User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Honda civic d15b3 swap

  1. #1
    sedat2626 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda civic d15b3 swap

    Sa abilerim kardeşlerim;
    Aracımız honda civic 1.5 d15b3 sohc motor komple motoru indirdik hazır motoru indirmişken atmosferik olarak yürüyenini biraz daha iyileştirmek istiyoruz tam olarak hangi parçaları kullanarak neler yapabiliriz nasıl bir yol izlememiz gerekir konu hakkında yardımlarınız ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
    Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın çünkü sadece bir gülümseme karanlık bir günü aydınlatabilir.

  2. #2
    sedat2626 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yokmu konu Hakkında yardımcı olacak birileri
    Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın çünkü sadece bir gülümseme karanlık bir günü aydınlatabilir.

  3. #3
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.070
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    235 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D series adlı bir konu vardı orada bu motor hakkında bayağı bilgi vardı. Bladerk(!) erkut da işinin ehlidir bu motorda isterseniz bi o konuya göz gezdirin.
    Yürüyen diyince amortisor vs sandım ilk baş

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    75mmden 75.5mm'e boru genişletebilirsin standart silindirlerle sadece daha kalın +0.5 segman kullanarak. buda sana 1493cc'den 1513ccye çıkmana vede daha sıkı ve temiz yüzey elde etmene sebeb olur.

    bunun yanısıra emme manifoldu, silindir başında emme ve egzos portu port & polish yapılabilir, Silindir başı ve gaz kelebeği polish yapılabilir.

    Silindir başı traşlatılarak daha yüksek kompresyon elde edilebilir.


    bunlarla %5-6 gibi güç artışı sağlayabilirsin işçiliğe göre tabi.

  5. #5
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16a2 swapla olmaz mı? yada forgedla hazır yapmışken turbolarsın olmadı hazır manifold falan satılıyor ebayda.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •