User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Bmw 1.20D İstanbul Park 2:48 İlk Sürüş

  1. #1
    alihan11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bmw 1.20D İstanbul Park 2:48 İlk Sürüş

    https://www.youtube.com/watch?v=mq81m64SCxw

    Yorumlarınızı bekliyorum nerelerde hata yaptım nereler doğru.

    Frenler çok çabuk şişti o yönden zayıfladı araba.

    X6 da çok dibimde geliyordu biraz sıkıntı

  2. #2
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içerdeki muhabbet çok iyi ya sen dön taksiyle git ahaha

  3. #3
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Viraja girmeden önce bütün yükü frene değil motor frenide yapın
    Hem viraj çıkışı gaz tepki süresi kısılır hemde yukarıda bahsettiğim frenlemeye yarar
    Lastikler ciyaklıyorsa ya çok hızlı girmişsinizdir yada fazla direksiyon kırılmıştır bunları engellemek için virajın başında değil dönüşe gelmeden en başta dışaradan içeriye girme planı yapın
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  4. #4
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk çıkış için çizginiz gayet iyi bence. 8. virajda biraz daha potansiyel var gibi.
    "life is too short to drive boring cars"

  5. #5
    alihan11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Viraja girmeden önce bütün yükü frene değil motor frenide yapın
    Hem viraj çıkışı gaz tepki süresi kısılır hemde yukarıda bahsettiğim frenlemeye yarar
    Lastikler ciyaklıyorsa ya çok hızlı girmişsinizdir yada fazla direksiyon kırılmıştır bunları engellemek için virajın başında değil dönüşe gelmeden en başta dışaradan içeriye girme planı yapın
    arkamdaki yüzünden virajı dönerkende frenlemek zorunda bıraktırıyordu beni tam dönmeye başlarken gazdan çekerim normalde çok sıkıştırıyordu strese soktu beni frenlerken bana vurucak diye
    Gaz tepkisi cidden rezaletti otomatik dgs smg vs olmadıktan sonra pistte hiç iyi değilmiş onu anladım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •