User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: VW Golf 4 1.9 TDI 90 lık 160'ı geçmiyor Yardım ?????

  1. #1
    ercan26esk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    362
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VW Golf 4 1.9 TDI 90 lık 160'ı geçmiyor Yardım ?????

    Arkadaşlar herkese merhaba araç yakın bir arkadaşımın 3 haftalık sürede yapılan işlemler kısaca yazıyorum

    Araç ilk aldığımda turbo devreye girmiyordu.
    Maf sensörü + N75 + Turbo basınç valfi + İntercooler radyatörü değiştirildi. Şimdi turbo devreye giriyor basınç değerleri çok çok iyi. avans ayarı yapıldı. Düşük viteslerde hızlanmalar çok iyi oldu. Enjektörlerin değerleri de iyi çıktı. 4 viteste soluksuz 130'u görüyor ama 5. viteste 160 geldi mi 3100 devri ve 160'ı geçmiyor. Değişmedik parçası ve kötü değeri kalmadı. her şey normal değerlerin de fakat 160 da kalması çok garip bu sorunla ilgili görüş ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok iyi olacak şimdiden teşekkür ederim..

  2. #2
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 . vites 130 da mı bitiyor ?

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo yüksek Basınctan dolayı arabayı korumaya alıyor olabılır

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizdede mk3 1.9 tdi var aynı problemi yaşıyoruz 160 ta araç kesiliyor 160 a kadar çekiş gayet iyi.

    Konuyu takipteyim.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    tornado38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam araç tüm viteslerde 3100 d/dk dan sonra hantallaşıyormu yoksa sadece 5. viteste 3100 diyince mi kalıyor çünkü devirle mi yoksa motor yük altındamı tıkanıyor en azından fikir oluşması bakımından
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amotisörleri presleticem Allah ne verdiyse + yaylarıda dibine kadar kesicem tek sarım kalacak
    araba 33 cm düşecek
    çıkarken hepinizden helallik alacam
    ordan kınalı otobana basıcam

  6. #6
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul / Trabzon
    Mesaj
    2.367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Harbiden enteresan bi durum en büyük etkeni vw'lerde n75 zaten

    n75'den turbo wastegatine giden hortumlarda bi kaçak yırtık patlak olmasın?

    ama madem öyle diğer viteslerde niye sıkıntı yok

    5.viteste araba fazla basınç basıyor ve kendini korumaya alıyor belliki ama bu gıcık durum niye oluyor enteresan
    - Bize Her Yer TRABZON

  7. #7
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı değil ama benzer bir durumu anlatayım. avf 1.9 varken bende, 5. vites 180 çeviriyordum 6 ya atıp devam ettiğimde araç korumaya alıyordu. ama bendeki sürekli değildi 10 kere basıyorsam 1 kere yapıyordu ayrıca 5. vites devam edincede yapmıyordu. arıza turbo basınç sensörü çıkmıştı.arıza falanda vermiyordu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •