User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Alfa Romeo Giulietta QV - 2.34:828 - Intercity İstanbul Park

  1. #1
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Alfa Romeo Giulietta QV - 2.34:828 - Intercity İstanbul Park


  2. #2
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet başarılı süre gelmiş ,,tebrikler aracınızdaki ekstralar nelerdir ?

  3. #3
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel kovalamaca olmuş, kamera açısı da süper.
    Tebrikler.
    "life is too short to drive boring cars"

  4. #4
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel kovalamaca olmuş, kamera açısı da süper.
    Tebrikler.
    Kamera işini şununla çözdüm sonunda. Kafalıkların metal zımbırtılarına takılıyor.


    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gayet başarılı süre gelmiş ,,tebrikler aracınızdaki ekstralar nelerdir ?
    Pist için aldıklarım:
    Nankang NS2R lastikler (acayip kötü, 17" eşek kadar ağır Alfa jantlarına geçince, 17" başka birşey bulamayıp aldıydım)
    Novitec box (+25 HP iddia ediliyor, bir önceki pist günlerinde yoktu; 11-12 arası arka düzlükte 195 olan son hızı 200'e taşıdı)
    EBC Yellowstuff balatalar
    Brembo diskler (araç üstündeki diskleri ilk pist günümde inceltmiştim)

    Aracı aldığımda şunlar yapılıydı:
    Standart QV'ye göre 15 mm drop yaylar
    Bilstein B8 shocklar
    Highflow Supersprint cat (arada bir check engine mesajı atıyor)
    Büyük intercooler
    Supersprint son susturucu (cik cik ötüyor, içinde birşeyler dağılmış)
    Ön kule gergisi

  5. #5
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abim öncelikle süre gayet güzel, tebrik ederim
    12-13-14'ü 3. viteste dönmeyi denersen bence süre gelişecek, düzlüğe çıkınca 3'e atıp traction beklemek süre kaybettiriyor gibi
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  6. #6
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvallah Orçun, deneyeceğim. Düzlüğe çıkarken tam şikanda 3e atmak zorunda kalıyorum, benim de soru işaretli noktalarımdan. Zati Nankang'lar PZero'da bile olmadığı kadar patinaja kalıyor orada.

    8'im hızlandı ama hala çizgimi tutturamadım; 7'de aşırı sola kayıyor araba. Erken giriyorum sanırım. 3 pist gününde bir şekilde 2.40'tan 2.34'lere geldik.
    Bu setupla 1-2 sn daha gidebilirim gibi düşünüyorum. Sonrasında artık bakarız duruma

  7. #7
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi benimde nankanglarım vardı (felaketler), arabalarımız da hemen hemen aynı güçte, 2'de çıkınca çok süre kaybediyorum. (sadece tecrübe değil, harry data'sı ile sabittir)
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  8. #8
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel süre tebrikler. Bu hafta bir çok güzel video izledik verimli bir ay olmuş yaz sonu herkes çalışmış belli ki . Sürüş biraz sert ama sebebi viraja girme açılarınızı tam ayarlayamamanız sanırım o da zaman içinde oturdukça kaybolur nankangsız 31-32 lere doğru inersiniz adım adım alfalara bayılırım, sizin QV de mekanik kilit var mı?

  9. #9
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    QV'de sonradan eklenme Quaife LSD var. Pistte çok başarılı bulmamakla birlikte, abartılı dışa açmayı engelliyor.
    Aracı aldığımda üstünde PZero vardı. İlk çıktığımda PZero ile dolandım. PZero'lar XL de değildi, 40 dakikada omuzdan yırttım lastiği lakin akselerasyonda tutunma Nankang'lardan kesinlikle iyiydi. 12 13 14'ü geçtim, 7nc virajda 3ncü viteste viraj çıkışında habire ESP yanıyor Nankanglarda. Nankang olması gerektiği gibi yanaktan esnemiyor, omuza binmiyor ama ancak kayıyorum paso. (120 Treadwear versiyonu, nasıl iş anlamadım)

  10. #10
    Batum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Başakşehir
    Mesaj
    492
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok zevkli maşallah.

  11. #11
    Batum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Başakşehir
    Mesaj
    492
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buarada video sonlarındaki golf6 'da güzel yürüyor maşallah
    ne uzamış öyle..

  12. #12
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet guzel olmus video. Fakat gordugum bikac seyden bahsediyim. Koltuk ayariniz bozuk gordugum kadariyla ve o yuzden direksiyona cok uzak kaliyorsunuz. Tahmininizden daha cok etkili o tutus virajlarda. Patinajla ilgili olarakta once sonra farkli lastiklerle test etmissiniz fakat gozlemledigim kadariyla suspansiyonla alakali da sikinti var gibi. Cunku patinaja dustu yerler hep aracin kasildigi ve bence sertliginin az oldugundan dolayi tutusun gitmesinden kaynaklaniyor. Bende ns2r larla patinaja cok dusuyorum. Ama bende de ayni problem var kilit aldim ve taktiktan sonra ayarlari duzeltip azaltmayi dusunuyorum problemi. Sway bar bunu cok duzeltiyor bilginiz olsun..

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direksiyona oturuş konumunuz çok uzak. Virajlarda dirseğiniz komple açılacak kadar uzak konumdasınız. Bunun dışında yavaş girip hızlı çıkma tekniğiniz iyi ancak fren noktalarını bi tık daha öne alırsanız süre çok gelişir. Virajdan önce çok yavaşlayıp ondan sonra boşta çok vakit kaybediosunuz. 8. viraj da son dönüşe kadar çok içeride kalıosunuz biraz daha açabilirseniz daha fazla hızlı geçersiniz. Bunların dışında çok temiz risksiz bir sürüş olmuş. Ellerinize sağlık.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #14
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nankang ile piste kaç kez çıkabilirsiniz? kaç tane hot lap atabilirsiniz ?

    maşallah video çok güzel begendim ama sizin sıkıntınız lastik degil gibi geldi bana

  15. #15
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi Nankang'lardan yol tutmasını bekleme, Nankang sadece uzun ömürlü. Ben 7. virajı komple sara sara bitiriyordum hayattan soğuttu beni.
    Geliştirilmesi gereken bir kaç şey var tabii ki sürüştü çok normal ama dediğim gibi lastiğe kafanı takma. Kendini yeterince geliştirince lastiklerin de ömrü bitmiş olur iyi bir şey alırız..

    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nankang ile piste kaç kez çıkabilirsiniz? kaç tane hot lap atabilirsiniz ?

    maşallah video çok güzel begendim ama sizin sıkıntınız lastik degil gibi geldi bana
    Nankang'lar 5-6 pist günü çıkarır.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  16. #16
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorumlar için teşekkürler. Tamamen doğru yorumladığınızı düşünüyorum.

    Oturuş pozisyonumu ve pistte kullanımımı ilk defa görüyorum ve direksiyona bariz uzak olduğumu ben de farkettim. Bunu halletmek kolay
    Frenler ile ilgili olarak da, maalesef aracı ve frenleri hala tanıyamadım. İstanbul Park'a 3ncü çıkışım.

    İlk çıktığımda aracı aldıktan 10 gün sonra pistteydim ve üzerinde ne disk balata lastik varsa onla gazladım. Sonuç şurdaki ilk fotolarda belli.
    http://www.techturkey.com/forum/pist...giulietta.html
    PZerolar öldü. Balatam kaynayıp diske yapıştı.

    İkinci çıktığımda, Brembo GT diskler ve EBC yellowlar'a geçip Nankang'ları takmıştım. Sonuç; balatalar sağlam kaldı ama her 2 seans sonunda kaynayan fren hidroliğim güzel tecrübe kattı. Nankangların da viraj çıkışındaki patinajını farkettim.

    Üçüncü ve videodaki çıkışımda, bu pist gününden önce taktığım Novitec chip ile de (+25 HP iddia edilen) düzlerde biraz daha hızlıydım. İlk iki İstanbul pist günü fren tecrübelerinden sonra oluşan ürkeklik ve fazla hızdan bariz erken frenaja girdim. Yavaş girip, patinaja rağmen hızlı çıktığım daha risksiz bir gün oldu.

    Aynı setupla 2 kere bile kullanamadım. Her seferinde aracı ve pisti öğrenmeye çalışmakla geçiyor. Önden çekeri de, asfalt pisti de, turbo aracı da yeni yeni öğreniyorum. Video kendimi görmek için ve yorumlar için de çok iyi oldu. Bu son çektiğim video ile direksiyon ofsaytta, 8'de ikinci kısımda gereğinden 1 m gibi içeriden dönüyorum, 12'de erken frenajım var, 3'te yavaşım gibi. Süspansiyon için bu pistte ne kadar sert o kadar iyi; ancak arada gündelikte de kullanıyorum; henüz coilover alsam almasam mı karar veremedim.

    Hedefim bu setupla 1-2 sn daha yürüyebilmek. Alışma ve akabinde jant lastik değişikliği ile 2.30 küsür gelirse ne ala

    Yıllardır ya durmayan, yol tutmayan, kontrasız bakkala bile gidilemeyen, makaslı 40 yaşında Amerikan araç; yada gündelik 115 HP dizel station kullanıyorum. Önden çeker, pist falan yeniden öğreniyorum gibi

  17. #17
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Nankang'lardan yol tutmasını bekleme, Nankang sadece uzun ömürlü. Ben 7. virajı komple sara sara bitiriyordum hayattan soğuttu beni.
    Geliştirilmesi gereken bir kaç şey var tabii ki sürüştü çok normal ama dediğim gibi lastiğe kafanı takma. Kendini yeterince geliştirince lastiklerin de ömrü bitmiş olur iyi bir şey alırız..



    Nankang'lar 5-6 pist günü çıkarır.
    nankang çok sert bir lastik fakat araçta kilitte var tork fazla kamber kaster rot ayarları güzel bir şekilde lastige göre yapılması lazım ki patinaj azalsın. nankang gibi bir lastikle 5 6 pist günü çıkar ama hem çok iyi yol tutsun hemde çabuk bitmesin gibi bir düşünce olursa olmaz çok iyi tutan lastiklerle en fazla 3 pist günü çıkartılır , toyo r888 deneyin birde belki sizin ilacınız odur

  18. #18
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah camber ayarı olsa Ayar yok; top mount kiti bile yok benim arabanın.
    Ters çalışan Mcpherson'lu ön taraf. Aracı alçaltınca virajda camber de pozitife dönüyor

  19. #19
    Shendelzare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyi bir süre çıkartmışşınız tebrikler, benim gördüğüm iki sorundan zaten bahsedilmiş. İlki oturuş pozisyonu ikincisi sert direksiyon hareketleri, bu sorunlar bende de vardı Intercity akademide güvenli sürüş eğitiminde oturuş pozisyonumu hallettim, sert direksiyon hareketlerinide ilk pist günlerinden beri her videomda üstünde bastıra bastıra söyleyen utku (ukku) düzeltmemi sağladı sağolsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •