User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: TSi Varex-Düz boru

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    TSi Varex-Düz boru

    Aracım 1.2 manuel golf 7. Daha önce orta ve son susturucu iptali yaptırmıştım. Sivil trafik yakalaması sonucunda stock hale geri dönüş yaptım. Tekrardan biraz ses istiyorum,katıda iptal ettirmeyi düşünüyorum. Arıza ışığı yakıyor mu yaptıran var mı şimdiye kadar ? Çatırdamalı cızırtılı sesi daha fazla seviyorum. Ses açısından kat,orta,son iptali ile mi daha fazla ses alırım yoksa kat ve orta iptali sonada varex ile mi daha fazla ses alırım ?

  2. #2

    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul / Kartal
    Mesaj
    127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat iptali arıza ışığı yakar. İki seçenek var döndürmek için ya yazılım yaptırcan yada yanıltıcı ile halledicen. Ses konusuna gelince tabikide komple düz boru olursa istediğin sesi alırsın ama polislerle başın ağrır. Sona varex daha mantıklı seçeneklerden.

  3. #3
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat iptli + düz boru + warex yazılım olmassa arıza yakar yanıltıcıda bazen etkili olmuyor yinede yakabiliyor

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat iptali de yazılımsız baya bir geri düşürür bu arada

  5. #5
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya zaten varex dediginiz(custom) acildiginda oda duz boru.
    Yani komple duz boru ile,komple duz sonda varex(acik halde) cikicak sesin hicbir farki olmazki...
    Klape acildiginda dumduz hava cikiyor,kapandiginda susturucunun icinden dolasiyor...Yani iki secenektede ayni ses cikar,fark olsada anlayamazsiniz...

    Ariza isigi yanar,yanik gezerseniz birsey olmaz...Yok beni rahatsiz ediyor derseniz iptal ettirirsiniz yazilimdan

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzozcu katı iptal etmiyo komple downpipe yapalım diyor. Onu takması sökmesi zor direk downpipe yapalım istediğinde eski haline direk dönersin diyor. Kat olmazsa seste ne değişir daha mı yüksek olur daha mı çatırdar ?

  7. #7
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben zamanında polo gtime down pipe ve orta susturucu iptali yaptım 10 litre yakıta 1 litre methanol attım lamba yakmadı sahte rakı çıktı methanol zamlandı alamadım o zamanlar arızaya geçti yüksek ısı olarak bence en güzel sistem downpipe komple düz boru warexide 63 mm oem tip alıp ortaya koymak polis eğilip bakamazda hem
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sadecefatih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzozcu katı iptal etmiyo komple downpipe yapalım diyor. Onu takması sökmesi zor direk downpipe yapalım istediğinde eski haline direk dönersin diyor. Kat olmazsa seste ne değişir daha mı yüksek olur daha mı çatırdar ?
    Kat iptal edilmeyecekse downpipe nereye yapılacak? Marşpiyelin altına basamak niyetine yapmayacak değil mi?

  9. #9

    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul / Kartal
    Mesaj
    127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladığım kadarıyla katın içini boşaltmak vs değilde direk dp yapalım demiş. Bencede öyle yap muayene geldiğinde takarsın orjinali sorunsuz geçersin.

  10. #10
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz boru+varex ile araba ciddi geriye düşer. doğru sistemi illa biri yazar takipteyim

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öyle,komple en baştan yapalım dedi. Katı sökersem araç geriye düşecekse birde zaten yazılım düşünmüyorum ..Zaten 105 hp cik Orta son iptal yapayım en iyisi eskisi gibi. Büyük bi egzoz kafam vardı polisin çok dikkatini çekiyor herhalde sürekli çevirmelerde gaz verdirtiyorlardı. Orjinal küçük takmalı kafalardan takayım birde üzerine ne şiş yansın ne kebap.

  12. #12
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılım neden düşünmüyorsun

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yetkili serviste çalışan biriyle konuştum adamında 1.2 Golf ü var. Yazılımlıların genelde uzun yolda çok sıkıştırmada sorun çıkardığını söyledi. Birde aracı bilgisayara bağlayınca ecu ya müdehale olduğunu görebiliyoruz dedi. Kendiside stock biniyor. Birde 1.2 de turbo çok küçük,risk almak istemedim. 1.4 olsaydı yaptırırdım kesin.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •