User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Subaru BRZ / İstanbul Park / 2:42:938

  1. #1
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru BRZ / İstanbul Park / 2:42:938

    Merhabalar,

    Astra J'yi emekliye ayırıp, çiçeği burnunda BRZ'm ile katıldım bu sefer. Araç tamamen stock, lastikler Michelin Primacy HP.
    Biraz komik olacak ama ilk seansta Astra J ile yaptığım süreyi zar zor yakaladım. İkinci ve üçüncü seanslarda biraz daha hızlanarak en son 2:42:938'e geldi.
    Daha önce hiç arkadan itişli araç kullanmadım, o yüzden esp açıktı, daha doğrusu VSC sport modundaydı. Her turda 3-4 farklı noktada devreye girerek beni koruma görevini üstlendi
    Her türlü öneri ve eleştirinizi beklerim..

    "life is too short to drive boring cars"

  2. #2
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rollvideo out parkvideo in maaşallah
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  3. #3
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah. Astra ile yaşadığınız tecrübeyi bununla da yaşamanız gerekiyor. 2 -3 pist Gününden sonra 2:40 altına inersiniz.

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk arkadan itişe göre alabileceğin en iyi aracı almışsın brz kullanmadım ama kardeşi gt86 kullandım. Hemen yurt dışından ecutek yazılımını yaptır. Coil ve lastik ile inanılmaz güzel yol tutuyor ayrıca kontrolü çok rahat olan bir arkadan itiş.
    Sola virajda sağa direksiyon kırıyorsun yani limitlerden baya uzaklardasın.
    hayırlı olsun çok çok zevkli araç usa'den herşeyini bulursun.

  5. #5
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler, stock halinde biraz daha zorlayacağım. Modifiye işlerinden pek anlamam açıkçası. Ama öğrenmek de istiyorum. İlerde cesaret bulursam girerim o işlere.
    Araç günlük hayatta çok zevkli ama pistte nedense tutunamadım bir türlü. Ankara'ya dönerken otobanda verdiği zevk müthişti. 200+ ile virajı rayda gider gibi dönmek güzel şeymiş
    "life is too short to drive boring cars"

  6. #6
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik ve arkadan itişe alıştığında 2.35 gelir. Araç her virajda ESP'den kesmiş zaten. Pistte drifte kaçar gibi fazlası değil, ama çok nadir de olsa kontra vermen gerektiğinde limitlere yaklaştın demektir.

    Bu lastikler 1-2 sefer sonra bitecek, limitlere bu lastiklerle tartarsan hem koptuğundaki tepkilere alışırsın; hem de iyi bir lastike geçtiğinde bayağı safe tarafta başlarsın yeniden alışmaya. 2.35 hedefle. Altına da inersin sonra upgradelerle.

  7. #7
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah bakalım. ESP'yi kapatmaya cesaret edemedim. Hatta bir keresinde 8. virajın son dönemecinde arka taraf bıraktı kendini, soldaki bariyerlere girmeden toparladı.
    "life is too short to drive boring cars"

  8. #8
    hepkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A seansında yarım tur arkanızdaydım, 6. çıkışında da hafif kaymıştı ama videoda sizin araç dikiz aynasına denk geldiğinden gözükmemiş. ESP kapalı kullanmaya alışırsanız çok daha fazla keyif verecektir. Ben aracı almadan önce de aynısını yazmıştım, durum müsaitse Cosworth Supercharger kit mutlaka uygulayın, motor için ara çözümlerle vakit kaybetmeyin. Bunu uygulamadan geliştirmek için de lastik, fren ve süspansiyon tarafına öncelik verin. Yeni BRZ tekrar hayırlı olsun
    Garaj : G29 Z4 30i / E92 335i / E46 Compact M3 CSL / Alfa Romeo GT 3.2 / MX-5 ND 1.5 / A4 45 TFSI / G01 X3
    Anılar : Alfa 156 / E34 535i / Fiat Uno / S55 AMG / Scirocco / Xsara VTS Ph1 Lynx S/C

  9. #9
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler. Evet cosworth'ü sizden öğrenmiştim, aklımın bir kenarında duruyor ama dediğim gibi bir süre stock devam etmem lazım, çünkü daha bunu bile kontrol etmekte zorlanıyorum.
    Sadece lastik bile baya fark yaratacakmış gibi bir his var içimde.
    "life is too short to drive boring cars"

  10. #10
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsaydım ESP yi komple kapatırdım, pistte öğrenmeyeceksin de nerede? Güzel bir fırsatmış fakat yazık olmuş.

    İlk sefer için fena değil, daha da gelişir süre.

  11. #11
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Dou, dediğim gibi esp açıkken bile büyük bir tehlike atlattım. Elimin ayağımın ayarı pek yok İlerde yavaş yavaş kapatacağım tabi ki.
    "life is too short to drive boring cars"

  12. #12
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Dou, dediğim gibi esp açıkken bile büyük bir tehlike atlattım. Elimin ayağımın ayarı pek yok İlerde yavaş yavaş kapatacağım tabi ki.
    Hocam esp kapalı kullanmak için epey bir sure Tecrübe etmek Lazım. Ben de çıktığımda esp kapamadan çıkıyorum. Bir tek Patinaj Önleme sistemini kapıyorum çünkü bazı viraj çıkışlarında tork Yüzünden Patinaj oluşuyor ve gaz kesildiği anda tur çöpe gidiyor. Sizde de benzer bir Ayrım var ise siz de kapatıp Güvenli bir şekilde gazlayın derim.

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun öncelikle.

    İyi bir lastikle Esp kapalı kullanmaya başlamalısınız bence,aracın limitlerini daha iyi görme fırsatınız olur.Ve dikkatimi bir diğer çeken şey ise bence düzde aracı gereğinden fazla zorluyorsunuz,kanalınızda tırmanma videosunu izlemiştim ondada aynı şey dikkatimi çekti,bi anlamı yok bence boşuna kırmızıya dayamanın.Yanlış anlamayın çok bilmiş gibi konuşmak değil amacım,genç kardeşinizin ufak bi görüşü sadece

  14. #14
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yavaş yavaş gelişecektir sölediğim gibi bir anda best gelmez rsk artar ki yavaş yavaş süreyi iyileştirmek te öğrenmenin kanıtıdır .
    Videodan benim ilk izlenimim her viraja çok erken girmen ve bu nedenle ard arda gelen virajların girişlerinde de doğru noktada olamaman .
    Birdahaki gelişinde sağ koltuğuna ben yada bizden çizgi konusunda seni geliştirebilecek birini oturtalım 2 tur bence lastik tutunmasından evvel virajları ve bu virajların fren-giriş ve çıkış noktalarını iyi oturtman lazım .
    Azminle güzel zamanların çıkacağı kanaatindeyim .

    İyi Eğlenceler
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  15. #15
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barisy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam esp kapalı kullanmak için epey bir sure Tecrübe etmek Lazım. Ben de çıktığımda esp kapamadan çıkıyorum. Bir tek Patinaj Önleme sistemini kapıyorum çünkü bazı viraj çıkışlarında tork Yüzünden Patinaj oluşuyor ve gaz kesildiği anda tur çöpe gidiyor. Sizde de benzer bir Ayrım var ise siz de kapatıp Güvenli bir şekilde gazlayın derim.
    VSC Sport modunda aynen dediğiniz gibi oluyor. Patinaj önleme kapalı, ESP "bir miktar" devrede. Keşke o miktar biraz daha az olsaydı, biraz daha izin verseydi.

    Alıntı Octavia RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun öncelikle.

    İyi bir lastikle Esp kapalı kullanmaya başlamalısınız bence,aracın limitlerini daha iyi görme fırsatınız olur.Ve dikkatimi bir diğer çeken şey ise bence düzde aracı gereğinden fazla zorluyorsunuz,kanalınızda tırmanma videosunu izlemiştim ondada aynı şey dikkatimi çekti,bi anlamı yok bence boşuna kırmızıya dayamanın.Yanlış anlamayın çok bilmiş gibi konuşmak değil amacım,genç kardeşinizin ufak bi görüşü sadece
    Teşekkürler. Kendimi hazır hissetiğim an kapatacağım o zımbırtıyı inşallah
    Zorlama konusunda haklısınız. Sanki roll yapıyormuş gibi abanmışım, biraz daha dikkat edeceğim.
    "life is too short to drive boring cars"

  16. #16
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler Buğra bey, sağ koltuk olayı süper olur şeref verirsiniz ama yanımda biri varken daha çok heyecan yapabilirim
    "life is too short to drive boring cars"

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VSC Sport modunda aynen dediğiniz gibi oluyor. Patinaj önleme kapalı, ESP "bir miktar" devrede. Keşke o miktar biraz daha az olsaydı, biraz daha izin verseydi.
    Yazılım olayından korkmayın ben sıkıntısız 15-20k km kullandım. yazılımla birlikte esp'nin istediğiniz kadar geç devreye girmesini sağlıyorsunuz. Ecutek brz diye arayın bikaç firma yapıyor.

  18. #18
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım olayından korkmayın ben sıkıntısız 15-20k km kullandım. yazılımla birlikte esp'nin istediğiniz kadar geç devreye girmesini sağlıyorsunuz. Ecutek brz diye arayın bikaç firma yapıyor.
    Biraz araştırdım ama Türkiye'de uygulayan yer bulamadım. Siz nerede yaptırdınız? Bir de OpenFlash Tablet diye bir alet varmış. Video'larına baktım da kullanması baya kolay gibi. Fakat Esp ayarı yapabiliyor mu bilmiyorum.
    "life is too short to drive boring cars"

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araclar cok guzel, torsen lsd bile var cok eglenceli ama motor gucu yetersiz , 200 bg in hakkini vermiyor, az daha guclu olsa her yerde yan gider

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •