Stock :
Egzozlu : downpipe üstünde duruyor ondan sonraki iki adet susturucu iptal edildi sona varex takıldı.
Videolarda yol aynı saat aynı sıcaklık yakındır.
Stock :
Egzozlu : downpipe üstünde duruyor ondan sonraki iki adet susturucu iptal edildi sona varex takıldı.
Videolarda yol aynı saat aynı sıcaklık yakındır.
Yaklaşık 2sn kadar fark etmiş gibi duruyor. Ama videodan bile sanki araç stok 4 sn koşmuşta sonra 12 sn ye inmiş egsozlu gibi duruyor. dbn stokta bile daha iyi değilmiydi
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
dbn neye göre kime göre orda bi alet ölçüyor hatası vardır yoktur. o sırada eğim vardır yoktur vs.vs.vs.
O ayrı bu ayrı burda karşılaştırma yapmak için iki video var![]()
tek farkettıgım 4 de 188 den 4 de 191 olmus![]()
dbn denilen alet bu işin gerçek belirleyicisidir ve bütün dünyada kullanılır ve verileri kabul edilir.. Logaritmik veri kullanır ve saniyede 10 kere sizin verilerinizi GPS bilgileriyle kaydeder. Yani neye göre kime göre değil gerçek bilgilere göre size bilgi verir. Eğimden tut vites atış hızınıza kadar üzerinde görebilirsiniz.
IN BOOST WE TRUST
Bir veride 100-150 arası + eğim yapar 150-200 arası - eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar , aynı araçla 100-150 arası - eğim yapar 150-200 arası + eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar ve sonuçlar farklı olur. Yani bu iki değerden birinin daha iyi olacağı kesindir. Bir alet insan yapımı kandırmanın yollarını da insanlar bulur.
istanbul'da dbn ile yaptığı değeri çekici ile izmir'e gelmesine rağmen yakalayamayan arabalar biliyorum. İkisininde hava şartları yakındır denizden yükseklik yakındır vs.
Vites atışın içinde G sensörünün hassasiyetine güvenmen gerekir acaba ne kadar kaliteli.
Dbn logaritmik değil kendi içindeki programdaki algoritmalara göre sonuçları belirler. Benim dbn aletim mevcut birçok ölçüm yaptım sanırım sende de var eğer aynı araçla bir sürü ölçüm yaptıysan artık bazı hatalar bulursun.
Aynı yolda iki araç kafa burun giderken ölçüm aldık en az 15 defa denedik birinin dbn değeri diğerinden yarım saniye iyiydi ama araçlar kafa burun gidiyordu hatta arkadaşlar arası geyik olduğunda yarım saniye kötü olanın diğerinin geçtiği bile iddia edildi.
Aleti koyduğun yer veya arabanın ilk esnemesi veya uydu ile ilk iletişimi veya kalibrasyonu vs. birçok faktör var. Dbn bu işte otorite olarak kabul ediliyor çünkü şu an için daha iyisi yok. Ama hatasızda değil.
dbn mevzuuna hiç girmiyorum ancak esas araçta iyileşmenin downpipe'dan sonra olacağını bekliyorum, aracı sıktığını düşünüyorum. zaten ortada ve arkada yalandan küçük susturucular var, onların iptaliyle 2sn fark ediyorsa, 2 sn de down pipe ile gelebilir... yazılımı da yapılacak çok yakında. bir de sanırım R modundan basmışsın ancak 1.4 peak görmüyor? yoksa R modunda değil miydi araç, ekranda R yazısını gördüm sanırım.
Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.
IN BOOST WE TRUST
Bahsettiğiniz durumların bu kadar farkettiğini düşünüyorsanız. Aynı yerde basmışken 2 dbn ölçümü yapılabilirdiAraca maşallah dp sonrasıda görmek isteriz
vites konusu da biraz garip, çünkü 4. viteste 194/196 gördüğüm de oldu benim. 3. viteste de 146-148 arası da olurken, 141 de oluyor. zaten ivmelenmeden dolayı vitesi atarken bir üste 151/152 oluyor, ve 4'de de 200'ü deviriyor.
R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.
teşekkürler.
Aynı yolda video çekiyorum maksadım kendime referans yapmak, başka birşey yaptığımda işe yarayıp yaramadığını görmek. yakında intake takarım bide onunla bakarım. dp için yazılım bekliyorum.
Tarkan'a verdiğim cevapta da söylemek istediğim buydu aleti kandırabilirsin. Aynı yolda intake ile çekim yaparım sonra yazılımla böylelikle değişimleri görürüm. Benim amacım da farkı görebilmek. Bana göre aynı araç için, aynı yolda benzer şartlarda çekilen kadran videoları gerçeğe yakındır.
Warex biraz torktan yiyor diyorlar ama doğru mu bilmiyorum. 15.sn'de 180miş 191 olmuş bi de 2den 3e geçtiğindeki hızlanması güzel artmış ordan fark ediliyor eminim dp ile daha iyi olucaktır![]()
Maşallah aracınıza. Yeni tayyarı gıdıklanmaya başlarken görmek heyecanlandırıyor. Basınç egsoz daha çok boşalttığı için düşmüş olabilir mi acaba turbo araçtan çon anlamıyorum ama aklıma ilk olarak bu geldi? Yazılım yok araçta şu anda sonuçta. Filtre kiti komple egsoz yazılım baya keyif vericektir ileride.
oem egsoz bu arabayı yavaşlatmak için tasarlanmış resmendp intake ve yazılım sonrası ciddi hızlanacaktır, video için elinize sağlık güzel referans olacaktır herkes için.
[QUOTE=ahk;8033180]R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.
Evet bende de var 2015 type r, araç anlık olarak 1.49 görüyor, bunu beyin okunduğunda öğrendim(benim araç okunmadı, başka type r okundu geçen cumartesi). Eksoz bazı yerlerde daralıyor evet ama flow iyi olduğu için ben sadece Miltek downpipe koyacağım, o zaman da beyinden sensör okumaları iptal edilecek.
Normal modda 1.2 continuous, 1.3 peak
R modunda 1.4 peak 1.2-1.3 continuous gidiyor araç. Süspansiyon, direksiyon sertleşip, gaz tepkimesi hassaslaşıyor ciddi ölçüde.
Miltek'in catback eksozunu denemeyi de düşünüyorum, Road+ versiyonu daha sessiz olduğu için polisle baş ağrıtmaz gibi duruyor ancak, sadece downpipe iptali yazılım ile yeterli olacak diye düşünüyorum, yaza doğru da intercooler büyütücem; Forge ve TDINorth'da şuan intercooler var bize göre. Injen filtre kiti, Forge DV ve blow off kiti mevcut şuan. Eksoz sesi de çok gelmedi video'dan, arkada pandizot var mı?
warex ilk defa kullanıyorum benim için gereksiz oldu hiç açıp kapamıyorum. söktürüp ortaya bir filtrede koyabilirim.
Yazılım olmadan yeni arabalarda askiyon olmuyor.
Teşekkürler. Yazılım çıkınca herşey belli olur.
[QUOTE=ACYV;8033203]Egzoz yokken de varken de normal ve R modda 1.5 peak 1.4 cont. gördüm. Ben daha cihaz bağlamadım ekranda gördüğüm değerler yazılım çıkarsa master programı alıp o zaman log alarak neler olduğunu görebilecem.
R modda direksiyon orta karar sertleşiyor. Gaz tepkimesi hissedilir şekilde iyileşiyor ama süspansiyon inanılmaz değişiyor. S3'de ve çoğu arabada hepsi ayrı ayrı ayarlanıyordu. Umarım yazılımla birlikte ayrı ayrı ayarlanabilir hale gelir.
Yıllardır hep marka egzoz aldım çok farklı değillerdi o yüzden artık burda yaptırıyorum. Tdi north'un intercooler i bana dandik gibi geldi görüntü olarak. Yazılım da çıktı fakat 2000-3000 sterlin gibi bir fiyatı vardı o yüzden firmayı bile aklımda tutmadımAlman firması olabilir.
Çıkan parçaları burdan takip ediyorum :
Type R Performance Part List - Type R Blog
İlk olarak cai olarak bunu bekliyorum. Tabi daha tasarım halinde.
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)