User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Subaru Forester 2.0 XT'ye Prins mi Atiker mi taktırmalıyım?

  1. #1
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru Forester 2.0 XT'ye Prins mi Atiker mi taktırmalıyım?

    Merhaba Arkadaşlar,

    05 model 130 binde olan forester 2.0XT 'me prins mi atiker mi LPG taktır malıyım?
    İkisi de yağlama sistemli olacak. Forumda baya bir araştırdım.
    Ortak kanı, düzgün taıkıldığında pek fark etmediği yönünde. Bende quattro garage' da taktıracağım.

    Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle prins ama memduh ustadan başkasına taktırma
    evox

  3. #3
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    prins 4.500, atiker 2.400.
    Arada 2.100 lira fark var. ikisi de 9 taksit fiyatları.

  4. #4
    TLH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi herkesin ağzında prins var, kime sorsam ya prins diyor ya brc. Zamanında yakın arkadaşımın a3'ü için çok araştırdık en sonunda prins taktık. Yanlış olması 35-36 küsür bin km kullandı tek şikayeti stronic oldu. Bence bi kere prins tak başın ağrımasın.
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  5. #5
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cenk prins yağlama sistemli atiker taktır.
    quattro garage Bekir abi bir kaç örneğini yaptı.
    Motor arıza ikazıda yakmıyor her 7 bin km civarı yağlama sistemi yağı değiştirdiğin sürece sorun yaşamazsın

  6. #6
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lovato varsa tek gecerim 150 bin km kullandim bir kere ariza cikarmadi

  7. #7
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4500Tl olan sistem muayene ayar pul vs derken 5000e maal olur. Araç 130 binde demişsiniz 2. araç olarak kullanılıyorsa bence hiç taktırmayın. Kâra geçirmek uzun zaman alır.
    Eğer günlük kullanılacaksa ygtrn ile görüşmeni öneririm. Aynı aracın hormonlusu (sanıyorum 400+Hp) çook uzun zamandır lpg li olarak kullanıyor.

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quatroda taktıracaksan kit seçim işini bekir abiye bırak derim o işini bilir. Benim aracıma kit mtm yak ıştı zamanında

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 2400 TL ye takildim.

    neden 2400?

    yağlama hikaye boşuna takma derim.

    boxer motor onerim Romano olur. çünkü enjektorleri ayri ayridir. enjektör sonraki hortumlar kisa olacagindan gaz tepkileri çok iyi olur ve rölanti sorunu yasama riski minimumda olur.

    obd özellikli ve büyük regülatörlu versiyonu tercih etmek gerekli. 1600-1800 TL civari

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Denizli
    Mesaj
    1.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar hazır konusu varken 2.5 xt de hangi lpg kitini kullanmalı?

  11. #11
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2001 model a4 1.8t arabamda 50 bin km civarı prins kullandım yazılımlı kat iptalli dv li vs di arabam tabanca gibiydi sonraki e39 528 aracımda aynı şuan günlük kullandığım e39 520 arabamdada prins taktırdım varlığı yokluğu belli değil müthiş bir sistem tank gibi arabayla şehiriçi 35 kuruşa geziyorum ben prinsten asla şaşmam

  12. #12
    honour35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu subarularin boxer motorlularinda lpg sonucu 40k km gibi bir surecte arabanin silkelemeli calismasi( subap ayarlarinin kacmasi sonucu), rolantide stop etme, ariza isigi vs. Bu tarz arizalar sehir efsanesimi yoksa bunlari göz önünde bulundurarakmi lpg takiyorsunuz?

  13. #13
    d.berkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.348
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende quattro garage da Bekir abiye emanet ettim. Atiker sistem ve print yağlama taktı. 30bin km oldu herhangi bir sorun yok. Şu an uzun yolda sakin kullanımda 25kr, şehir içi 33 kr yakıyor.
    Dipnot: Forged motor, TD04 turbo, wrx intercooler, Prodrive Egzoz ve kutu içi filtre ile kullanıyorum. Performans anlamında da hiç bir kayıp yok.

  14. #14
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferhat-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cenk prins yağlama sistemli atiker taktır.
    quattro garage Bekir abi bir kaç örneğini yaptı.
    Motor arıza ikazıda yakmıyor her 7 bin km civarı yağlama sistemi yağı değiştirdiğin sürece sorun yaşamazsın
    Ferhatım Slm,

    Evet, dediğin gibi; prins yağlamalı, Atiker LPĞ takılacak.



    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lovato varsa tek gecerim 150 bin km kullandim bir kere ariza cikarmadi
    Lovato yok malesef, hatta Atiker Gold bile tavsiye etmiyor.



    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4500Tl olan sistem muayene ayar pul vs derken 5000e maal olur. Araç 130 binde demişsiniz 2. araç olarak kullanılıyorsa bence hiç taktırmayın. Kâra geçirmek uzun zaman alır.
    Eğer günlük kullanılacaksa ygtrn ile görüşmeni öneririm. Aynı aracın hormonlusu (sanıyorum 400+Hp) çook uzun zamandır lpg li olarak kullanıyor.

    İkinci aracım var, ama Forester'ı alalı 2 yıl oldu benzibn zamlarından dolayı sadece hafta sonu sürüyorum, artık Forester'ı sürmek istiyorum.
    Yiğit ile daha önce konuşmuştuktuk, Bekir abiye teslim et o işini bilir deddi, keza bende öğle düşünüyorum.

    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Quatroda taktıracaksan kit seçim işini bekir abiye bırak derim o işini bilir. Benim aracıma kit mtm yak ıştı zamanında
    Slm Yiğitel, dediğim gibi daha önce de sana sormuştum, bilgilendirdin, çok teşekkür ederim.


    Alıntı honour35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu subarularin boxer motorlularinda lpg sonucu 40k km gibi bir surecte arabanin silkelemeli calismasi( subap ayarlarinin kacmasi sonucu), rolantide stop etme, ariza isigi vs. Bu tarz arizalar sehir efsanesimi yoksa bunlari göz önünde bulundurarakmi lpg takiyorsunuz?
    Bu LPG işini 5 aydır araştırıyorum, yakın çevremde Bekir abide taktırıp 200 bin km deki forester'a takıpta 100 bin km yapıp, hala tık diyende olmadı, 70 bin deki 2010 model Servis bakımlı Forester'a Serviste prins taktırıp ta servisten çıkanda olmadı Değişik bir ironi

    Kısaca benim araştırmalarımın ortak sonucu, LPG nin nerede takıldığı önemli. Soruma cvp bulamadığım nokta ise, prins mi atiker mi?
    Alıntı d.berkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende quattro garage da Bekir abiye emanet ettim. Atiker sistem ve print yağlama taktı. 30bin km oldu herhangi bir sorun yok. Şu an uzun yolda sakin kullanımda 25kr, şehir içi 33 kr yakıyor.
    Dipnot: Forged motor, TD04 turbo, wrx intercooler, Prodrive Egzoz ve kutu içi filtre ile kullanıyorum. Performans anlamında da hiç bir kayıp yok.
    Slm Berkay,
    Bende bu gidişle Prins yağlamalı Atiker taktıracağım. Çok teşekkür ederim bilgi için.

  15. #15
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A.S. Cenk cumartesi sanayideyim eğer oralarda olursan buluşalım uzun zaman oldu geçmişi yaad ederiz olmamı.

  16. #16
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferhat-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A.S. Cenk cumartesi sanayideyim eğer oralarda olursan buluşalım uzun zaman oldu geçmişi yaad ederiz olmamı.

    Ferhat ım olmasına olurda, malesef c.ertesi günleri de, tam gün çalışıyorum
    Haftaya c.ertesi gelebilirim, ararım seni.

  17. #17
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cenk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ferhat ım olmasına olurda, malesef c.ertesi günleri de, tam gün çalışıyorum
    Haftaya c.ertesi gelebilirim, ararım seni.
    Tamam kardeşim sen ne zaman uygun olursan ben sıkıntı çıkartmam hafta sonları

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağlama takilacagina tam bazda benzine geçecek şekilde ayar yapilsin wideband takip ayar yapılmayacaksa.


    oksijen sensoru ve katalitik konvertoru riske atarsiniz yağ maliyetinde cabasi.

    yağ taktiracagima tam fazda otomatik benzine geçecek şekilde ayar yaptirirdim sizin yerinizde olsam.

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam bazda = tam gazda

    tam fazda = tam gazda


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •