlar, mk3 supra ile bir çok parçası uyar yürüyen anlamında..

    TR şartlarında en uygunu liste içinde Sierra, hatta STP Selçuk abiler gibi M50 de koyarsan çiçek olur..

  13. #13
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerıkaya yenıden kesşfetmek gerek yok bu 3 arac ıcın
    ama ılla bunlardan bırı olcak denıyorsa sierra en azından denenmıs sonuc alınmıs bı arac

    İlker G.

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2011
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    1.267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Madem drift için kullanıcaksınız size kendi fikrimi söyleyeyim omage a yapın direk kendi motoru c20 ne olduğu için c20lete çevirebilirsiniz bloklar aynı araçların hemde swapla uğraşmadan direk olarak kendi motorunu modifiye edebilirsiniz hemde parçası daha ucuz ..

  15. #15
    peace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/g.o.p
    Mesaj
    2.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanD. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sierrada ülkemizde çokda kullanıldı istanbul drift academyde ilk olarak 2009 mahmut abi stock motoru turbolayarak başladı.Sonrasında turboyu dahada büyültüp motor içinie v.sde girdiler sanırım o araçların suspansıyon ve diğer yürür iyileştirme parçaları mevcut değil imiş.Neyse epey bi uğraştı etti ama yinede çok iyi sonuçlar alamadı.Açı ve devamlılıkda büyük sıkıntı çektiğini kendi gözlerimle gözlemledim.Akabinde m50(emin değilim) koydular hatta şu anda seçkin abide araç.Güç ve devamlılık problemi kalkmış olsada araçda yinede(boş olmasına rağmen)Çok fazla sönüm var dışa doğru ivmesi yüksek.Stock olarakda görkem isimli çok samimi bir arkadşaımda mevcut stock 2.0 gls araç ve arka lastiklere 45 psi gibi bir hava vurulduğunda yağmurda 3. vites kuru zeminde ise hıza bağlı 2. vitesde torkda güzel devamlılığı oluyor.Ancak aracı terse yönelendirmek istendiğin inanılmaz bir direksiyon tekpkisi var çok aşırı kaybediiyor önünü bunun sebebide sanırım açılma sönümü yüke binen tarafda muazzam bir kamber oluşuyor buda lastik her ne kadar boşda sarıyor olsada aracı öne doğru ivmelendiriyor.Şunuda göz önünde bulundurmam çok önemli alacağım araçlar piyasa aracı değil yani bir honda tofaş değil istediğim performansı veya sonuçları vermedikden sonra kolaylıkla elden çıkaramayacağım için bu konuyu açmış bulunmaktayım.Proje amacım veya bu araçlara yönelmemin sebebi kesinlikle tamamı ile pist için değil daha çok sleeper tarzında bir araç yapabilmek.Teşekkürler
    1 seneye yakın Sierra kullandım ki bilenler vardır belki de piyasadaki en temiz ve yorulmamış sierraydı SIP16. 2.vites kabiliyeti stock motorla var alt devirler dolu olduğu için ama sadece biraz eğlendirir ötesi hayal olur. Elden çıkarma konusunda ise benim sattığım sierra bendn sonra 3 veya 4 el değiştirdi 2 sene içinde 1aydan fazla da beklemedi ilanda.
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzaylıların bizi görmesi için çizilen sıfırlar gayet gereksiz..
    https://www.instagram.com/topalworks/

  16. #16
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aftermarket, yedek parça maliyetleri, bakım vesaire sebeplerden dolayı BMW grubu tercih ediliyor, Sierra tercih edenler bile parça konusunda sıkıntı yaşıyor diye biliyorum, naçizane kriterlerinizi tekrar değerlendirmenizi tavsiye ederim.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlgili kişiler ve ilgili kurum ve kuruluşlar ile gerekli görüşmelerim sonucunda,yine yapmış olduğum yurt içi yurt dışı parça v.s durum araştırmaları sonucunda bir süre askıya kaldırdım.Alınıp derme çatma işler olacağına beklenip kaliteli işler yapılmasını istiyorum acıkcası.Nacizane fikirleriniz için teşekkürler.Konu kilitlenebilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •