User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Alfa Romeo Giulietta QV - 2.30:020 - Intercity İstanbul Park

  1. #1
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Alfa Romeo Giulietta QV - 2.30:020 - Intercity İstanbul Park

    25 Ekim 2015 Pist Günleri
    D Seansı
    Video: GoPro + SJ4000 (arka) + OBDII data + RaceRender

    https://www.youtube.com/watch?v=4DtsQfyDRh4

  2. #2
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  3. #3
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    Tebrikler abi çok güzel.
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  4. #4
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Videoların çıtasını iyice yükselttiniz. Elinize sağlık.
    Yalnız baya önden kaymışsınız. ön lastikler bitmiştir artık
    "life is too short to drive boring cars"

  5. #5
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Video çok zevkli ve güzel olmuş,sürede güzel tebrikler abi

  6. #6
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ucundan #under2.30 kaçmış abi üzüldüm
    Helal olsun.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  7. #7
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ucundan #under2.30 kaçmış abi üzüldüm
    Helal olsun.
    C ile D seansı arasında köfte ekmek yedim, kola içtim. O bitirdi beni

  8. #8
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel sürüş performansı çok keyifli ama 3, 4 ve 5. virajlarda iyi süreler kurtarılır. 7 benim de başarısız olduğum bir viraj ama 8 e 140la gelmek yerine 135 bandında kalıp son çıkışa doğru hızlanmak en iyi süreyi getirecek çünkü aracınızın tutunma potansiyeli gayet var görünüyor. Ayrıca araba viraj çıkışlarında gerçekten hızlı maşallah!

  9. #9
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Elinize sağlık, QV nin sesi de ayrı güzel maaşallah.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  10. #10
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel tur olmuş, süre de güzel tebrikler git gide inecek gibi gözüküyor

  11. #11
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Süre güzel. Sürüş genel olarak iyi potansiyeli olduğunu gösteriyor aracın. Log alma ile alakalı önerim sadece devir ve TPS sinyalini alın. Çünkü devir saatiniz yavaş işliyor. Kısıtlı bir bant genişliğinde fazla miktarda veri çekerseniz çözünürlük düşer. Su sıcaklığı gibi diğer verileri kapatın. Ayrıca KM'yide kapatın GPS sinyalini kullanırsınız
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #12
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada önceden ns-2r kullanıyordunuz sanırım. Cup 2'ye geçince belirgin bir fark oldu mu? Hangisi daha mantıklı sizce?
    "life is too short to drive boring cars"

  13. #13
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada önceden ns-2r kullanıyordunuz sanırım. Cup 2'ye geçince belirgin bir fark oldu mu? Hangisi daha mantıklı sizce?
    NS2R süre kasılıyorsa için tam eşeklik. Cup2 tutunmada muazzam daha iyi. İlk defa Cup2 kullandım, başka bir araba kullanıyor gibiydim, 2-3 tur noluyor lam dedim.
    Ağırlık olarak ciddi fark var. Cup2 bayağı daha hafif.
    Lakin Cup2'de 2-3 kere sağ lastikle şikanı taradım ve lastik öldü. Nankang bu gibi durumlarda her türlü ayılığa daha dayanıklı, ama yol tutmuyor.
    Piste ilk çıkarken 1-2 pist günü Nankang olabilir ama sonrası için kesinlikle hıdırellez emtiası statüsünde.

  14. #14
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aşagıda konuştuktan sonra tribüne cıkıp izledim, muazzam yürüyordu düzlükte, sonrasında da çok başarılıymış, maşallah abi en az 2-3 sn lik potansiyel görünüyor video da.başarılar.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  15. #15
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Videodaki detaylar çok iyi olmuş. Ellerinize sağlık. Sürüş ve zaman için de tebrikler.

  16. #16
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Video çok güzel olmuş. Hızı gaz tepkisini görünce daha zevkli bir seyir oluyor.

  17. #17
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah abi güzel süre dahada iner diye düşünüyorum
    Team PAŞAOĞLU

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fren noktaları oturursa süre bayağı düşer. Eskisine oranla oturma pozisyonuda iyileştirilmiş ama bi tık daha öne gelmeniz gerek.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #19
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NS2R süre kasılıyorsa için tam eşeklik. Cup2 tutunmada muazzam daha iyi. İlk defa Cup2 kullandım, başka bir araba kullanıyor gibiydim, 2-3 tur noluyor lam dedim.
    Ağırlık olarak ciddi fark var. Cup2 bayağı daha hafif.
    Lakin Cup2'de 2-3 kere sağ lastikle şikanı taradım ve lastik öldü. Nankang bu gibi durumlarda her türlü ayılığa daha dayanıklı, ama yol tutmuyor.
    Piste ilk çıkarken 1-2 pist günü Nankang olabilir ama sonrası için kesinlikle hıdırellez emtiası statüsünde.
    çok güzel ve bekledigim yorum

    nankang ile pilot arasındaki farklarda

    pilot alınsa sıfır kaç pist günü gidebilir takriben 3 pist çıkartırmı?

    nankang ile pilotun hafifliten başka en belirgin özelligi nedir ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •