User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: headers hakkında birkaç soru

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    headers hakkında birkaç soru

    sımdı typerlarda kullanılan dc headrsların boruların çapı 45mm sanırım öle bılıyorum,

    pekı 2.5 3.0 ltre 6 sınıdırlı bı arabada ıdeal kaç olmalıdır sızce 45 mı 48mı yoksa başka bı çapmı ? bunlar dıs capmı ıcmı oluyor?
    48de sıkıstırma cok dusermıkı nasıl bır fark hıssedılır daha cok, bayılma yapmasın fazla ama almıskende daha cok guc alınmak ıstenır tabı..

  2. #2
    cheers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    06-07
    Mesaj
    1.970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serkan ne zaman bı type-R alıcaksın




  3. #3

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alemsin typer ve ben super ıkılı oluruz

    guncell...........

  4. #4
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence Type'r dan daha ince boru kullanman gerekiyor Serkan. V motor oldugundan dolayı 2 headers 3 er silindirden çalışıcak yani herhalde 45mm olur diye düsünüyorum.

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pekı 2.5 3.0 ltre 6 sınıdırlı bı arabada ıdeal kaç olmalıdır sızce 45 mı 48mı yoksa başka bı çapmı ? bunlar dıs capmı ıcmı oluyor?
    48de sıkıstırma cok dusermıkı nasıl bır fark hıssedılır daha cok, bayılma yapmasın fazla ama almıskende daha cok guc alınmak ıstenır tabı..
    45mm dış çap ölçüsüdür. bu arada benim kötü 1.6 daki header'ın bile boru çapı 45mm o da DC race marka...

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sierra_rs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence Type'r dan daha ince boru kullanman gerekiyor Serkan. V motor oldugundan dolayı 2 headers 3 er silindirden çalışıcak yani herhalde 48 yada 51 olur diye düsünüyorum.
    typer 45 ya nası daha ınce oluyo
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    45mm dış çap ölçüsüdür. bu arada benim kötü 1.6 daki header'ın bile boru çapı 45mm o da DC race marka...
    1.6 45mı vtıların bıle 42 deılmı emın deılım

    48 yapmayı dusunmeye başladım su ara...

  7. #7

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 45mı vtıların bıle 42 deılmı emın deılım

    48 yapmayı dusunmeye başladım su ara...
    VTi ile benim DC header boru çapları bire bir aynı... 45mm

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serkan bu iş bence hacim ve motorun V yada düz tip ile alakası yok. Bence kapak yapın ve motor karakterisliği ile alakası var. Sen Opel tuning yapan firmaların headersları varmı varsa kaç cm baktın mı acaba ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serkan bu iş bence hacim ve motorun V yada düz tip ile alakası yok. Bence kapak yapın ve motor karakterisliği ile alakası var. Sen Opel tuning yapan firmaların headersları varmı varsa kaç cm baktın mı acaba ?
    maalesef, hazırda yok yapanlar custom yapıyor bızde kopya yapıcaz...

    ama sanırsam 45 mm olucak.. 325 328ler ıcın ebayda headrs baktım 45mm olculer.. m3 ıcınde aynı..
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98...mZ330280368144

    benım kapak flowu cok ıyı deıl ztn devırlı bı makınede deıl.. 45 yetıcek gibi
    2.5 / 6 sılındır,, hesabı yapıncada ztn gene dusuk cıkıyo..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •