Arkadaşlar başlıkda da belirttiğim gibi corsa mı clio mu ?
Yani hangisinin parçası ucuz ? Hangisi daha sorunsuz ? Hangisi az yakar çok kaçar![]()
Arkadaşlar başlıkda da belirttiğim gibi corsa mı clio mu ?
Yani hangisinin parçası ucuz ? Hangisi daha sorunsuz ? Hangisi az yakar çok kaçar![]()
İkisinede sırayla bindim. Önce 97 gsi, sonra 98 rsi.
Clio ön takım bir tık daha ucuz (yan sanayi parça) ucuzdan kastım, rotil 25 değil de 20 TL gibi.. Çılgın fark yok.
Benim iki arabamda sorunsuzdu. Yorum yapmam yanıltıcı olur.
Rsi gsi'a göre az yakar çok kaçar. Yakıtları aynı ama rsi bir tık daha hızlı.
Gsi çok daha otomobil hissiyatlı, daha tok ve konfrolu bir araba
Rsi çok daha hothatch hissiyatlı, daha teneke ve konforsuz bir araba.
Ben bugün alacak olsam rsi alırdım. Kullanması bana göre çok daha sevkli bir araba.
gsidaki filtre sesi çok iyi. onun dışında orta hızlı bi hb. rsi eren abinin dediği gibi daha mekanik ve daha sürücüye yönelik. benim de tercihim rsi olurdu ancak gsi genel olarak daha başarılı ve daha yeni bir görünüme sahip.
Bahadır Ustaoğlu
Benim tercihim görüntüsünden dolayı GSI dan yana olurdu. Mantzel emme, güzel bir açık hava filtresi ve komple egzoz ile güzel hp ler alınır![]()
benimd etercihim gsi olurdu gsi kullandım 96 model matzel emme düz boru sonda otto tarzı bi egzoz vardı gayet iyi yürüyordu araç güvenlik olarakta gsi daha yapılı ve sağlam duruyor renoya göre...
•06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •
yaklasık 1 ay once 98 corsa gsi sattım, yaklasık 2,5 yıl bindim clio kullanmadım ama çevremden bildiğim kadarıyla, Parça konusunda gsi seni hicbir zaman üzmez bütün parçaları mevcut ve uygun motora uygulanacak speclerde 150 hplere kadar dertsiz tasasız çıkıyor, benim aracımda mantzel emme,c20xe den yapma 4-2-1 headers(ankara çopur eksoz),51 düz boru ortada vectra a gt susturucu sonda ise 51 giriş 51 çıkış ford scorpıo eksoz vardı(sessiz olması ıcın) iridyum bıuji air intake vardı ve tahmını 120hpye kadar çıktıgını dusunuyorum+,- olabilir, dynoya sokamadım, ama stok gsilarla baya bir fark oluyordu dediğim gibi temiz duzgun bir gsi bul uzun yıllar binersin seni üzmez 2 yılda yaklasık 35000 km yaptım banamısın demedı her turlu uzun yolada gittim
Ben de rsi konusunda çok kararsızım.Yedek parça durumu hakkında bilgi verebilecek olan var mı? Her parçası rahat bulunur mu?
bende 1,8 rs kullandım yıllar önce hondayla tanışmadan tabii
gerçekten çok iyi ve zevkli bi makine altındakinin bi spor otomobil oldugunu insana her şartta hissettiriyo,kemikli bi şanzumanı var 8 valf oluşu baya bi atak yapıyodu makineyi
haa bide baya bi saglam şasesi varmış ,kaza yapınca anladım
cadde üstünde park halinde duran opel astra hb ve onun önündeki golfe arkada soldan çarptım yaklaşık 110-120 km gibi bi hızla astranın bagajda tüp deposu olmayaymış öncama kadar gircekmişim clionun sadece sag far kırıldı şaselerde sapasaglamdı
tabi bu benim anlattıgım araç çok temizdi bi arkadaşımın kız kardeşine sıfır alınmıştı bende ondan aldım ,kazasız belasız boncuk misaliböle temizini bulursan hemen al
![]()
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
2006 da radyatör delindiği için yolda kalmıştım (97 corsa gsi) Aydın/Söke gibi küçük bir ilçede sanayide çok kolaylıkla radyatörün sıfırını bulmuştum. yedek parça problemi hiç yaşamadım. sadece çin malı bobin yüzünden bir süre uğraştırmıştı.
gsi güzeldir ama ''bence'' sis farlı (94 modellerinki) tamponsuz hiç bişeye benzemiyor o nedenle şart olan bir parça. temizi keyifli olur ama bulunabilir mi bilmem, şuan bir çoğu bitmiş okeye dönüyor.
RSI, hothatch'ci bir adamın arabasıdır. daha Handling'e önem verilmiş, o zamanın saf araçlarındandır. görüşüm.
GSI, biraz daha spor ve gündelik kullanıma uygun bir araç. ve biraz daha teknolojik. 94 LEGEND BODY'li bir GSI bulursan kaçırma. motor olarak verimli makinesi var. yürüyeni berbattır bana göre. fren keza eh - kem- küm... yol tutuş mu arkadan kopması sebebi ile kaza yaptım. neyse, parça olarak GSI da daha fazla parça bulman muhtemel. GSI alırken, 94lerin emme manifoldları, plastikti sanırsam, delinmiş iş görmüyor olabilir. dikkatli baktırt ve al derim.
gündelik kullanıma uygun tek kapı spor ve üzmeyecek bir araç için GSI.
yol tutuş, daha sürücü odaklı bir araç için, pist - roll filan dersen de temiz bulursan RSI.
biraz bütçe varsa 106 GTI![]()
İki arkadasimda iki aractan var. Rsi biraz eski model kaliyor görsel donanim teknoloji olarak ama reno da guzel srunsuz araç. Gsi bariz hizli ve x16. Ecotech.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)