User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: yeni typer 0-200km/h egzozlu ve egzozsuz hızlanma farkı

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yeni typer 0-200km/h egzozlu ve egzozsuz hızlanma farkı

    Stock :



    Egzozlu : downpipe üstünde duruyor ondan sonraki iki adet susturucu iptal edildi sona varex takıldı.



    Videolarda yol aynı saat aynı sıcaklık yakındır.

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaklaşık 2sn kadar fark etmiş gibi duruyor. Ama videodan bile sanki araç stok 4 sn koşmuşta sonra 12 sn ye inmiş egsozlu gibi duruyor. dbn stokta bile daha iyi değilmiydi
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dbn neye göre kime göre orda bi alet ölçüyor hatası vardır yoktur. o sırada eğim vardır yoktur vs.vs.vs.
    O ayrı bu ayrı burda karşılaştırma yapmak için iki video var

  4. #4
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek farkettıgım 4 de 188 den 4 de 191 olmus

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dbn denilen alet bu işin gerçek belirleyicisidir ve bütün dünyada kullanılır ve verileri kabul edilir.. Logaritmik veri kullanır ve saniyede 10 kere sizin verilerinizi GPS bilgileriyle kaydeder. Yani neye göre kime göre değil gerçek bilgilere göre size bilgi verir. Eğimden tut vites atış hızınıza kadar üzerinde görebilirsiniz.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir veride 100-150 arası + eğim yapar 150-200 arası - eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar , aynı araçla 100-150 arası - eğim yapar 150-200 arası + eğim yaparsın karşına 0'a yakın eğim çıkar ve sonuçlar farklı olur. Yani bu iki değerden birinin daha iyi olacağı kesindir. Bir alet insan yapımı kandırmanın yollarını da insanlar bulur.
    istanbul'da dbn ile yaptığı değeri çekici ile izmir'e gelmesine rağmen yakalayamayan arabalar biliyorum. İkisininde hava şartları yakındır denizden yükseklik yakındır vs.
    Vites atışın içinde G sensörünün hassasiyetine güvenmen gerekir acaba ne kadar kaliteli.
    Dbn logaritmik değil kendi içindeki programdaki algoritmalara göre sonuçları belirler. Benim dbn aletim mevcut birçok ölçüm yaptım sanırım sende de var eğer aynı araçla bir sürü ölçüm yaptıysan artık bazı hatalar bulursun.
    Aynı yolda iki araç kafa burun giderken ölçüm aldık en az 15 defa denedik birinin dbn değeri diğerinden yarım saniye iyiydi ama araçlar kafa burun gidiyordu hatta arkadaşlar arası geyik olduğunda yarım saniye kötü olanın diğerinin geçtiği bile iddia edildi.
    Aleti koyduğun yer veya arabanın ilk esnemesi veya uydu ile ilk iletişimi veya kalibrasyonu vs. birçok faktör var. Dbn bu işte otorite olarak kabul ediliyor çünkü şu an için daha iyisi yok. Ama hatasızda değil.

  7. #7
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dbn mevzuuna hiç girmiyorum ancak esas araçta iyileşmenin downpipe'dan sonra olacağını bekliyorum, aracı sıktığını düşünüyorum. zaten ortada ve arkada yalandan küçük susturucular var, onların iptaliyle 2sn fark ediyorsa, 2 sn de down pipe ile gelebilir... yazılımı da yapılacak çok yakında. bir de sanırım R modundan basmışsın ancak 1.4 peak görmüyor? yoksa R modunda değil miydi araç, ekranda R yazısını gördüm sanırım.

  8. #8
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit ; eksozdan sonraki gazlamanı kastediyorum... sanki hafif basınçta düşüş var gibi.

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
    Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
    Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
    Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #10
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.641
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Allah kaza bela vermesin
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  11. #11
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğiniz durumların bu kadar farkettiğini düşünüyorsanız. Aynı yerde basmışken 2 dbn ölçümü yapılabilirdi Araca maşallah dp sonrasıda görmek isteriz

  12. #12
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites konusu da biraz garip, çünkü 4. viteste 194/196 gördüğüm de oldu benim. 3. viteste de 146-148 arası da olurken, 141 de oluyor. zaten ivmelenmeden dolayı vitesi atarken bir üste 151/152 oluyor, ve 4'de de 200'ü deviriyor.

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ACYV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dbn mevzuuna hiç girmiyorum ancak esas araçta iyileşmenin downpipe'dan sonra olacağını bekliyorum, aracı sıktığını düşünüyorum. zaten ortada ve arkada yalandan küçük susturucular var, onların iptaliyle 2sn fark ediyorsa, 2 sn de down pipe ile gelebilir... yazılımı da yapılacak çok yakında. bir de sanırım R modundan basmışsın ancak 1.4 peak görmüyor? yoksa R modunda değil miydi araç, ekranda R yazısını gördüm sanırım.
    R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.

    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Allah kaza bela vermesin
    teşekkürler.

    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz durumların bu kadar farkettiğini düşünüyorsanız. Aynı yerde basmışken 2 dbn ölçümü yapılabilirdi Araca maşallah dp sonrasıda görmek isteriz
    Aynı yolda video çekiyorum maksadım kendime referans yapmak, başka birşey yaptığımda işe yarayıp yaramadığını görmek. yakında intake takarım bide onunla bakarım. dp için yazılım bekliyorum.

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam sen haklısın DBN verisini ne yapıcan yaw herkes koysun kadran videosunu olay bitsin.
    Roll işine gelince evet iki araba yan yana geldiği zaman işler değişir çünkü aerodinami diye bişey var. Yanındaki bariyerden tut yanındaki arabaya kadar bir sürü etken var hızlanmayı belirleyen.
    Eğim olayına gelince DBN verilerinde dikkat edersen bütün veriler loglanıyor ve grafikleniyor ve sana düzeltilmiş halleri ile de veri veriyor.
    Kandırmak istedikten sonra önüne senden daha hızlı arabayı alırsın hava koridorunu kullanıp dbn alırsın. Sadece kendini kandırırsın. Ama elinde dbn varken kadran videosu koyup al farkı bu demek acaip bişey.
    Tarkan'a verdiğim cevapta da söylemek istediğim buydu aleti kandırabilirsin. Aynı yolda intake ile çekim yaparım sonra yazılımla böylelikle değişimleri görürüm. Benim amacım da farkı görebilmek. Bana göre aynı araç için, aynı yolda benzer şartlarda çekilen kadran videoları gerçeğe yakındır.

  15. #15
    KeremBV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Warex biraz torktan yiyor diyorlar ama doğru mu bilmiyorum. 15.sn'de 180miş 191 olmuş bi de 2den 3e geçtiğindeki hızlanması güzel artmış ordan fark ediliyor eminim dp ile daha iyi olucaktır

  16. #16
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah aracınıza. Yeni tayyarı gıdıklanmaya başlarken görmek heyecanlandırıyor. Basınç egsoz daha çok boşalttığı için düşmüş olabilir mi acaba turbo araçtan çon anlamıyorum ama aklıma ilk olarak bu geldi? Yazılım yok araçta şu anda sonuçta. Filtre kiti komple egsoz yazılım baya keyif vericektir ileride.

  17. #17
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    oem egsoz bu arabayı yavaşlatmak için tasarlanmış resmen dp intake ve yazılım sonrası ciddi hızlanacaktır, video için elinize sağlık güzel referans olacaktır herkes için.

  18. #18
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=ahk;8033180]R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


    Evet bende de var 2015 type r, araç anlık olarak 1.49 görüyor, bunu beyin okunduğunda öğrendim(benim araç okunmadı, başka type r okundu geçen cumartesi). Eksoz bazı yerlerde daralıyor evet ama flow iyi olduğu için ben sadece Miltek downpipe koyacağım, o zaman da beyinden sensör okumaları iptal edilecek.

    Normal modda 1.2 continuous, 1.3 peak
    R modunda 1.4 peak 1.2-1.3 continuous gidiyor araç. Süspansiyon, direksiyon sertleşip, gaz tepkimesi hassaslaşıyor ciddi ölçüde.

    Miltek'in catback eksozunu denemeyi de düşünüyorum, Road+ versiyonu daha sessiz olduğu için polisle baş ağrıtmaz gibi duruyor ancak, sadece downpipe iptali yazılım ile yeterli olacak diye düşünüyorum, yaza doğru da intercooler büyütücem; Forge ve TDINorth'da şuan intercooler var bize göre. Injen filtre kiti, Forge DV ve blow off kiti mevcut şuan. Eksoz sesi de çok gelmedi video'dan, arkada pandizot var mı?

  19. #19

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KeremBV Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Warex biraz torktan yiyor diyorlar ama doğru mu bilmiyorum. 15.sn'de 180miş 191 olmuş bi de 2den 3e geçtiğindeki hızlanması güzel artmış ordan fark ediliyor eminim dp ile daha iyi olucaktır
    warex ilk defa kullanıyorum benim için gereksiz oldu hiç açıp kapamıyorum. söktürüp ortaya bir filtrede koyabilirim.

    Alıntı K.Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah aracınıza. Yeni tayyarı gıdıklanmaya başlarken görmek heyecanlandırıyor. Basınç egsoz daha çok boşalttığı için düşmüş olabilir mi acaba turbo araçtan çon anlamıyorum ama aklıma ilk olarak bu geldi? Yazılım yok araçta şu anda sonuçta. Filtre kiti komple egsoz yazılım baya keyif vericektir ileride.
    Yazılım olmadan yeni arabalarda askiyon olmuyor.

    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oem egsoz bu arabayı yavaşlatmak için tasarlanmış resmen dp intake ve yazılım sonrası ciddi hızlanacaktır, video için elinize sağlık güzel referans olacaktır herkes için.
    Teşekkürler. Yazılım çıkınca herşey belli olur.

    [QUOTE=ACYV;8033203]
    Alıntı ahk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R modunda bastım dp değiştirmeyi düşündüm yanıltıcı takayım dedim yazılımsız yanıltıcı problem olabilir dediler vazgeçtim. Egzoz bazı yerlerde 50'nin altına düşüyor ben komple 76 yaptım. Basınç hakkında bende anlam veremedim belki basıncı kapattığında bişeyi açıyodur ya da bişeyi açınca basıncı kısıyordur. Bu işten anlayanlar cevap verebilir. Peak olarak 1,5 bile gördüm, 1,4 cont. da gördüm. Sende de tayyar varsa honda Türkiye araç sahipleri ile tek tek görüşecek bilmek istediklerini yanıtlayacaklar. Orda basınç vs. sorucam.


    Evet bende de var 2015 type r, araç anlık olarak 1.49 görüyor, bunu beyin okunduğunda öğrendim(benim araç okunmadı, başka type r okundu geçen cumartesi). Eksoz bazı yerlerde daralıyor evet ama flow iyi olduğu için ben sadece Miltek downpipe koyacağım, o zaman da beyinden sensör okumaları iptal edilecek.

    Normal modda 1.2 continuous, 1.3 peak
    R modunda 1.4 peak 1.2-1.3 continuous gidiyor araç. Süspansiyon, direksiyon sertleşip, gaz tepkimesi hassaslaşıyor ciddi ölçüde.

    Miltek'in catback eksozunu denemeyi de düşünüyorum, Road+ versiyonu daha sessiz olduğu için polisle baş ağrıtmaz gibi duruyor ancak, sadece downpipe iptali yazılım ile yeterli olacak diye düşünüyorum, yaza doğru da intercooler büyütücem; Forge ve TDINorth'da şuan intercooler var bize göre. Injen filtre kiti, Forge DV ve blow off kiti mevcut şuan. Eksoz sesi de çok gelmedi video'dan, arkada pandizot var mı?
    Egzoz yokken de varken de normal ve R modda 1.5 peak 1.4 cont. gördüm. Ben daha cihaz bağlamadım ekranda gördüğüm değerler yazılım çıkarsa master programı alıp o zaman log alarak neler olduğunu görebilecem.

    R modda direksiyon orta karar sertleşiyor. Gaz tepkimesi hissedilir şekilde iyileşiyor ama süspansiyon inanılmaz değişiyor. S3'de ve çoğu arabada hepsi ayrı ayrı ayarlanıyordu. Umarım yazılımla birlikte ayrı ayrı ayarlanabilir hale gelir.
    Yıllardır hep marka egzoz aldım çok farklı değillerdi o yüzden artık burda yaptırıyorum. Tdi north'un intercooler i bana dandik gibi geldi görüntü olarak. Yazılım da çıktı fakat 2000-3000 sterlin gibi bir fiyatı vardı o yüzden firmayı bile aklımda tutmadım Alman firması olabilir.

    Çıkan parçaları burdan takip ediyorum :
    Type R Performance Part List - Type R Blog

    İlk olarak cai olarak bunu bekliyorum. Tabi daha tasarım halinde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •