Evet sevgili forum üyeleri başlık biraz değişik gelebilir fakat bu gün 28 Yaşıma baştım şuan ilk saatlerini kutluyorum diyebilirim ; Techtürkey.com'dan gelen mesaj içinde çok teşekkürler
Konu açmamdaki amacım fakir ama umut dolu hayellerim'in bendeki oluşturduğu , beynimin içini yiyip bitiren sorular .
Umuyorum sizlerinde çevrensinde ortak noktamız olan bu forumda buluştuğumuz çoğu kişiler kadar anlayan birileri yoktur .(Beyin yandı bu son cümleyle)
Gelelim asıl konumuza . . .
Arkadaşlar yılladır gerek izlediğim videolar, gerek projeler sonrası bendeki bu tutku hatsafaya ulaştı ve anladım ki ''Turbo ve Yanlama '' hastalığına yakalandım . Ne kadar doktor v.s gezdim şu sitede ve sosyal medyada izlediğim araç videoları kadar hiç bir şey beni tedavi etmedi
Bu gün geldiğim son nokta köşe başlarında sanki yan dönicekmişim hissi veriyor .
Neyse son aracım fiat stilo'yu da sattık'tan sonra artık içimdeki bu turbo + rwd hastalığını tedavi etmeye geldi . . .
Tabi çözüm basit fakat eldeki imkanlar 'ın el verdiği kadarı ile işin içinden çıkmaya çalışıcaz . . .
Öncelikle bir 200 sx ve e36 alıp turbolamak şuan ki piyasa şartlarını göz önünde bulundurursak bizi aşar çünki yeni bir yatırım yaptım nakitte neredeyse 0 tükettik . az önce baktığımda satılık ilanlarında 50 bin'den aşşa 200 sx kalmamış gibi ona keza temiz bir e36 buna dahil . . .
Şimdi alternatiflere baktığım'da Bir Doğan slx alıp turbolamak yanlız bun'da Karbiratör mü yoksa enjeksiyonlu mu maliyet ve dayanıklılık önemli . Ki 1.6 ie 98'ler bile şuan 12 bin üstünde gerisini siz düşünün . . .
Başka bir alternatif olarak e30 baktım , onların'da temizi e36'dan farksız Turbo olmadanda iş görür ama fiyatları paha biçilemez ki Doğanlar bile aynı durum'da . . .
Başka bir alternatif ister istemez , araştırırken , araç'ta bir'de doluluktan yanayım heleki son kullandığım Stilo'dan sonra . . .
İnt. Bir tane 88' Mercedes 230e denk geldi . özellikleri ABS , Sunroof , Klima, elektirikli koltuk , ısıtma , ayna v.s 17'' AMG jant mevcut .
Motor olarak karbiratörlü (K-jetronik) sistem sanıyorsam . . . Araç resimdedir.
[IMG][/IMG]
Bu araçlar tüpte karbiratör sisteminden dolayı patlama yapabiliyormuş manifoltta , şimdilerde gelitşrilen bir modülle bu aşılmış . Turbo kitle bu aracı yürütmek ne kadar sağlıklı olur .
Şansızamanda otomatik. Bu araç bizi motor , şanzıman ve elektronik aksam olarka üzer mi , yürütmek maliyeti ne olur, Hele turbo kitle ?
e30 temiz piyasada çokta, o paralara çok güzel Dolu , Dolu e36 lar alınır o yüzden eledim . . .
Gelelim Doğan Slx Araya Turbo olayı girdiği için en ideali bu fakat güvenlik ve boş kasadan dolayı biraz tereddütteyim.
Biraz araçta fonksiyonellik , doluluk istediğim için : Abs , Sunroof , Klima , olması beni dahada bir cezbediyor88' Mercedeste olduğu gibi . Doğan'a belki abs takamayız ama klima ve sunroff kolay
Doğan Slx'te Karbiratör Turbo Maliyeti Ne Olur verimlilik,Kullananlar ?
4 Nokta Enjeksiyon + Beyinli Turbo Maliyeti Ne olur verimlilik !
Bir'de Doğan a kilit difransiyel takabilirmiyiz . Doğan Slx'te tercih edilmesi en ideal model yılı ???
Herkese Hayatında başarılar dilerim herşey gönlünüzce olsun . İyi Forumlar ve Çalışmalar Dilerim![]()