User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: mitsubishi minicab L100 550 cc calistiramiyorum

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    mitsubishi minicab L100 550 cc calistiramiyorum

    Malumunuz askerim , hava degisimi aldim 30 gun bende hem evliligi aradan cikarmis olurum deyip yurtdisina ciktim.
    zamaninda 131 im vardi parca sikintisindan satmistim.
    Endonezya'ya tekrar gelince bu dert kupu minicab 55 L100 aldim. saga sola gideyim diye
    Semarang'tayim tamirciye verdim bakim yapsin diye.

    Esseolusu disbritoru bozdu
    Platin ve kondansatoru degistirecekti
    degistirdi . Daha kotu etti bende yeni platin ve kondansator aldim
    distributoru soktum . Platini ve kondansatoru taktim .
    Simdi Arac calismiyor mars verince egzoz patliyor bom diye

    Sanirim platini ve avans ayarini yapamiyorum
    yarin jakartaya yola cikmam lazim evlilik kagitlati icin .
    Gunum dolmak uzere

    Platin ve avans ayarini nasil yapabilirim ? Acil ilginize tesekkur ederim
    Bilen varsa skype den simdi yardimci olabilirmi ?

  2. #2

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit distriburatore dokunmadan tek mars calisiyordu ama platin yuzunden tekliyordu

  3. #3
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya ne kadar hakimsin bilmiyorum platin aralığını kaç yaptın ateşleme sırası olması gerektiği gibimi ? Ayrıca motoru senteye alman lazım krank kasnağında çentik varmı ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  4. #4

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuya ne kadar hakimsin bilmiyorum platin aralığını kaç yaptın ateşleme sırası olması gerektiği gibimi ? Ayrıca motoru senteye alman lazım krank kasnağında çentik varmı ?
    Platini goz karari ayarladim. Sentil cakim var kac mm yapmaliyim
    Arac iki silindir nasil atesleme sirasini ayarlarim
    krank kasnaginda centik var

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Disbritoru sokup . Motoru senteye aldiktan sonrami
    takmaliyim ? Ondan sonra platin ayari yapmaliyim
    atesleme sirasi anladigim kadari ile buji kablolarini dogru bagladinmi demek
    1. Disbrtitor sokuk halde iken motoru senteye getir
    2. Distributoru tak planini ayarla atesleme sirasini kontrol et
    3. Marsa bas seklindemi olmali ? 3 kisi aracin basindayiz semarang da gezmedigim yer kalmadi
    bir tane usta bulamadim motor ogrencisi arkadaslarim bir turlu yapamadik

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keza yarin yola cikmaliyim saat gece 00:02 su an burda
    kan ter calistirmaya ugrasiyoruz

  7. #7
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.
    Onu denedik ama patlatiyor platin ayari kac mm olmali ? Gece hic uyumadik halen devam ediyo problemimiz

  9. #9

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova - medan
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eskiden nasıl duruyorduysa o şekle yakın bir hale getir. Deneyerek bulucan bu saatten sonra. Dist. Civatasını gevşetin, biriniz onun başındayken biri marşa geçsin. Marşa basın, çalışmadıkça distribütörü biraz öne arkaya kaydırın, 1mm lik aralıklarla. Bir yerde yakalayacak ve marş alacaktır. Marş aldığı zaman milimetrenin yarısı oynatıp titreşimi azaltmaya çalışın, gerçi 2 silindir titrer baya ama olabildiği kadar işte. Buji kablolarını da bi kontrol edin doğru mu takılı.
    Abi sonunda calistirdim
    Dedigin gibi yapinca oldu senteye aldim motoru
    Marsa arkadas gecti bulduk calisti
    Yanliz tekleme var bu platini kac mm ayarlamam lazim ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •