User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Fn2 Ve Ep3 TypeR hakkında düşünceleriniz ?

  1. #1
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Fn2 Ve Ep3 TypeR hakkında düşünceleriniz ?

    Selamun aleyküm
    Performanslı bir araç alacak olsanız bütçeniz 65,000 tl olsa sizde TypeR seçmez miydiniz ? Yalnız bir konu var ki herkesin bildiği üzere çekişmeli bir Fn2 mi Ep3 mü karasızlığı var bir kaç sebepten dolayı ,bu konuyu güncel bilgileri paylaşmak için kullanabiliriz. Fn2 de düşündüren sebepler gaz kelebeği ,direksiyon ve Ep3'e nazaran daha çok önden kayma , Ep3 de düşündüren Fn2 göre daha donanımsız ve biraz daha konforsuz oluşu. Kullanılan motorlar ve şanzıman aynı diye biliyorum fakat şu elektronik gaz kelebeği düşündürücü. Bu sorun şuan aşıldımı yada bu bir sorunmu ? Yeni bir sistemi yada modifiyesi çıktımı-varmı ? Telli gaz kelebeğine dönüştürülebilir mi yada daha farklı bir sisteme ve faydası olur mu ? Gerçekten bu elektronik gaz kelebeği bu kadar önemli bir sorun teşkil ediyor mu ? Özellikle bu iki aracın kullanıcıları ve iyi bilen üyelerin yorumunu bekliyorum bu araçlar hakkında güncel bilgiler nedir ?

    "Başka bir forumdan yanıt alamadım buradan yanıt alacağımı düşündüm şimdiden teşekkürler"

  2. #2
    Anti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.5 yıldır Cupra kullanıyorum öncesinde bir o kadar Fn2 kullandım. Fn2'nin gaz kelebeği cupraya göre mukayese edersek çok daha hassastı, birebir telli kadar olamaz tabi ama yine de hiç keyif kaçırmıyor emin ol, ani tepkilere çok iyi yanıt veriyor. O yüden olumsuz düşünmeye gerek yok yine de test etme şansın varsa bir bak öyle karar ver.
    Alıntı JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
    Olm dayanamıyorum ya k20 olmadan hayatın tadı yok

  3. #3
    omerce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 araçta tercih edilebilir. Ben de senin gibi ep3 ve fn2 arasında kalmıştım ancak boya takıntımın olması, hor kullanılmamışının bulunabilmesi, düşük km olması, biraz daha donanımlı olması sebebiyle fn2 tercih etmiştim. Koltuğa her oturduğunda araca tekrar tekrar aşık oluyorsun. Şehir içi kullanım için pek önermem. gaz kelebeği konusunda çok sıkıntı yaşamazsın ani tepkileri iyidir. hondata beyin ve gaz tepkilerini daha da hassaslaştıran bir takım tool lar ile aracı çok daha seri hale getirebiliyorsun ancak ben hiç ihtiyaç duymadım.

    Peki konuştuklarımızı saymazsak ep3 hakkında düşüncelerimi söyleyeyim. ep3 kasa fn2 ye göre daha hafif bir kasa. Arkalar bağımsız süspansiyona sahip. Neredeyse aralarında 20 bin tl var. Eğer kazasız belasız güzel kullanılmışını bulabilirsen (-ki ben bulamamıştım) kesinlikle tercih edilebilir.
    instagram.com/omersaglm

  4. #4
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ep3 her zaman 1 numara fn2 sadece konforlu
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  5. #5
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgiler için teşekkürler , bende öyle düşünüyordum hem Ep3 hem Fn2 sahibi olan arkadaşların aracına binip test etmek istiyorum özellikle stock olan araçlara bakacam. Bilirsiniz neredeyse her Fn2 konusunda en az 1 kişi elektronik gaz kelebeğini ortaya atıp kötüler bu yüzden tereddütte kalıyor insan. Alternatif olarak ibiza cupra polo gti rx-8 vs var ama TypeR'a bakınca zaten motor kalitesi belli turbo yada supercharger derdi yok atmosferik ham 2.0 motor bana daha çekici geliyor ve motor oynanmaya daha yatkın istersen sonradan turbo yada supercharger eklersin durmuna , isteğe göre

  6. #6
    mert1612 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu seçim biraz kullanım amacınada bağlı. fn2 le gezmek amaçlı her yere gidersin görsellik donanım konfor vsvs ama ep3 daha safkan yarış aracı gibi. yani amaç sadece gazlamaksa ep3 günlükte kullanılcaksa fn2 derim. ben fn2 kullanıyorum gaz kelebeği seni korkutmasın tepkiler o kadar kötü değil zaten sprint booster takarsan inanılmaz hassaslaşıyo tepkiler. telliye çevirirsin ama maliyeti değmez. feh flashpro sprintbooster la çok keyifli gidiyor ben çok memnunum. fn2 pişmanlık yaratmaz tavsiye ederim
    FN2-R

  7. #7
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FN2 im olmadı ama aynı jenerasyon Civic Si'a biniyorum. Ondan önce de EP3'üm oldu. Çok basit bi genelleme yapayım,

    Her gün bineceksen FN2

    İkinci araç olarak, ya da haftasonu aracı olarak kullanıcaksan EP3.

  8. #8
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omerce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 araçta tercih edilebilir. Ben de senin gibi ep3 ve fn2 arasında kalmıştım ancak boya takıntımın olması, hor kullanılmamışının bulunabilmesi, düşük km olması, biraz daha donanımlı olması sebebiyle fn2 tercih etmiştim. Koltuğa her oturduğunda araca tekrar tekrar aşık oluyorsun. Şehir içi kullanım için pek önermem. gaz kelebeği konusunda çok sıkıntı yaşamazsın ani tepkileri iyidir. hondata beyin ve gaz tepkilerini daha da hassaslaştıran bir takım tool lar ile aracı çok daha seri hale getirebiliyorsun ancak ben hiç ihtiyaç duymadım.

    Peki konuştuklarımızı saymazsak ep3 hakkında düşüncelerimi söyleyeyim. ep3 kasa fn2 ye göre daha hafif bir kasa. Arkalar bağımsız süspansiyona sahip. Neredeyse aralarında 20 bin tl var. Eğer kazasız belasız güzel kullanılmışını bulabilirsen (-ki ben bulamamıştım) kesinlikle tercih edilebilir.
    Bilgiler için teşekkürler , kasa olarak Ep3 daha oturaklı Fn2 daha agresif geliyor bana . Boyanan parçanın boyanmadan önceki fotoğrafları varsa ve önemli yerde boya yoksa yada kazadan dolayı değilse değerlendirilebilir. Ama hor kullanılmama konusu çok önemli çok dikkat edilmeli kompresyon değerlerine dyno testlerine. 1. araç olmayacak ama ben gündelik kullanım düşünüyordum aslında neden şehir içi için önermediğinizi merak ettim açıkcası. Gaz tepkilerini hassaslaştırmak iyi olabilir aslında orta seviyede yükseltilebilir daha önce okumuştum. Uzun zamandır takip ediyorum acelesi yok , temiz Ep3 göremedim içime sinen olmadı şuana kadar. Fn2 1 tane var kırmızı o güzel duruyor bakalım ne olacak. Almadan önce detaylı bir bilgi toplayıp bilinçli şekilde almak istiyorum

  9. #9
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ep3 her zaman 1 numara fn2 sadece konforlu
    Fn2 yi 1 numara kılan performansımıdır yoksa başka çekici yönleride varmıdır kişisel görüş haricinde ?

  10. #10
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert1612 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu seçim biraz kullanım amacınada bağlı. fn2 le gezmek amaçlı her yere gidersin görsellik donanım konfor vsvs ama ep3 daha safkan yarış aracı gibi. yani amaç sadece gazlamaksa ep3 günlükte kullanılcaksa fn2 derim. ben fn2 kullanıyorum gaz kelebeği seni korkutmasın tepkiler o kadar kötü değil zaten sprint booster takarsan inanılmaz hassaslaşıyo tepkiler. telliye çevirirsin ama maliyeti değmez. feh flashpro sprintbooster la çok keyifli gidiyor ben çok memnunum. fn2 pişmanlık yaratmaz tavsiye ederim
    Bilgi için teşekkürler sprintbooster pek önerilmiyor açıkcası okuduğum konularda öyle görmüştüm. Hatta bir arkadaş sprintbooste yüzünden x3'ün gaz pedalını komple mekanızmasıyla değişmişti. Beyinden müdahale ederek gaz tepkisini yükseltme yoluda vardır yanlış hatırlamıyorsam o daha cazip geliyor bana. Yani araç 1. aracım olmayacak ama gündelik kullanım düşünüyorum. Evet Ep3 daha safkan ama Fn2 de safkan + donanımlı değilmi Anlamadığım konu o daha elektronik olması - olarakmı geri dönüş yapıyor ?

  11. #11
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fn2 yi 1 numara kılan performansımıdır yoksa başka çekici yönleride varmıdır kişisel görüş haricinde ?
    ep3 le kız arkadasınla rahat gezemezsın bıraz konforsuzdur ama kullanması cok keyıflıdır tek artısı bu serı olması ve keyıflı olması bakıldıgı zaman herkesın soyledıgı gıbı fn2 daha pratık gundelık konforlu her mekanda senı kaldıracak bır arac fn2 nın eksıgı yok fazlası var ama tercıhlerın ep3den yana olma sebebı surus keyfi
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  12. #12
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FN2 im olmadı ama aynı jenerasyon Civic Si'a biniyorum. Ondan önce de EP3'üm oldu. Çok basit bi genelleme yapayım,

    Her gün bineceksen FN2

    İkinci araç olarak, ya da haftasonu aracı olarak kullanıcaksan EP3.
    Bilgi için teşekkürler gündelik kullanımda olacak araç . Fn2 gaz kelebeği hakkında ne düşünüyorsunuz peki ?

  13. #13
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ep3 le kız arkadasınla rahat gezemezsın bıraz konforsuzdur ama kullanması cok keyıflıdır tek artısı bu serı olması ve keyıflı olması bakıldıgı zaman herkesın soyledıgı gıbı fn2 daha pratık gundelık konforlu her mekanda senı kaldıracak bır arac fn2 nın eksıgı yok fazlası var ama tercıhlerın ep3den yana olma sebebı surus keyfi
    Anladım , Fn2 daha mantığıma yatmaya başladı açıkcası mesajlardan sonra

  14. #14
    omerce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgiler için teşekkürler , kasa olarak Ep3 daha oturaklı Fn2 daha agresif geliyor bana . Boyanan parçanın boyanmadan önceki fotoğrafları varsa ve önemli yerde boya yoksa yada kazadan dolayı değilse değerlendirilebilir. Ama hor kullanılmama konusu çok önemli çok dikkat edilmeli kompresyon değerlerine dyno testlerine. 1. araç olmayacak ama ben gündelik kullanım düşünüyordum aslında neden şehir içi için önermediğinizi merak ettim açıkcası. Gaz tepkilerini hassaslaştırmak iyi olabilir aslında orta seviyede yükseltilebilir daha önce okumuştum. Uzun zamandır takip ediyorum acelesi yok , temiz Ep3 göremedim içime sinen olmadı şuana kadar. Fn2 1 tane var kırmızı o güzel duruyor bakalım ne olacak. Almadan önce detaylı bir bilgi toplayıp bilinçli şekilde almak istiyorum
    Öncelikle söylediğim şeyi şehir içi günlük kullanımı baz alarak söylemiştim. Kısaca açıklayayım

    1. si yakıtı. Araç sürekli seni hıza teşfik ediyor şehir içi gündelik kullanım olursa yakıtı üzebilir. Ben 15lt civarları geziyorum. Günlük 30-40 km yol yaptığım için biraz yoruyor
    2. Çok dikkat çekiyor olması. Bu konu biraz sıkıntı herkesin salça olması ciddi sıkıntı teşkil ediyor. Bir yerden sonra mide bulandırıyor. Kendi halinde gitmek istiyorsun dış etkenler bırakmıyor
    3. Sessiz hali bile sesli egzosu. Uzun süreli kullanım için ciddi sıkıntı. Varex açıldığında çıkan sesi söylemiyorum tabi.

    Bu gibi sebeplerden dolayı şahsi görüşüm bu tarz araçların 2. araç olarak kullanılması daha iyi olur

    Birde böyle bir zevki haftada 1-2 gün tatmanın yeri çok başka bence.
    instagram.com/omersaglm

  15. #15
    mert1612 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgi için teşekkürler sprintbooster pek önerilmiyor açıkcası okuduğum konularda öyle görmüştüm. Hatta bir arkadaş sprintbooste yüzünden x3'ün gaz pedalını komple mekanızmasıyla değişmişti. Beyinden müdahale ederek gaz tepkisini yükseltme yoluda vardır yanlış hatırlamıyorsam o daha cazip geliyor bana. Yani araç 1. aracım olmayacak ama gündelik kullanım düşünüyorum. Evet Ep3 daha safkan ama Fn2 de safkan + donanımlı değilmi Anlamadığım konu o daha elektronik olması - olarakmı geri dönüş yapıyor ?
    beyinden gaz tepkisi ayarlanmıyor. bundan önce turbo yarisim vardı 5 sene sprint booster ondada kullandım sıkıntı yaşamadım 1. yıldır 2014 i30 da kullanıyorum sıkıntı yok typerda 3 ay oldu takalı ondada sıkıntı yok. 1 kişide sorun oldu diye herkeste olcak diye bi şart yok. fn2 nin tepkileride gayet iyi millette ön yargı var çok fazla şansın varsa seninde kullanarak tecrübe edinmen
    FN2-R

  16. #16
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgi için teşekkürler gündelik kullanımda olacak araç . Fn2 gaz kelebeği hakkında ne düşünüyorsunuz peki ?
    Muhtemelen aynı gaz kelebeği var bende. Gaz tepkisinde problem yok ama vites atarken devir geç düşüyor. Gaz tepkisi özellikle 1. viteste kötü. FN2 de de aynı mı bilmiyorum.

    Edit: Evet FN2 de de varmış 1. viteste throttle dampening olayı.

    Tabi flashpro ve düzgün ayarla bu sorunların hepsini aşmak mümkün.

  17. #17
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omerce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle söylediğim şeyi şehir içi günlük kullanımı baz alarak söylemiştim. Kısaca açıklayayım

    1. si yakıtı. Araç sürekli seni hıza teşfik ediyor şehir içi gündelik kullanım olursa yakıtı üzebilir. Ben 15lt civarları geziyorum. Günlük 30-40 km yol yaptığım için biraz yoruyor
    2. Çok dikkat çekiyor olması. Bu konu biraz sıkıntı herkesin salça olması ciddi sıkıntı teşkil ediyor. Bir yerden sonra mide bulandırıyor. Kendi halinde gitmek istiyorsun dış etkenler bırakmıyor
    3. Sessiz hali bile sesli egzosu. Uzun süreli kullanım için ciddi sıkıntı. Varex açıldığında çıkan sesi söylemiyorum tabi.

    Bu gibi sebeplerden dolayı şahsi görüşüm bu tarz araçların 2. araç olarak kullanılması daha iyi olur

    Birde böyle bir zevki haftada 1-2 gün tatmanın yeri çok başka bence.
    Anladım , yakıt şimdilik çok sorun değil hevesi aldıktan sonra biraz fazla gelebilir o zaman 2. araba olarak kullanılır diye düşünüyorum. Herkesin salça olması kötü bir şey gerçekten kendi araçlarımızda yaşıyorum TypeR'ı düşnemiyorum bile Tabi haftada 1-2 defa tadına bakmak daha zevkli olacaktır her gün kullanmaktansa

  18. #18
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert1612 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyinden gaz tepkisi ayarlanmıyor. bundan önce turbo yarisim vardı 5 sene sprint booster ondada kullandım sıkıntı yaşamadım 1. yıldır 2014 i30 da kullanıyorum sıkıntı yok typerda 3 ay oldu takalı ondada sıkıntı yok. 1 kişide sorun oldu diye herkeste olcak diye bi şart yok. fn2 nin tepkileride gayet iyi millette ön yargı var çok fazla şansın varsa seninde kullanarak tecrübe edinmen
    Sprintbooster şans işi o zaman, evet dediğiniz gibi kullanarak görecez en fazla gaz pedalını bozar oda korkutucu bir şey değil

  19. #19
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen aynı gaz kelebeği var bende. Gaz tepkisinde problem yok ama vites atarken devir geç düşüyor. Gaz tepkisi özellikle 1. viteste kötü. FN2 de de aynı mı bilmiyorum.

    Edit: Evet FN2 de de varmış 1. viteste throttle dampening olayı.

    Tabi flashpro ve düzgün ayarla bu sorunların hepsini aşmak mümkün.
    Anladım bilgiler için sağolun flashpro ile aşılabilecek bir durumsa çokta önemli değil ozaman, devrin geç düşmesi bir yandan iyi bir yandan kötü aslında. En iyisi bir arkadaştan bulup kullanarak aracı tanımalıyım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •