User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Fiat Bravo 1.4 MultiAir vs Seat Ibiza 1.2 TSI - DRAG

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    39
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Fiat Bravo 1.4 MultiAir vs Seat Ibiza 1.2 TSI - DRAG

    Specler;

    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 PS @5000 d/d 230 NM Tork @1750 d/d 1275 KG + Dr. Ecu Soft yazılım + K&N Kutu İçi Filtre

    Seat Ibiza 1.2 TSI 90 PS @4400-5400 d/d 160 NM Tork @1400-3500 d/d 1090 KG EcuFast Soft yazılım



    Not:

    - İki araçtada sadece sürücüler mevcut.

    - Video whatsapp yolu ile aktarıldığı için kalitesi 240p.

    - Denemeler trafiğe kapalı alanda yapılmıştır.

  2. #2
    aposport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bravo nun yazılımı bayagı bir softmuş. Bence sahibi bir dyno ya çıkarsın arabasını. 140 ın altında bile çıkabilir bence o bravonun beygiri

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    39
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aposport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bravo nun yazýlýmý bayagý bir softmuþ. Bence sahibi bir dyno ya çýkarsýn arabasýný. 140 ýn altýnda bile çýkabilir bence o bravonun beygiri
    Dr. Ecu'da çıktı Dynoya. Mustang Dynoda 144 beygir verdi. Onun ne kadar eksik ölçtüğünü bilmiyorum ama eksik ölçtüğünü biliyorum

  4. #4
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bravoda sıkıntı var...
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  5. #5
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 dan kalkmak çok saçma geldi bana lastik durumu vitesler vs. gerçekle uzaktan yakından alakası olduğunu düşünmüyorum videonun.En kötü 30-40 gibi basılmalıydı.

  6. #6
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendim test etmedim fakat 1.2 tsi polo yazılımla çok hızlandığı söyleniyo . Sıfırdan dikmek yerine rolling yapsanız daha iyi olurmuş. Çekim falan güzel maşallah araçlarada

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bravo kusura bakmasın ama bayaa sorunlu heralde. Hadi ibiza hafif vs ama arada 50 hp fark var. Bravo özgünün dynoda 144 verdiyse normalde 165 hp falan demektir. 1.2 tsi soft yazılımla olsun olsun 120 hp. Gitsin baktırsın arkadaşınız arabasına. Sorunsuz diyolarsa da ustasını değiştirsin.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #8
    dkaya87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul / Beykoz
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bravo çok nefessiz geldi, beygirinin hakkını verememiş gibi.

  9. #9
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Valla ben yazılımlı 1.6 dizel golf 6 ile 140hp bravo denedim, 4-5 boy önde bitirmiştim ki bence sonuç normal kilo farkından dolayı. Ne Giu ne bravo yürümüyor dizelide benzinide. Turbo büyütme vs yapılmadığı sürece sadece yazılımla pek gitmiyorlar.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  10. #10
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nası yürümüyor abi yahu , 1.4 140 lık bravo it gibide gidiyor. 160 hp dizel bol torklu golfe geçilmesi normal. ama stock hali 0-100 8.9 sn olan bir araçtan bahsediyoruz. oldukça keyifliydi.
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  11. #11
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baranın gazını alcam ben pejo ıle az kaldı ashahdhs

    saka bı yana dizel ve benzınlı fıat grubu kendı sınıfındakı araclara gore 2 tık daha yavaş

    turbo vs yapmadıgınız surecec

  12. #12
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    2.0T 211hp beklerim berkay RWD hıammına
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  13. #13
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
    Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
    50 den basılsaydı daha iyi olurdu.

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
    Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
    50 den basılsaydı daha iyi olurdu.
    motoru korumak için 4bin devirden yukarı çıkarmıyo deviri boştayken
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  15. #15
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım sadece bende 'Bu video gizlidir' ibaresini veriyor?

  16. #16

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım sadece bende 'Bu video gizlidir' ibaresini veriyor?
    kaldırılmış sanırım video bende izleyemedim
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  17. #17

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 denemek biraz saçma benim bildiğim tsi da launch gibi birsey var. Ayak debriyajda vites1'de dip gaz yapınca devri sabitliyor. O devirde kalkınca ciddi iyi kalkıyor araba.
    Bravo hem ağır hemde o tarz bir sisteme sahip değil sanırım.
    50 den basılsaydı daha iyi olurdu.
    Dediğin şekilde pek verimli kalkılmıyor.Launch kontrol'den ziyade motor kendini korumaya alıyor.Ben tsı aracımda bir kaç kez denedim, araba gaz yemeyerek korumaya aldı kendini.Çok nadir güzel kalkış yapıyor.

  18. #18

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bravo kusura bakmasın ama bayaa sorunlu heralde. Hadi ibiza hafif vs ama arada 50 hp fark var. Bravo özgünün dynoda 144 verdiyse normalde 165 hp falan demektir. 1.2 tsi soft yazılımla olsun olsun 120 hp. Gitsin baktırsın arkadaşınız arabasına. Sorunsuz diyolarsa da ustasını değiştirsin.
    maalesef abi mustang dynoda tutarli degil. Mustang dynoda 231 bg cikan araba ayni dynoda 235 cikani boy boy ayiriyor. Yine bu dynoda 140 cikan araba 160 filan da degil aslinda. Dr ecunun Dynamicste 145 cikan araba gercekte de belki 145 bile yoktu hic 160 la alakasi yoktu gidis olarak. 140 lik bravolar ya yurumuyor potansiyeli bu, ya mekanik sorun var ya da yazilim olmamis.

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Telden yaziyorum, edit yapamadim, bu arada 231 lik olan aracla 235 lik olan araclarin kasa, sanziman, motor ayni , ayni arac farkli setup

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •