2010 zır stock 83binde picanto crdi
1.ölçüm=0.50
2.ölçüm=1.45
3.ölçüm=0.64
ortalama 0.86
2010 kat,egr iptal yazılım,düz boru 100binde picanto crdi
1.ölçüm=1.10
2.ölçüm=0.75
3.ölçüm=0.52
ortalama 0.79
2010 zır stock 83binde picanto crdi
1.ölçüm=0.50
2.ölçüm=1.45
3.ölçüm=0.64
ortalama 0.86
2010 kat,egr iptal yazılım,düz boru 100binde picanto crdi
1.ölçüm=1.10
2.ölçüm=0.75
3.ölçüm=0.52
ortalama 0.79
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Makine dogru olcum yapiyorsa kat.bir ise yaramıyor. Kat ise yariyorsa makine bozuk![]()
Peugeot 406 sport pack 2.0 16v. It isn't stock.
elle düzeltme yapılmış yada makina bozuk![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
makine ölçümü önemli.. jaguarı emisyon testine sokdum bir yerde geçemedi adam yok motoru göster piston dan girdi segmenadan çıktı..
servise gittim böyle böyle dedim aldılar beni başka bir emisyon cuya yönlendirdiler normal değerler çıktı..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
ben 2 muayenedir katsız egrsiz(orjinalden yok) yazılımlı giriyorum gayette güzel değerler çıkıyor hatta baktım ortalama 0.57 1.5 dci
tüvdeki egzoz emisyon testinden geçmek zor, yazılım zarsa geçemeyebiliyor araba,
Sanayideki egzoz emisyon testlerinde rahatça geçiş oluyor, katalitiksiz, egrsiz, DPF siz olsa bile
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Ben eski arabam fabiada kara dumanı tutsun diye katı takmıştım tüvden önce.Hiç bir değişiklik olmamıştı![]()
Gecenlerde aynı muhabbet basıma geldi.
90 bindeki dizel 1.6 hdi 207 aracımın katı doldugu icin üst devirlerde gitmeme sorunu yasıyorduk.katı boşalttık boru cektik icine geri taktık. daha sonrasında bu işi yapan arkadasıma özellikle sordum. abi emisyon testinde cakmayalım diye. oda güldü hatta örnekle gösterdi. ilk değer ölcümü icin misal 2500 d/d civarına getirdin saldın. ikincisi icin 3500 d/d ya getirdin saldın eğer böyle yaparsan gecmez dedi. ama aynı değer 2500 de bırakırsan yine aynı değer cıktığı icin sıkıntı olmadan gecicektir dedi. hatta ben duman vs yaparmı dedim duman falanda olmadı.. tek sıkıntım katı boşalttıktan sonra belli bi km arac nerdeyse 2 lt fazla yaktı. ama suan yine normal değerlere döndü. üst devirler canlılastı ama altlar bi nebze olsun ölü gibiyazılım ilede bu sorunu cözecez inşallah.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
O makinalara guven olmaz. Hard yazılım, duzboru, emme geniş hybrid turbolu 1.7 Corsanin ortalama 0.61 çıktı. Bastığı dumanı tahmin ediyorsunuzdur 3 gunde 1 bagaja cifle girişiyor arkadaş.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)