Merhabalar. Yarın 2011 model 77 bin kilometrede bir Ibiza Cupra'yı teste soacağız Allah'ın izniyle. Fabrika çıkışı olan 180 beygirden ne kadar düşük çıkarsa kabul edilebilir?
Merhabalar. Yarın 2011 model 77 bin kilometrede bir Ibiza Cupra'yı teste soacağız Allah'ın izniyle. Fabrika çıkışı olan 180 beygirden ne kadar düşük çıkarsa kabul edilebilir?
Rasgele biryerde ekspertizle birlikte yapılan dinamometre testi yanıltabilir sizi. Oradaki adamlar söyler ama iyi çıktı düşük çıktı diye.
Yanlışlıkla direk yolladım mesajı
Ayrıca test sırasında fan kullanılıp kullanılmaması, yagın eskiliği yeniliği, bujilerin durumu vs tahmin etmeyeceginiz kadar etkiliyor. Sıradan test merkezlerinde farkın 10beygirden daha fazla çıkacagını düşünüyorum
Stabil bir dynoda motorda 165-170 verecektir ortalama.dyno'nun durumuna ve aracın aktarım bakımı v.b durumunada bağlı tabi
Progressive Trance & Progressive House Music Producer.
Spotify : https://open.spotify.com/artist/24ek...jQ&dl_branch=1
250bin kmde, tüplü, 10 binlik bakımının son anlarında olan, iyi bir kaza geçirip toplanmış, otomatik vites 1.6 ies civic'i satarken bakmaya iki arkadaş geldi. Hasarından dolayı piyasanın altına veriyorduk, bizi bozmaz ama ototeste sokalım dediler, iyi dedik. Araç 134hp çıktı.
O günden beri ben hiç bir dynoya hiç bir aracı götürmedim, götürmem de.
Hadi bu benim başımdan geçen komik bir olay. Dynonun kalibrasyonları hep yapılıyor, her şey harika durumda bir test merkezi var diyelim. Bu durumda, 5 yıllık 80bin kmdeki bir 1.4 tsi, eğer kapatılırken turbosu beklendiyse, bujileri değiştiyse, hava filtresi düzenli değiştirilmiş veya uyduruk tozu toprağı çeken bir filtre takılıp sensörleri tıkanmamışsa, kurum bağlamamışsa, 165-175 hp civarı çıkar, motorda tabi.
ama tecrübelerime göre 250de çıkabilir. Dyno yerine bu işlerden anlayan iyi bir mekanik ustaya göstermeniz daha hayırlı olacaktır.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)