User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: B20A5 USDM hakkında bilgi arıyorum

  1. #1
    atunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question B20A5 USDM hakkında bilgi arıyorum

    Arkadaşlar 90 model Honda Accord aracımda F20A serisi SOHC motor var standart olarak.
    B20A5 USDM (1989 model Amerikan Prelude'den çıkma) bir motor var DOHC. Fakat Vtec değil sanırım. Yada VTEC'se de ben bilmiyorum.
    O nedenle bu motorla alakalı olarak bilgisi olan arkadaşlardan destek bekliyorum.
    Aslında her iki motorda aynı oranda güç üretiyor. Yani SOHC F20 ile DOHC B20 neredeyse beygir olarak aynı speclere bakınca.
    Fakat gerçekte performans olarak stok Accord motorundan fazlasını verir mi?
    DOHC olmasının avantajları ne olur?

    Bu arada aracın şu an krank, kollar ve pistonları yok. Eğer buradan tatmin ve teşvik edici yanıtlar alırsam stroker kit olarak onları alarak toplamayı düşünüyorum.

    Herkese şimdiden teşekkürler...



    • • • 1990 HONDA ACCORD CB7 F23A1 SOHC VTEC • • •

  2. #2
    slimx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Sydney
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DOHC olmanin faydasi pek yok bu motor'da malesef, F20A SOHC motoru, cok nadir cikti Amerika sitelerde bile bulamazsin. Bana sorsaniz motor degistirmek cok daha mantikli olur nadir motoru yapmaktan. Sonucta, bosuna az uretilmemistir elbet belirli birsey vardi.

    DOHC olmanin faydasi bu motor'da cok az gozukuyor, genelikle torque farki coktur fakat internet'e gore cok az bilgi var.
    SCRM GARAGE

  3. #3
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SOCH VE DOCH arasında hiç bir fark yokbirisinde üstten tek egzantirik var digerinde iki egzantirik var ikiside yağ basıncı tetikli olarak çalışır. Buyuk kam devreye girince sıkıştırma oranı değişip tork ve güç elde ediliyor.

    çift eğzantirikli olanlardada malzeme dayanımı daha yüksek olduğu için hem yazılımsal hemde vtec yapısında ufak oynamalarla daha fazla tork ve güç eğrisi amaçlanır.
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  4. #4
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ferrari kasa dedikleri G3 prelude motoru B20A5 ve bu motora vtec kapak yapamazsın yapmaya kalkasan contasını bile bulamazsın o derece turbo yapılmaz ancak crower 403 veya 404 gibi non vtec stage 2 veya 3 egzantrik ve Civic Si titanyum yay şapkalar ile hondata s300 beyin gibi modifikasyonlar ile güç artışı alabilirsin FHE uygulamaları Vs..kısaca çok bişey bekleme şanzıman oranları çok uzun deparlı bir araç değil.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •