Çok Beklenen 207 Rc incelemesi sizlerle , GoPro aparatını pek sıkı takmadığımdan dolayı ne yazıkı görüntüler biraz titremiş arkadaşlar ,
Genel olarak fakat inceleme nasıl olmuş sizce ?
Hoşunuza gitmişse beğenmeyi unutmayın![]()
Teşekkürler
Çok Beklenen 207 Rc incelemesi sizlerle , GoPro aparatını pek sıkı takmadığımdan dolayı ne yazıkı görüntüler biraz titremiş arkadaşlar ,
Genel olarak fakat inceleme nasıl olmuş sizce ?
Hoşunuza gitmişse beğenmeyi unutmayın![]()
Teşekkürler
kardesim 106 incelemesinden sonra biraz eksik hissettirdi 106 ciddi anlamda iyiydi hatta bana göre en kapsamli cektigin incelemeydi.
Birde kime neye gore stage 3 ? Benim bildigim bu speclerle stage 2 ama onemli degil belli bir standarti yok zaten
Kendini her gecen gün gelistiriyorsun gelisimini gözlemlemek keyifli , cekecegin yeni videolarda basarilar
Best German Engineering
Vorsprung durch Technik
Elinize sağlık, güzel video olmuş. orjinal jantlar bence de daha çok yakışıyor.
Bu arada ekleme yapayim, bende rc 2009 da sıfır almıştım. Jant 9,5kg hankook lastik 9kg orj ebat toplam 18,5kg gelmişti. Stockken 0-100 7,4sn, sadece yazilimla 199,7hp almıştım,7sn düşmüştü.
Aracı boşken kantara cikarmiştım 1240kg gelmişti.
Stockken kesici 228km giriyordu, sizin aracınızda ki yazılımda kesiciyi ileri almadilarmi?
100-200 ölçme şansınız oldumu?
Ufak notlarim bu şekilde, ayrıca 6 vites şanzımanla rc ler bence efsane olurdu.
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
önceki videolara göre nedense çok iyi hissettirmedi. sorulara verilen cevaplarda tereddütle cevap veriliyo gibi geldi stage 3 de soru işareti geldi. başarılarının devamını diliyorum...
E-Tuners yazilim ailesinde cooler, filtre, egzoz Stage 3 e denk geliyor. Mesela Stage 2 200 hp iken Stage 3 210 hp olabiliyor. E-Tuners mantigi boyle diye biliyorum.
Stage 3 ün neyi soru işareti geldi.Adam bütün herşeyi söyledi bu speclerde stage3 e denk geliyor.Çekim de bol gazlama var diyodun abi gazlaması eksik olmuş biraz.Onun harici keyifli bir çekim olmuş.Araca tekrardan maşallah.
Bu arada ekleme yapıyım 2000 değil 5000 olucak.
Emegıne saglık guzel bır vıdeo olmus
Bence Mutluay abının Turbo vtec ını cekme zamanı geldı guzel bır vıdeo olur
Bu arada benım anlamadıgım nokta aracın turbosu kol pıston degısmeden nasıl stage 3 + oluyor onu tam anlamadım
Araç stage 3 artısı işin espirisi çünkü pompa benzini ile yürüyo methanolde yok. Bir arkadaşında dediği gibi bu soecler stage 3 e denk geliyo.kol piston stage 4 big turbo stage 5 olarak gidiyo.Tsi lrda bu specler stage2 olarak geçiyo mesela.thp de 3.Tabi bunu yazılı bir kanunu yok![]()
Cevat eline sağlık le mansa da maşallah jantlar olmamış orijinalleri cok daha güzel. Ayrıca stage 3'de turbo büyüyor diye biliyorum. Açıkcası araç sahibi de biraz isteksizmiş gibi konuşmuş sıcak değildi sanki berkayın ve cevatın dürtmesiyle konusuyormuş gibi
Cevat bence bir ds3 videosu da güzel olur.Barkını tanıyomısun bilmiyorum ama adam çok emek verdi arabasına bir video güzel olur.
Bu stage işleri biraz karışık her kafadan bir ses çıkıyor ama bana görede satage 3 dedin mi en azından big turbo olmalı böyle yalandan stage 3 gibi oluyo biraz kendi kendine tatmin eder gibi. Bu arada jantlar facia acilen oem e dönülmeli veya ultraleggera
Stage kavramları yazılım şirketine göre değişiyor bu araçın üstündeki yazılım ile o şirketin paketine göre stage 3 e eş değerstage ler şirketlere göre değişir tsi motorlarda stage 2 ye eş değer bu modifikasyonlar
![]()
güzel çalışmaların var eline sağlık fakat anlayamadığım tek nokta,çektiğin araçların geneli tek kapı sportif araçlar ama arkada hep birileri oturuyor.bu tarz bi incelemede bence hoş durmuyor.arkadaki vatandaşlar yanlış anlamasın (:
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)