User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 205 55 16 Runflat RFT ROF SSR tavsiye

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    205 55 16 Runflat RFT ROF SSR tavsiye

    Arkadaşlar merhaba Bmw 1 serisi 2. el aldığım aracımın üzerinde normalde orjinalde runflat olması gerekirken 205 55 16 michelin ps3 lastikler var. Neredeyse 6-7 aydır bu şekilde kullanıyorum lastikçiler diş anlamında 1 sene daha idare eder demesine rağmen sağ arka lastikte yamalar var aldığımdan beri bomba üzerinde gidiyosun dediler bu yüzden tüm lastiklerimi yenileyip 4 tane yeni lastik almak istiyorum. Araçta stepne olmamasından dolayıda runflatlere dönmeyi istiyorum.ps3 ten memnunum ama bazen patiye düşüyor.

    Yanlama vs gibi şeyler yapmam ama otoban vs güzel yollarda gaza dokunmayı severim virajlarda ve yollarda güven vermesini istiyorum

    Önerilerinizi paylaşırsanız memnun olurum

  2. #2

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KeManCI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba Bmw 1 serisi 2. el aldığım aracımın üzerinde normalde orjinalde runflat olması gerekirken 205 55 16 michelin ps3 lastikler var. Neredeyse 6-7 aydır bu şekilde kullanıyorum lastikçiler diş anlamında 1 sene daha idare eder demesine rağmen sağ arka lastikte yamalar var aldığımdan beri bomba üzerinde gidiyosun dediler bu yüzden tüm lastiklerimi yenileyip 4 tane yeni lastik almak istiyorum. Araçta stepne olmamasından dolayıda runflatlere dönmeyi istiyorum.ps3 ten memnunum ama bazen patiye düşüyor.

    Yanlama vs gibi şeyler yapmam ama otoban vs güzel yollarda gaza dokunmayı severim virajlarda ve yollarda güven vermesini istiyorum

    Önerilerinizi paylaşırsanız memnun olurum


    kardeşim sana şöyle söylim, yılda 60binkm yapan biriyim ve bu bende son 13 yıldır böyle evelindede en az 24bin yapmışımdır muhtemelen vede yıllardır sürüyorum.

    1 ama 1 kere bile yolda giderken lastiğim inmedi, ha çivi girdi şu oldu bu oldu lastik yavaş yavaş inmiş bende sabah inik bir lastiğe uyandım o çok oldu ama dediğim gibi 1 kere bile otoban kenarında lastik değiştirmek yada stepne kullanmak zorunda kalmadım.


    şahsen ben asla sırf runflat olsun diye lastik başına 100-200tl fazla vermezdim.


    yerinde olsam bahsettiğin ebatda ya michelin primacy 3 yada Nokian Line alır dalgama bakardım.

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    27
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KeManCI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba Bmw 1 serisi 2. el aldığım aracımın üzerinde normalde orjinalde runflat olması gerekirken 205 55 16 michelin ps3 lastikler var. Neredeyse 6-7 aydır bu şekilde kullanıyorum lastikçiler diş anlamında 1 sene daha idare eder demesine rağmen sağ arka lastikte yamalar var aldığımdan beri bomba üzerinde gidiyosun dediler bu yüzden tüm lastiklerimi yenileyip 4 tane yeni lastik almak istiyorum. Araçta stepne olmamasından dolayıda runflatlere dönmeyi istiyorum.ps3 ten memnunum ama bazen patiye düşüyor.

    Yanlama vs gibi şeyler yapmam ama otoban vs güzel yollarda gaza dokunmayı severim virajlarda ve yollarda güven vermesini istiyorum

    Önerilerinizi paylaşırsanız memnun olurum
    Merhaba ilgilenirmisiniz bilmiyorum fakat eski aracım 1.16 dan kalan aynı ebatta RFT lastikler var elimde depoda duruyor yazlık kışlık iki takım ve jantlarıyla birlikte düşünürseniz çok uygun fiyata vericem fazla masraf etmeden uzun bir süre kullanırsınız çok az kullanıldı tüm lastikler

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Ben olsam RFT lastik yerine 4 normal lastik + tamir köpüğü alırdım açıkçası. RFT ler ile baya baya konfor kaybı yaşıyor insan.

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sevgili Yarbay böyle bir yarılma benimde başıma gelmedi umarım hiçbirimizin başına gelmez. Runflat düşünmemin ana sebebi aslında olmaz olmaz diyoruzda olurda bir sorun olursa lastikte arabayı savurmadan durabildiğimizi okumumdır. Epey yüksek hızlara çıkıncada çekinmiyor değil. RFT li lastik kullanmadım şu anki pilot sport 3 ten memnunum aslında ama aracın süspansiyon yumuşak lastik yumuşak virajlarda yana yatmasıda tedirgin ediyor. Fiyat farkıda belkide 50 lira oynuyordur lastik başına ki 200 lira oynasada canımızdan önemli mi?

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent şu anda zaten öyle bir şişirme pompası ve tair köpüğü var. RFT hiç kullanmadım . Peki bu RFT nin hiçmi konforlusu yok? Goodyear yada michelin tarzındaki yumuşak lastiklerin RFT leri nasıldır?
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olsam RFT lastik yerine 4 normal lastik + tamir köpüğü alırdım açıkçası. RFT ler ile baya baya konfor kaybı yaşıyor insan.

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    27
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KeManCI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Yarbay böyle bir yarılma benimde başıma gelmedi umarım hiçbirimizin başına gelmez. Runflat düşünmemin ana sebebi aslında olmaz olmaz diyoruzda olurda bir sorun olursa lastikte arabayı savurmadan durabildiğimizi okumumdır. Epey yüksek hızlara çıkıncada çekinmiyor değil. RFT li lastik kullanmadım şu anki pilot sport 3 ten memnunum aslında ama aracın süspansiyon yumuşak lastik yumuşak virajlarda yana yatmasıda tedirgin ediyor. Fiyat farkıda belkide 50 lira oynuyordur lastik başına ki 200 lira oynasada canımızdan önemli mi?
    Mesajınıza cevap verdim fakat iletilmedi sanırım emin olamadım buradan söylemek istedim

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı KeManCI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Yarbay böyle bir yarılma benimde başıma gelmedi umarım hiçbirimizin başına gelmez. Runflat düşünmemin ana sebebi aslında olmaz olmaz diyoruzda olurda bir sorun olursa lastikte arabayı savurmadan durabildiğimizi okumumdır. Epey yüksek hızlara çıkıncada çekinmiyor değil. RFT li lastik kullanmadım şu anki pilot sport 3 ten memnunum aslında ama aracın süspansiyon yumuşak lastik yumuşak virajlarda yana yatmasıda tedirgin ediyor. Fiyat farkıda belkide 50 lira oynuyordur lastik başına ki 200 lira oynasada canımızdan önemli mi?
    bizimkiler geçen yaz sağ arkayı yarıp parçaladı, ki babam yavaşladım sonra yarıldı dedi, yavaşladım dediği de 120 ye düşmüş 160-170 lerden vapura yetişmek için ilk defa başımıza geldi ama korkulduğu kadar sorun yaratacak durumu ancak viraj içi veya çok kötü yol şartlarında yaşatır..

    Alıntı KeManCI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Levent şu anda zaten öyle bir şişirme pompası ve tair köpüğü var. RFT hiç kullanmadım . Peki bu RFT nin hiçmi konforlusu yok? Goodyear yada michelin tarzındaki yumuşak lastiklerin RFT leri nasıldır?
    valla ben konforlusunu görmedim

    f30 un rft den normale dönünce dünyası değişmişti..

  9. #9
    Erk@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E90 için bende çok araştırdım. 18" lerde RFT ile normali arasında hem Pirelli P Zero hemde Bridgestone da 800 TL fark vardı. RFT nin avantajı var ama en ufak hasarda da lastiği şişirme şansınız olmadı mı perte çıkma durumu oluyor. Geçen sene lastik indiğinde köpük olmasına rağmen lastiğe faydası olmadı. 5 km kadar kullandım sonra şişirebildim. Ancak o 5 km de jant yemiş lastiği sabah saat 2 de lastik aramak zorunda kaldım. Allah'tan lastikçi kendi aracındakini söktü verdi de yola devam edebildim.
    Bunları yaşayıp bir de araştırınca lastik alırken kararsız kaldım. Ancak karşılaştırma yapınca, run flatlarda köpüğün sibobu kullanamaz hale gelmesinden dolayı tamir + sibop parası vermek gerektiğinden(50(sibop)+20(tamir)+30(2 adet köpük)), ufak bir hasar için bile lastiği komple değiştirilmesi(onarma önerilmiyor) gerektiğinden, konfor ve 6 aylık garantiden dolayı normal Pirelli P Zero aldım,. Şimdilik gayet memnunum umarım pişman olmam.
    Escort RS Zetec Turbo

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vaktim olmadı bir süredir kusura bakmayın
    Alıntı ertglr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mesajınıza cevap verdim fakat iletilmedi sanırım emin olamadım buradan söylemek istedim

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2016
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pzero çok övülüyor fakat 16 jantta yok sanırım. geçen sene ağustostan bu yana üzerindekileri rft olmayanları kulanıyorum. sadece tek lastikte sürekli basınç uyarısı alıyorum hava basıp kullanıyorum. yol tutuştan memnunum fakat virajda biraz yan yatma hissediyorum ve yüksek hızda sorun olursa savurmasından çekiniyorum. Ne yapmalıyım emin değilim
    Alıntı Erk@n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E90 için bende çok araştırdım. 18" lerde RFT ile normali arasında hem Pirelli P Zero hemde Bridgestone da 800 TL fark vardı. RFT nin avantajı var ama en ufak hasarda da lastiği şişirme şansınız olmadı mı perte çıkma durumu oluyor. Geçen sene lastik indiğinde köpük olmasına rağmen lastiğe faydası olmadı. 5 km kadar kullandım sonra şişirebildim. Ancak o 5 km de jant yemiş lastiği sabah saat 2 de lastik aramak zorunda kaldım. Allah'tan lastikçi kendi aracındakini söktü verdi de yola devam edebildim.
    Bunları yaşayıp bir de araştırınca lastik alırken kararsız kaldım. Ancak karşılaştırma yapınca, run flatlarda köpüğün sibobu kullanamaz hale gelmesinden dolayı tamir + sibop parası vermek gerektiğinden(50(sibop)+20(tamir)+30(2 adet köpük)), ufak bir hasar için bile lastiği komple değiştirilmesi(onarma önerilmiyor) gerektiğinden, konfor ve 6 aylık garantiden dolayı normal Pirelli P Zero aldım,. Şimdilik gayet memnunum umarım pişman olmam.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •