User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: V/SAFC Hack nedir ?

  1. #1
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    V/SAFC Hack nedir ?

    İnternetten araştırıp okuduğum kadarıyla düşük kapasiteli enjektörlerle çok yakıt basmak yerine büyük kapasiteli enjektörleri S/VAFC yardımıyla kısıp öyle ayar yapmaya yarayan bir sistem oldugunu anladım . acaba doğrumudur ? VAFC hack yapmak için fiziksel bir müdahele yapılıyormu ? ( kablo kesmek yada farklı bir şekilde bağlamak ) ve hangi durumlarda yapılır şimdiden çok teşekkürler

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiziksel, kimyasal, piskolojik, her türlü müdahele lazım

    neden safc peki?

  3. #3
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boşuna kafa yorma kardeş onlarla güç alınamaz çok geride kaldı büyük enjektöre falan müdahele edemez map sensörünü kandırmaya yarar sadece ordanda güç falan alamazsın
    RACE WERKS

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S/VAFC yardımıyla kısıp öyle ayar yapmaya yarayan bir sistem oldugunu anladım .
    FMU 'dan bahsediyorsun sanırım sen vafc hack diye..
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #6
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dogan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiziksel, kimyasal, piskolojik, her türlü müdahele lazım

    neden safc peki?
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boşuna kafa yorma kardeş onlarla güç alınamaz çok geride kaldı büyük enjektöre falan müdahele edemez map sensörünü kandırmaya yarar sadece ordanda güç falan alamazsın
    çnkü maks. 7 psi basınçta kullanmak amacındayım ve bu yüzden minimum maliyetle optimum performansı hedefliyorum...

  7. #7
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VAFC hack yapmak için fiziksel bir müdahele yapılıyormu ? ( kablo kesmek yada farklı bir şekilde bağlamak ) ve hangi durumlarda yapılır şimdiden çok teşekkürler
    Vafc hack olarak bahsettigin ne senin ?
    Vafc baglamak sinyalleri kandırmak vafc hack olarak adlandırılır zaten.
    Sanki sen FMU'dan bahsediyorsun bana öyle geldi..
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  8. #8
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çnkü maks. 7 psi basınçta kullanmak amacındayım ve bu yüzden minimum maliyetle optimum performansı hedefliyorum...
    peki kardeş sen mininmum maliyetle optimum performans yaparken avans haritan atmosferiğe göre kalıcak.7 psi dediğine göre sc veya turbo istiosun avansa müdahele edemediğin için kaç kere kırıcan haberin varmı??
    RACE WERKS

  9. #9
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şunu belirtmek istiyorum 7 psi nedir yani ? Neyin psi'ı. gt42'nin mi yoksa gt12 'nin falanmı?
    Belirli bi basınc belirtiyorsanız turboyuda belirtin yani sadece basınc hiçbirşey ifade etmez, her turbonun basıncı aynı degildir.

    Ayrıca her safc turbo kırılmaz , işten anlıyorsan tabi
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  10. #10
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şunu belirtmek istiyorum 7 psi nedir yani ? Neyin psi'ı. gt42'nin mi yoksa gt12 'nin falanmı?
    Belirli bi basınc belirtiyorsanız turboyuda belirtin yani sadece basınc hiçbirşey ifade etmez, her turbonun basıncı aynı degildir.

    Ayrıca her safc turbo kırılmaz , işten anlıyorsan tabi
    Turbo olarak T3 kullancağım ..

    cem okuduğum makaleyi buraya kaynak olarak ekleyim sende bir incele ..

    " AFC Hack - The AFC hack refers to a MAP sensor input scaling device (AFC) "hacking" the signal to your ECU and fooling it into thinking that it is not seeing positive manifold pressure. These are normally small electronic devices connected in-line with your ECU. Some more elaborate devices, such as A'pexi's V/S-AFC, SMC, and so forth, accomplish the same thing, but have the feature of being able to tune a specific percentage of "cut" at designated RPM increments. How does this work as a management solution? As positive manifold pressure builds, the MAP sensor sends a voltage signal to the ECU. This signal, if above ~3.1volts on a stock Honda MAP sensor, will cause the ECU to "shutdown" and go into limp mode, rendering your vehicle inoperable until it is turned off and restarted. The AFC intercepts this signal and scales it by a user-defined amount. This scaling allows positive manifold pressure to build while keeping the ECU happy. Fuel compensation for this setup is done by installing larger injectors. These higher flowing injectors allow more fuel to flow through during the same pulse duration to compensate for MAP signal scaling (which decreases fuel flow). No fuel pressure regulator is needed. No upgraded fuel pump should be required. This setup is normally god for ~10psi."

    alıntıdır.

  11. #11
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vafc hack olarak bahsettigin ne senin ?
    Vafc baglamak sinyalleri kandırmak vafc hack olarak adlandırılır zaten.
    Sanki sen FMU'dan bahsediyorsun bana öyle geldi..

    bide okudugumdan anladığım kadarıyla FMU stock enjektörlerle kullanılıyor .. stock enjektörün yakıt püskürtme kapasitesini arttırarak daha fazla kapasiteliymiş gibi davranmasını sağlıyor

  12. #12
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet 7psi afc ile yönetilebilir hondalarda 2 kontrol yöntemi var biri ima sensörü ile enjektörlere gelen voltajı açıp kısabilirsin (biraz) biri de distribitörden avansı tüm devir bandını açıp kısabilirsin ama ikisinde de tüm devir bandını açar ya da kısarsın yani turbo afc yönetimi için avansı kısarsan komple kısmış olcaksın yani turbo devreye girmeden de kısmış olacaksın s afc ile olmaz değil ama daha verimsiz olur turbo devreye girmediği devirleri de gereksiz derecede kısmış olursun onun yerine aynı paralara smt 6 ile hem ateşleme tablonu hem yakıtını düzenlersin çok daha verimli olur smt 6 dememin sebebi yaklaşık aynı fiyatlarda olması sacfde sadece yakıtı biraz açıp kısabilirsin ama smtde 2 farklı harita şansın var enjektör ekleme şansın var ateşlemeye müdahele şansın var yani bi piggybackle daha verimli bi setup çıkartabilirsin safcyle kırmasa bile verilmi olmuyo bence
    ECUTECH İstanbul

  13. #13
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afc hack Safc nin bağlanmasıdır safc veyahut v afc nin bağlanıp kurcalanmasına v/s Afc hack denir 7 psi için civicin da kabul edilebillir dist. ten avansı kısarsan sorun olucağını sanmıyorum ama üstü için ecu lazım
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •