User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Xsara VTS 2:33.65 En Hızlı Tur ve E Seansı Tam Sürüm @ İstanbul Park 31 Mayıs 15

  1. #1
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Xsara VTS 2:33.65 En Hızlı Tur ve E Seansı Tam Sürüm @ İstanbul Park 31 Mayıs 15

    12 Nisan sonrası varex, arka süspansiyon, frenler ve şanzıman tarafında yapılan değişiklik arabayı kıvamına getirdi.
    Varex motoru seans sırasında vana kapanmaması için güzel bir şekilde sabitlendi
    205 Group A Bilsten'lar ile arka çok iyi tutundu ve arabanın önü ve arkası dengeye geldi.
    2 uzun düzlük sonundaki frenlerdeki korkutan sağa-sola çekme kaliperlerin conta seti ile elden geçmesiyle halledildi.
    219NM tork standart şanzıman ile yetersiz kaldığından 4.93'lük ayna mahruti değişimi can getirdi

    En iyi tur D seansında 2:33.65 olarak geldi. 6. viraj çıkışı Alfa GT ve 8. viraj çıkışı Astra olduğundan bu 2 bölümde tam gaz gidemedim. Bu bölümleri de tam gaz geçebilseymişim Harry's Lap Timer'ın verdiği 2:32.02 sanal en iyi tura yakın bir süre gelebilirmiş. Hedef inşallah Eylül ayında 2:30'u yakalamak, hayırlısı.

    2:33.65 En İyi Tur - D Seansı



    https://www.youtube.com/watch?v=59q-I_qYgA0

    HLP'yi bu sefer iphone 4s yerine LG G3 ile kullandım ama pişman oldum. Maalesef G3 titreşim engelleme özelliği HLP tarafından devre dışı bırakılamadığından videolar jöle gibi

    https://www.youtube.com/watch?v=XehwVNbp3zA

    E Seansı Bol Trafikli ve Geçişli Tam Sürüm

    E seansı çok kalabalıktı. İlk seans 1. virajda beyaz 106 spin attınca tur boşa gitti. CLA45 AMG ve kırmızı Evo X düzlüklerde hızlı ama virajlarda yavaştı. 2. ve 3. turlarda bu şekilde güme gitti Sonrasında 8 sonrası arada boşluk bıraktım, bu seferde 8'de carrera ve subaru ideal çizgide soğutma atıyordu Son 2-3 turda AD048R'ler iyice bırakmaya başlamıştı. Son turda bir zaman gelir mi diye kasarken 8'de pist günleri kariyerimdeki 2. spin geldi



    Sadece spini izlemek isteyenler için ;



    https://www.youtube.com/watch?v=wOiKy230y_o

    İyi Seyirler
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  2. #2
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elinize sağlık izlemesi çok keyifliydi. 8. viraj için kusura bakmayın

    Yalnız E seasında yerinizde olmak istemezdim. Düzlükte yetişemediğiniz araçların virajlarda sizi yavaşlatması ve bunun tüm seans boyunca devam etmesi baya talihsiz olmuş.
    "life is too short to drive boring cars"

  3. #3
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keyifle izledim. Start finish düzlüğüne neden 2. viteste çıkmıyorsun? Çok mu kısa kalıyor?

    Bir daha bir bakındım, benim 2. viteste gittiğim çoğu yerde 3. vitestesin, vitesten baya süre kazanabileceğini düşünüyorum.

  4. #4
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keyifle izledim. Start finish düzlüğüne neden 2. viteste çıkmıyorsun? Çok mu kısa kalıyor?

    Bir daha bir bakındım, benim 2. viteste gittiğim çoğu yerde 3. vitestesin, vitesten baya süre kazanabileceğini düşünüyorum.
    12'yi 3, 13-14'ü 2 ile döndüğüm ve 4-5'i 2. vites döndüğüm turlar da mevcut ama en iyi zaman bu turda geldi. g3 sarsıntısına rağmen bir ara tüm turları izleyip giriş çıkış hızlarına bakıp doğru komboyu belirleyeceğim
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  5. #5
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Çok güzel videolar elinize sağlık. VTS forma girmiş.

    Benim dikkatimi çeken beyaz 106gti oldu
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  6. #6
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel videolar elinize sağlık. VTS forma girmiş.

    Benim dikkatimi çeken beyaz 106gti oldu
    Teşekkürler. Xsara kendini buldu diyebiliriz Beyaz 106 da 210ps ve 850kg, çok güzel yürüyor. Suresi de 2:30'larda diye biliyorum. Pistteki sıkı PSAların sayısının artması dileğiyle icon_tup:
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  7. #7

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrikler, zevkle izledim. Spinde de baya soğuk kanlı kalmışsınız
    Bazı tsi lar doğuştan şanslı

  8. #8
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 5500 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tebrikler, zevkle izledim. Spinde de baya soğuk kanlı kalmışsınız
    teşekkürler 8'de bu 2. spin oldu. spin atmak da bir tecrübe katıyor ama umarım bu son olur
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  9. #9
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel tur olmuş. Sürüşünüz, vites geçişleriniz ve bana oldukça soft geldi sanki hani tam emin olayım öyle süre gelsin der gibisiniz özellikle 12-13-14. Eylül'e, Ekim'e kalmaz 2.30 un altı gelir gibi görünüyor Emeğinize sağlık kesenize bereket. İnşallah istediğinizi almışsınızdır. Size araçla alakalı tek bir sorum olacak; vites değişiminde ilk anda yarın saniyelik bir yığılma var ardından uzuyormuş gibi geldi kulağıma ses. Böyle bir durum var mı acaba? Birde aracınızda methanol..vs kullanıyor muydunuz bu hotlapte?

  10. #10
    mertxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    546
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende çok beğendim, maşallah aracınıza çok güzel hazırlanmış.Bence biraz daha agresif kullanımla daha iyi bir sure yakalarsınız gibime geliyor. 106 GZL mi acaba ?
    MagicPerformance

  11. #11
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Piste çıkış sayısı arttıkça çizgiler de bi o kadar güzelleşiyor. Astra ve Alfa şanssızlık olmuş ama yapacak bişey yok. Eminim ki o arkadaşlar bu kadar iddaalı geldiğinizi görse yol verirlerdi

    Bu arada ortalama kaç hp şu araç? Daha güç gerekiyor mu yoksa tamamen yol tutuşu mu iyileştirmek lazım?

    Tebrikler

  12. #12
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hepkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler 8'de bu 2. spin oldu. spin atmak da bir tecrübe katıyor ama umarım bu son olur

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar, aracınız da ki gelişmeler çok güzel. Özellikle FD çok iyi olmuş, fakat tavsiyelerim tabi ki var

    1- Sürüşünüzü arkadaşlar da söylemiş oldukça soft

    2- O ağır jantlar yerine umarım O.Z superleggera filan alırsınız, frenleri de ağırlaştırdınız sanırsam. Yürüyende baya ağırlık mevcut.
    Ve 15'' kullanılması 205-45-15 iyi bir lastikle sizin hem yürüyende hemde şanzumandan yine ciddi bir iyileştirme sağlayacağı aşikar

    3- Şöyle bir kayış mevcut klima ve hidrolik direksiyon iptal edilmediyse;



    İptal ederseniz şu ölçüde bir kayışınız olacak;



    Etkisi şaşırtıcı oluyor, tecrübeyle sabittir.

    4- Aracınızı sökmeyi/hafifletmeyi düşünmüyor musunuz? Zira bildiğim sadece arka koltukları sökmüştünüz. Klima, iç aksam, trimler, küçük akü vs.

    Ayrıca koltuklarınız çok ağır, kullandığım için biliyorum. Sparco, OMP vs. gibi oldukça hafif modelleri olan ürünler varken boşa ağırlık bence onlarda.

    Aracınızı piste hazırladığınız ve prof bir şekilde motor yüklemesi yaptığınız için soruyorum bunları.
    Sadece keyif ise, iddialı olmak değilse mevzu zaten yukarıda yazdıklarımın sizin için önemi olmadığını biliyorum.
    Yok iddialı olmak var ise yukarıda yazdıklarım sizi çook hızlandıracaktır bilirsiniz ki neden yapılmıyor?

    Severek takip ediyorum aracınızı, kolay gelsin.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  14. #14
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post

    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel tur olmuş. Sürüşünüz, vites geçişleriniz ve bana oldukça soft geldi sanki hani tam emin olayım öyle süre gelsin der gibisiniz özellikle 12-13-14. Eylül'e, Ekim'e kalmaz 2.30 un altı gelir gibi görünüyor Emeğinize sağlık kesenize bereket. İnşallah istediğinizi almışsınızdır. Size araçla alakalı tek bir sorum olacak; vites değişiminde ilk anda yarın saniyelik bir yığılma var ardından uzuyormuş gibi geldi kulağıma ses. Böyle bir durum var mı acaba? Birde aracınızda methanol..vs kullanıyor muydunuz bu hotlapte?
    teşekkürler. sadece en iyi tura bazında incelersek 6 çıkışı alfanın ve 8 çıkışı astranın ne yapacağını kestiremediğimden ve seans öncesi Buğra'nın özellikle geçiş konusundaki vurgusu nedeniyle bu bölümler temkinli. son 3 virajı 3-3-3, 3-3-2, 3-2-2, 2-2-2 denemelerim oldu. 7. virajda şanzımanı kısaltmadan önce 2. vites ucu ucuna geliyordu, şu anda 3 ile dönüyorum. burası da sanki yavaş dönülüyormuş izlemini oluşturabilir. ilginç olan en iyi tur agresif gözükmeyen turda geldi. D seansındaki gopro'da problem vardı ve tüm seansı yüklüyorum. D ve E seansı tamamen incelendiğinde farklı denemeler daha rahat belli oluyor. sektör bazında videoları inceledikten sonra hangisi daha doğru seçim belli olacak

    bir de araba 229ps ama tork sadece 219nm ve bu da 6600'de geliyor. Sonuçta hızlanma tork vs ağırlık, son sürat ise beygir vs ağırlık. diğer kuvvetli araçların videoları sonrası ben bile yavaş gibi hissedebiliyorum

    pompa yakıt kullanıyorum, metanol, toluen vs yok. yığılmada ekstra hafif volantın da biraz etkisi var, debriyaja basıldığında devir hızlı düşüyor. yazılımın da üst devirleri güzel alt kısmı için Özgün'ü müsait vaktinde ziyaret etmem gerekiyor

    Alıntı mertxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende çok beğendim, maşallah aracınıza çok güzel hazırlanmış.Bence biraz daha agresif kullanımla daha iyi bir sure yakalarsınız gibime geliyor. 106 GZL mi acaba ?
    teşekkürler. 106 850kg ,1.8 stoker ve ITB'li 210ps GZL

    Alıntı Carolita1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piste çıkış sayısı arttıkça çizgiler de bi o kadar güzelleşiyor. Astra ve Alfa şanssızlık olmuş ama yapacak bişey yok. Eminim ki o arkadaşlar bu kadar iddaalı geldiğinizi görse yol verirlerdi

    Bu arada ortalama kaç hp şu araç? Daha güç gerekiyor mu yoksa tamamen yol tutuşu mu iyileştirmek lazım?

    Tebrikler
    teşekkürler. arkadaşların sürüşünde hiçbir problem yok, sadece denk geldi. ben de kurallar doğrultusunda temkinli davrandım.
    yol tutuş gayet kıvamında. bu sezon için makinede başka birşey düşünmüyorum. hafifletmeye başlasam 100kg civarında rahatlıkla sökülebilir ama bu konuda kesin kararımı vermedim

    amaç makina, fren, süspansiyon açısından arabanın dengesini bulmaktı. şu an maşallah hem pist hem de arka yollar için çok keyifli bir kıvamda. önceliğim arabada daha fazla değişiklik yapmaktan ziyade benim videolardaki sektör zamanlarına ve Utku'nun videolarına ( ) daha dikkatli çalışıp öncelikle sürüşü geliştirmek.
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  15. #15
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, aracınız da ki gelişmeler çok güzel. Özellikle FD çok iyi olmuş, fakat tavsiyelerim tabi ki var

    1- Sürüşünüzü arkadaşlar da söylemiş oldukça soft

    2- O ağır jantlar yerine umarım O.Z superleggera filan alırsınız, frenleri de ağırlaştırdınız sanırsam. Yürüyende baya ağırlık mevcut.
    Ve 15'' kullanılması 205-45-15 iyi bir lastikle sizin hem yürüyende hemde şanzumandan yine ciddi bir iyileştirme sağlayacağı aşikar

    3- Şöyle bir kayış mevcut klima ve hidrolik direksiyon iptal edilmediyse;

    İptal ederseniz şu ölçüde bir kayışınız olacak;

    Etkisi şaşırtıcı oluyor, tecrübeyle sabittir.

    4- Aracınızı sökmeyi/hafifletmeyi düşünmüyor musunuz? Zira bildiğim sadece arka koltukları sökmüştünüz. Klima, iç aksam, trimler, küçük akü vs.

    Ayrıca koltuklarınız çok ağır, kullandığım için biliyorum. Sparco, OMP vs. gibi oldukça hafif modelleri olan ürünler varken boşa ağırlık bence onlarda.

    Aracınızı piste hazırladığınız ve prof bir şekilde motor yüklemesi yaptığınız için soruyorum bunları.
    Sadece keyif ise, iddialı olmak değilse mevzu zaten yukarıda yazdıklarımın sizin için önemi olmadığını biliyorum.
    Yok iddialı olmak var ise yukarıda yazdıklarım sizi çook hızlandıracaktır bilirsiniz ki neden yapılmıyor?

    Severek takip ediyorum aracınızı, kolay gelsin.
    Detaylı tavsiyeler için teşekkürler

    1- bu konuyu detaylı yanıtladım

    2- frenler 330mm olduğundan 17" jant gerekiyor. diskler çift parça olduğundan 288mm döküm tek parçaya göre daha hafif, kaliperler mono blok brembo onlar da hafif . önceliğim yol tutuş, bu nedenle bu tarafta çok değişiklik düşünmüyorum. lastik değişiminde 205-40-17 bir lastik olabilir. gelecek sezon daha fazla hızlanmak istersem egzantrik ve solid lifter ile 265-270ps@9000rpm bir setupa geçebilirim

    3/4- klima, sunroof, yalıtım, bakalitler, teyp-hoparlör vs.. şu anda rahat 80-100kg hafifletebilirim. Scirocco'yu kardeşime sattığım için S55 AMG ve Xsara VTS var. Şu anda güzel havalarda arka yollarda gazlamada Xsara'yı kullanmaya devam ediyorum bu nedenle sökmeyi düşünmüyorum. S55'i önümüzdeki dönemde Golf 7R, Focus RS vb. bir araç ile değiştirirsem Xsara'yı söküp tam track spec yapma düşüncem var
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  16. #16
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında nürburgring'teki gibi geçişler hep soldan yapılsa ikilemler biraz daha azalmış olur. En güzeli tabi ki yavaş aracın ideal çizgiyi boşaltması ama herkes ideal çizgiyi bilemeyebilir. Hal böyle olunca bazen sola geçerek yol veriliyor bazen sağa geçerek yol veriliyor. Hızlı araç da yavaş aracın ne taraftan yol vereceğini kestiremiyor. Hatırlarsanız 12 nisan'da Z06 8.virajda 106'nın sola çekileceğini "varsayarak" sağdan geçmeye çalışmış ve büyük risk almıştı. Soldan geçme kuralı olsa hem o olay olmazdı hem de hepkem hocam 8'de fazla yavaşlamazdı. Yanlış mı düşünüyorum
    "life is too short to drive boring cars"

  17. #17
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hepkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler. sadece en iyi tura bazında incelersek 6 çıkışı alfanın ve 8 çıkışı astranın ne yapacağını kestiremediğimden ve seans öncesi Buğra'nın özellikle geçiş konusundaki vurgusu nedeniyle bu bölümler temkinli. son 3 virajı 3-3-3, 3-3-2, 3-2-2, 2-2-2 denemelerim oldu. 7. virajda şanzımanı kısaltmadan önce 2. vites ucu ucuna geliyordu, şu anda 3 ile dönüyorum. burası da sanki yavaş dönülüyormuş izlemini oluşturabilir. ilginç olan en iyi tur agresif gözükmeyen turda geldi. D seansındaki gopro'da problem vardı ve tüm seansı yüklüyorum. D ve E seansı tamamen incelendiğinde farklı denemeler daha rahat belli oluyor. sektör bazında videoları inceledikten sonra hangisi daha doğru seçim belli olacak

    bir de araba 229ps ama tork sadece 219nm ve bu da 6600'de geliyor. Sonuçta hızlanma tork vs ağırlık, son sürat ise beygir vs ağırlık. diğer kuvvetli araçların videoları sonrası ben bile yavaş gibi hissedebiliyorum

    pompa yakıt kullanıyorum, metanol, toluen vs yok. yığılmada ekstra hafif volantın da biraz etkisi var, debriyaja basıldığında devir hızlı düşüyor. yazılımın da üst devirleri güzel alt kısmı için Özgün'ü müsait vaktinde ziyaret etmem gerekiyor
    Öncelikle detaylı ve samimi cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum Tekrar tekrar defalarca izledim videonuzu, dediğiniz gibi bir süre sonra hakikaten dahada güzel gelmeye başladı bu turunuz. Fine tune yapıldıktan sonra birazda yakıt desteğiyle gerçekten şaşırtıcı bir sonuç çıkaracağınıza eminim. Birde tur videoları split screen yapıp yan yana koyarak izleyince, hem izleyiciye çok keyif veriyor hemde aynı anda başlayıp biden tur sürüşlerini çok daha rahat anlamanızı sağlıyor. Çok daha güzel sonuçlarınızı heyecanla bekliyoruz Elinize sağlık tekrardan.

  18. #18
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısa final drive bayagi yaramis he? Bana cok canlanmis gibi geldi.

    Bu arada gunden gune cizgi guzellesiyor, tebrikler
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  19. #19
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hepkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç makina, fren, süspansiyon açısından arabanın dengesini bulmaktı. şu an maşallah hem pist hem de arka yollar için çok keyifli bir kıvamda. önceliğim arabada daha fazla değişiklik yapmaktan ziyade benim videolardaki sektör zamanlarına ve Utku'nun videolarına ( ) daha dikkatli çalışıp öncelikle sürüşü geliştirmek.
    Eyvallah )
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •