User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Can Öhlins suspension make a Megane faster?

  1. #1
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

    Can Öhlins suspension make a Megane faster?

    Belgesel niteliğinde, daha sportif özellikli amortisörün standart veya bir alt gruba göre kıyaslaması denebilir.

    Gündelik sürüş güvenliği ve pist performansı karşılaştırması gibi, izlemeye kesinlikle değer. Özellikle pist günlerine ilginin arttığı şu günlerde eğitici bence süspansiyonun getirisi bakımından.



    https://www.youtube.com/watch?v=nCJQ6GxfwFc

  2. #2
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel video olmus.
    Ohlins ve Megane... Ahh ahh!!

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzledim dün,
    Yarım saniye fark etmiş az tabi ama süre çok değişmez zaten yorumlar önemli adamlar hızlı konuşuyor birşey anlaşılmıyor..

  4. #4
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu Renault nun bu araçlarlarla bu kadar ilgilenmesine hayranım
    Şu an Megane ın
    RS versiyonu var
    Trophy Versiyonu var
    Trophy R versiyonu var vede çıkacak olan
    Cup S versiyonu var

    Diğer markalarıda pek olası şeyler değil gerçekten bravo.

  5. #5
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Güzel video, ayrıca videoda sölediği kadarıyla baya da fark ediyormuş özellikle hissiyat ve davranış konularında. Kısa pistte yarım saniye, Nurb gibi uzun pistte ise 5sn ye kadar eşit araçta fark yapar diyor.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Yozgat / Ankara
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu Renault nun bu araçlarlarla bu kadar ilgilenmesine hayranım
    Şu an Megane ın
    RS versiyonu var
    Trophy Versiyonu var
    Trophy R versiyonu var vede çıkacak olan
    Cup S versiyonu var

    Diğer markalarıda pek olası şeyler değil gerçekten bravo.
    Hangisi tutarsa
    66 vatan 06 mekan

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Renault sadece ingiltere piyasasına çalışıo zaten. Adamların en büyük tuning firması ingiliz. İngiltere gerçekten motorsporlarının da beşiği. Dünyanın en çok izlenen tv programlarını da onlar yapıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #8
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serdargoksu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangisi tutarsa
    Ciddi yazmadığınızdan eminim zaten de ;

    ***** hepsinin amacı bambaşka Trophy R da teyp klima arka koltuk sensörler ıvır zıvır hiç bişey yok
    Trophy de hepsi var yani hem günlük olabilir hemde Pist için olabilir R versiyonu günlük münlük hiç bişey olmaz ondan
    Yeni çıkacak Cup s versiyonu ise güzel olmuş baz fiyatı uygun işinize ne yarıyorsa yaramıyorsa ona göre opsiyonlar ekleniyor.

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Renault sadece ingiltere piyasasına çalışıo zaten. Adamların en büyük tuning firması ingiliz. İngiltere gerçekten motorsporlarının da beşiği. Dünyanın en çok izlenen tv programlarını da onlar yapıyor.
    Geçen yazdım beni taşlayanlar oldu abi
    Otomobil kültüründe adamlar dünyada açık ara 1 numara Amerikalılar ne anlar dediydim

  9. #9
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Usta pilotta o pistte yarım saniye farkeder belki ama bizim gibi amatör adama verdiği güvenle 1-2 saniye hızlandırabilir de

    Eski kasa rs in bir versiyonunda ingilterede dergi editörlerine 3 farklı süspansiyon setupı denetmişlerdi,en hızlı olanıyla kusursuz tur atmak ve istikrar sağlamak daha zor diyorlardı,bir tık daha önden fazla kayan ama daha tutarlı setupın daha kullanıcı dostu olduğunu söylemişlerdi.

    Zaten aynısını simulasyonlardada yaşıyoruz,sıralamada oversteeri olan ön tarafı daha hisli arkası daha sinirli araçla tur atıp daha nötr araçla yarış yapıyoruz
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  10. #10
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bize 50 tur diken üstünde kullanma zorunluluğu vermesin diye.


    Öhlinsde bu güveni fazlasıyla veriyor sanırım anlatılana göre,işine yarar ve kesin dönüşler alınca süspansiyonlardan hem neyi yanlış yaptığını farkedip hızlanabiliyorsun,hem olan bitenden haberin olduğundan aklın sürekli orda plmuyor daha ince şeylere kafa yorabiliyorsun.

    Marka önemli değil iyi süspansiyonun hızlanmak adına mekanikten de öte getirisi budur bence
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  11. #11
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ve Turkiye'ye getirmiyir bu zaarlar!!!

  12. #12

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    otomobil ve motorsporları kültürünün aslında olmadığı bir ülkeye neden getirsinki adamlar bu arabaları ?

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Yozgat / Ankara
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ciddi yazmadığınızdan eminim zaten de ;

    ***** hepsinin amacı bambaşka Trophy R da teyp klima arka koltuk sensörler ıvır zıvır hiç bişey yok
    Trophy de hepsi var yani hem günlük olabilir hemde Pist için olabilir R versiyonu günlük münlük hiç bişey olmaz ondan
    Yeni çıkacak Cup s versiyonu ise güzel olmuş baz fiyatı uygun işinize ne yarıyorsa yaramıyorsa ona göre opsiyonlar ekleniyor.
    Yok aslında kişisel fikrim bu yönde. Fransız arabalarının konfor, rijitlik veya performans yönünden tamamının sadece bir gaz bulutu olduğunu düşünüyorum, cazip yanları güzel filo arabaları oluyor veya ekonomik yakıt avantajı (diesel) ile tercih ediliyor bana kalırsa.

    Yinede birçok model çıkarıyor firma içlerinde performans versiyonlarıda var işte müteşebbis başarıdır, keşke bizde böyle olabilsek hayırlı cumalar.
    66 vatan 06 mekan

  14. #14

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve Turkiye'ye getirmiyir bu zaarlar!!!
    Paranla rezil olmak buna deniyor sanırım...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •