User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: farları açınca rolanti dusmesi,far, stop tavsiye

  1. #1
    AdoneuS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    farları açınca rolanti dusmesi,far, stop tavsiye

    Farlari açınca rolanti düşüyo stop edicek duruma geliyo
    Farlarim yetersiz geliyo ampulleri degistirmem gerekiyo tavsiyeniz lazim
    Stop lambalarina gelince bi taraf canli yaniyo diger taraf soluk ikisinide tube led yapmak istiyorum yada onun yerinr tamanen stoplari canli gosterebilicek lamba tavsiyesi verirseniz cok guzel olur hafta sonu montajini yaparim

  2. #2

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akuyu kontrol ettirip arkasindan sarj dinamosuna baktirabilirsin.

  3. #3
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buddyclub veya Pivot marka tarzı condansor taktır sorun düzelir.

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın tüm halojen ampullerini led ampule çevirebilirsen alternatöründe baya bir rahatlama olur. her bir halojen lamba 21W çekerken (kimisi w5w olabilir) çekilen akım 1.5Watt lara düşecektir.

    led ampul olarak cree led veya SMD5050 öneririm.

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu ya bıraz detaylı yazayım .

    Bu duurmun sebebı voltage nın 12 13 civarlarında gezmesı saglık bır aracta 13.8 civarı bır voltage uretilir. (istisnası var tabı kı 14 ile 14.5 arasıda olabılır)yor

    İlk bakman gereken ve malıyet en az olan seylerı sana sıralıyorum aklıma geldıgı kadarı ıle

    1. Aku arac stop durumunda kaç V veriyor 12.5 - 12.8 civarı bır sey olmalı

    2. ARac calışır durumda V olçulmelı 13.5 -13.8 civarı vermelı

    3. aracın alıcıları acıldı (fandır fardır teyptir ne bıleyım bunun gıbı bır dunya sey.) bu sekılde V olçulmelı Arac calışırken kı degerden ne kadar dusuk V veriyor. Bu deger arac calışırkenkı degerden 0.3 0.4 V dusuk olabılır

    4. En onemlısı Aracın sase koblusu ne alemde

    5. ARacın sasesınden motorun sasesıne gıden kablo ne alemde

    6. Alternatorden akunnun artısına gıden orjinal kabloda oksıt var mı ? 4 5 6 . maddeler Big 3 denılen kavramı olustururu (Sahsı kanaatım her araca bıg3 uygulaması elektırıksel olarak aracı ınanılmaz rahatlatır)

    7. Yukardakı arkadasşlardan bırı lede donusturebıldıgınız kadar ampulu lede donusturmek ciddi fayda vardır.

    8. ARaç istop etme sorunu subap ayarı veya rolantı valfındende olabılır.


    Bir dunya parameter var ama elktrıksel olarak ılk dedıklerıme bakabılırsınız.

  6. #6
    road runner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle bir durumda, bu ürünün bir faydası olumu acaba ?

    http://tr.aliexpress.com/item/Free-S...74_75,201560_4

  7. #7
    hsyn_dmrts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarida arkadaşın belirttiği sebeplerden şase kablosu onemli. Kontrol edin oksit pas vs. Vs. Hatta yakininda bir civataya boyasiz biryerere ayri kalin bir şase daha verebilirsiniz. Zarari olmaz faydasi olur.

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç rolantideyken farlar güçsüz,gaz verince canlanıyordu bende,dinamo regulatörü değişti düzeldi.soğuk motorda özellikle marş sorunum vardı,çok uzun alıyodu,marş dinamo rölesine giden şaseye takviye yaptım başka bi noktadan ,tık diye alıyo.akü kutup başlarını kontrol edin,oksit,gevşeklik olabilir,üstte yazılanların tamamıda etkili bu hususda.en önemlisi arkadaşında belirttiği gibi şase .
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •