User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: BMW F20 116i @ İstanbuk Park Pist Günleri 05.06.2016

  1. #1
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow BMW F20 116i @ İstanbuk Park Pist Günleri 05.06.2016



    Stock Goodyear EfficientGrip ROF Lastikler Tyres
    Dr.Ecu yazılım chip tuning
    +50 kg co-pilot

    2:44:70 tur zamanı lap time

    bmw'nin standart goodyear efficientgrip run on flat lastikleri için pist hiç habitatı değilmiş,onu anladık
    Makine Mühendisi

  2. #2
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence sure guzel o lastiklere gore,eaglef1 bile degil normal gundelik bir lastik Birgun bende cikicam ya Adanadan basip gelicem kafaya koydum

  3. #3
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    42
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel cizgi yakalamissin. Tebrik ederim
    Life is Too Short To Stay Stock

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Tebrikler çizginiz güzel, biraz daha yakın oturuş, manuel kullanım ve iyi lastikler ile daha da iner süre

  5. #5
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrikler. Benim gördüğüm sadece 5 ve 12 'ye biraz hızlı girmişsiniz. Onun dışında çok güzel.
    "life is too short to drive boring cars"

  6. #6
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler arkadaşlar yorumlarını dikkate alıcam.
    Makine Mühendisi

  7. #7
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede cizginiz gayet iyi .Vitesleri manuel atmanız daha iyi olucaktır.
    Elleme Sekelesin...

  8. #8

    Üyelik
    May 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tebrikler, gayet başarılı ancak bi kaç tavsiyem olacak;

    * 2. Virajda pistin tamamini kullanmaya gerek yok, çok yol=çok süre

    * 8 de sola olan virajlarin hepsini kesmeniz lazim, 8 in sonunda biraz açılıp tekrar kapanmaniz lazim ( son viraji güzel dönmüş ) frene bastiniz mi bilmiyorum ama birçok insan 8 de frene basiyo olmasi gereken dengeli gaz

    * 11 de daha erken kapanip kesmek lazim

    *12 de cok hızlı kalmis

    İyi pistler

  9. #9
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert5 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tebrikler, gayet başarılı ancak bi kaç tavsiyem olacak;

    * 2. Virajda pistin tamamini kullanmaya gerek yok, çok yol=çok süre

    * 8 de sola olan virajlarin hepsini kesmeniz lazim, 8 in sonunda biraz açılıp tekrar kapanmaniz lazim ( son viraji güzel dönmüş ) frene bastiniz mi bilmiyorum ama birçok insan 8 de frene basiyo olmasi gereken dengeli gaz

    * 11 de daha erken kapanip kesmek lazim

    *12 de cok hızlı kalmis

    İyi pistler
    2. viraj konusunda bu yorum ne zaman gelecek diye bekliyordum.çok haklısınız 300+ hp bi makinanız olmadığı sürece 5. kuleden sonra sola doğru açılmaya gerek yok,zaman kaybı,benimki biraz el alışkanlığı olmuş.

    12de gün boyu dikiş tutturamadım bi türlü ya lastik engel oldu yada frenler.11-12 arasındaki düzlük balata düşmanı

    teşekkürler.
    Makine Mühendisi

  10. #10
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Canselmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bencede cizginiz gayet iyi .Vitesleri manuel atmanız daha iyi olucaktır.
    yıllardır hep manuel kullanmaktan bmw'nin elektronik joystickiyle aramızdaki buzlar erimedi henüz biraz alışıp kontrolü tamamen ele almak istiyorum bende.en azından 1-2 saniye getirir
    Makine Mühendisi

  11. #11
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çizgiyi bende beğendim bileğine sağlık.tek olsan 1.5 sn falan kazanırdın sanırım

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı CyberKnight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2. viraj konusunda bu yorum ne zaman gelecek diye bekliyordum.çok haklısınız 300+ hp bi makinanız olmadığı sürece 5. kuleden sonra sola doğru açılmaya gerek yok,zaman kaybı,benimki biraz el alışkanlığı olmuş.

    12de gün boyu dikiş tutturamadım bi türlü ya lastik engel oldu yada frenler.11-12 arasındaki düzlük balata düşmanı

    teşekkürler.
    2. virajda 300+ demek yanlış aslında, kafadan çok kayan araba da hafif açarak çıkabilir hızlanma ile açılmadan kaybedilen süre tölare edilebilir bir nebze

    12 ye gelirken kaçla geliyorsun bilmiyorum ama fren noktasını oturtmak önemli Ben 165-170 civarı gelip kerb in ortasında fren yapıyordum 4. turda hidrolik biraz fazla ısındı sanırım, pedal hafif sertleşince 5. tur soğuttum, 6 da aynen devam Biraz trail breaking deneyebilirsin orada benim gördüğüm kadarıyla (frenin bi kısmını viraja taşı kısacası )

  13. #13
    CyberKnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çizgiyi bende beğendim bileğine sağlık.tek olsan 1.5 sn falan kazanırdın sanırım
    teşekkürler.aslında birazda bagaj doluydu.ramazandan sonra daha hazırlıklı ve hafif gelmeyi planlıyorum

    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2. virajda 300+ demek yanlış aslında, kafadan çok kayan araba da hafif açarak çıkabilir hızlanma ile açılmadan kaybedilen süre tölare edilebilir bir nebze

    12 ye gelirken kaçla geliyorsun bilmiyorum ama fren noktasını oturtmak önemli Ben 165-170 civarı gelip kerb in ortasında fren yapıyordum 4. turda hidrolik biraz fazla ısındı sanırım, pedal hafif sertleşince 5. tur soğuttum, 6 da aynen devam Biraz trail breaking deneyebilirsin orada benim gördüğüm kadarıyla (frenin bi kısmını viraja taşı kısacası )
    bu araçla 12'ye gelirken kerblerin başlangıcıyla frene başlıyorum genelde,full fren yapmıyorum tabiki,frenler için en zorlu düzlük çünkü ve istanbulpark bizim araçlarımız için bi maraton,sonraki turu düşünmek zorundayız. 12'ye aslında late apex yapıp 13'e hemen girecek şekilde çıkmak lazım ama işte o 11-12 arasındaki düzlük her tur farklı dönmemize neden oluyor
    Makine Mühendisi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •