User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Punto evo 1.3 mjt 75 turbo büyütme vs yardım

  1. #1
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Punto evo 1.3 mjt 75 turbo büyütme vs yardım

    Arkadaşlar 2011 punto evo aracım var arabamda yazılım + egr iptali var yazılımı dumanlı dynoya çıkarmadık ama tahmini max 105hp kadar olduğunu düşünmekteyiz kat üzerinde herşey stock hava filtresi dahi yok, mayıstaki muayeneden sonra arabayı yüklemek istiyorum ama pek bir argüman bulamadım turbo büyütmeyi de düşünüyorum, büyük intercooler gerekirmi yani bu arabam ilk modifiye tecrübem oluyor aynı zamanda, ondan yardıma ihtiyacım var, nasıl bir yol izleyim, ilk neler yapayım, sonra mesela kat iptali yapsak, dp, filtre, büyük turbo vs kaç hp'leri alırız ben günlük kulanıyorum aracımı tabi buna uygun olarak, birde en önemlisi maliyet nerelerde olur bunla ilgili bir kaç yerle görüşmeyi denedim gün içerisinde ama ulaşamadım bende sizlere de bir sorayım dedim yer önerilerine de açığım İstanbul olursa daha iyi olur, birde bu sprint booster olayına girsem mi yararlımıdır bir zararı varmıdır elektronik gaz kelebeği olduğundan gecikme yaşanıyor, ani hızlanma tepkileri iyileşirmi şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    fussy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul - Beylikdüzü
    Mesaj
    1.102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böyle bişey yapmışlardı. iletişime geçip öğrenebilirsiniz.
    https://www.facebook.com/media/set/?...3313065&type=3

  3. #3
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fussy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    böyle bişey yapmışlardı. iletişime geçip öğrenebilirsiniz.
    https://www.facebook.com/media/set/?...3313065&type=3
    Teşekkürler bugün bakamadım ama yarın bir iletişim kurayım

  4. #4
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bende 75lık aracıma DP+Yazılım duşunuorm, takıpteyım..
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  5. #5
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sprint booster bence boş iş.turbo buyucek veya hibrit olucaksa buyuk cooler şart gibi...

    hem kat.duruyor hemde hard dumanlı yazılım pek mantıklı degil.katın dolum hızı şuan X2 olmuştur bence.iat ne durumda şuan merak ettim.

  6. #6
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sprint booster bence boş iş.turbo buyucek veya hibrit olucaksa buyuk cooler şart gibi...

    hem kat.duruyor hemde hard dumanlı yazılım pek mantıklı degil.katın dolum hızı şuan X2 olmuştur bence.iat ne durumda şuan merak ettim.
    Bugün ege turbo ile görüştüm aşağı yukarı +15 20 beygir alacağımı söyledi bilmiyorum yani 15 beygir için degermi arabada hacim fındık kadar olunca herşey sıkıntı ama yinede yapıcam sanırım büyük cooler isinide araştırıcam kat iptali yaparım ama muayene sıkıntı sürekli yazılım güncellemeside yapamıyorum tokatta oturduğumdan ama bakacağız artık

  7. #7
    KaanBRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye - Bursa
    Mesaj
    876
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zyxtellow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün ege turbo ile görüştüm aşağı yukarı +15 20 beygir alacağımı söyledi bilmiyorum yani 15 beygir için degermi arabada hacim fındık kadar olunca herşey sıkıntı ama yinede yapıcam sanırım büyük cooler isinide araştırıcam kat iptali yaparım ama muayene sıkıntı sürekli yazılım güncellemeside yapamıyorum tokatta oturduğumdan ama bakacağız artık
    Farzı misal şuan araban 105 hp hybrid turbo yaptıktan sonra mı 15-20 hp alınabilir diyor?
    bendede 1.3 cdti var ilgileniyorum bu aralar bu motordan daha önce ne gibi güçler alınmış turbo büyüterek bilgi verebilcek var mı?

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    tdipower forum nickli racewerks serdar ile iletişime geçin derim, güzel değerler aldılar 90 lık üzerinden diye biliyorum, her konuda yardımcı olur kendisi.

  9. #9
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KaanBRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farzı misal şuan araban 105 hp hybrid turbo yaptıktan sonra mı 15-20 hp alınabilir diyor?
    bendede 1.3 cdti var ilgileniyorum bu aralar bu motordan daha önce ne gibi güçler alınmış turbo büyüterek bilgi verebilcek var mı?
    Bana söylenen o yönde oldu yani 105hp dersek hybrid turbo turboyla 15-20 beygir civarı sağlar dedi banada çok az gibi geldi ama bilemiyorum tabi.

  10. #10
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Serdar beylede görüştüm o da 15-20 hp civarı bir kazançtan bahsetti yani şuanki durumun üzerine araç 90lığın yazılımlısı civarı olur dedi.

  11. #11
    Eray35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne civarda ücretler acaba ? 1.3 corsa c m var benimde

  12. #12
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortalama 800 lira civarlarında rakamlar söylendi tabi yüzyüze görüşmek gerek

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2014
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hybrit turbo mantıklı fakat intercooler işine girmemeni tavsiye ederim beni çok yordu vaktinde
    pedal tepkime cihazlarının puntoya pek bir şey katacağını düşünmüyorum ona harcanacak parayla maf sensörü ile ilgili geliştirmeler ya da enjektör büyütme yapmak daha mantıklı
    RaceWerks/CTS Turbo/Milltek/Forge

  14. #14
    zyxtellow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Tokat
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliberkaytuna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hybrit turbo mantıklı fakat intercooler işine girmemeni tavsiye ederim beni çok yordu vaktinde
    pedal tepkime cihazlarının puntoya pek bir şey katacağını düşünmüyorum ona harcanacak parayla maf sensörü ile ilgili geliştirmeler ya da enjektör büyütme yapmak daha mantıklı
    Maf sensörü veya enjektör büyütme derken ne kadar katkı sağlayabiliriz birde maliyet nerelerde olur hybrit turbo ile de ancak 15 20 beygir bana çok az geldi yani kabul edelimki araç şuan 105 beygir 120 beygir olacak bu hissiyat olarak pekte fark yaratmaz gibime geliyor tabi gidiş olarakta yani 120 değil şöyle 140 civarlarını görebilsek güzel olurdu ama pek mümkün görülmüyor yani kat iptal etsek 3-5 beygir max o katar turboda en iyi ihtimal 20 beygir desek 130u görmez bile bide korkuyorumda sürekli günlük kullandığım bir araç olduğundan orasını burasını elime almak istemiyorum

  15. #15
    Eray35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zyxtellow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maf sensörü veya enjektör büyütme derken ne kadar katkı sağlayabiliriz birde maliyet nerelerde olur hybrit turbo ile de ancak 15 20 beygir bana çok az geldi yani kabul edelimki araç şuan 105 beygir 120 beygir olacak bu hissiyat olarak pekte fark yaratmaz gibime geliyor tabi gidiş olarakta yani 120 değil şöyle 140 civarlarını görebilsek güzel olurdu ama pek mümkün görülmüyor yani kat iptal etsek 3-5 beygir max o katar turboda en iyi ihtimal 20 beygir desek 130u görmez bile bide korkuyorumda sürekli günlük kullandığım bir araç olduğundan orasını burasını elime almak istemiyorum
    Aslında hissiyatın iyileşir 20 beygir az değil torkta gelicek ama değer mi ? Şöyle düşün yazılımdan önce ve sonra nası fark ettiyse bence yine edicek

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •