User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 207 RC pp200 motor verisi hakkında (Acil Yardım)

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    207 RC pp200 motor verisi hakkında (Acil Yardım)

    Merhaba arkadaşlar 207 Rc yakıt verilerinde anormal bir durum var
    Benzin rampa basıncı ve benzin rampa basınç refarans devresi birisi 120 bar iken diğeri 40-60 bar arası araçta kesiklik meydana geliyor.
    Videoyu izleyip sizinde yorumlamanızı istiyorum. Değerlerde bir anormallik var mı yoksa banamı öyle geliyor.Şimdiden tşk ederim.

  2. #2
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    63-64 barın altına düşmemesi gerekiyor diye hatırlıyorum. Yanlış hatırlıyor olabilirim ama.

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    63-64 barın altına düşmemesi gerekiyor diye hatırlıyorum. Yanlış hatırlıyor olabilirim ama.
    Normal şartlarda birbirini takip etmesi gerekmiyor mu ??

  4. #4
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük ihtimalle 1920.LL kodlu yüksek basınç pompanız arızalı. Yaklaşık 5-6 ay önce ben de olması gereken referans değerlerin altında olduğu için değiştirmiştim. Araştırmalarım sonucunda en uygun fiyatı Antalya'daki "Okan Yörük" isimli bir arkadaş vermişti.

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ioz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük ihtimalle 1920.LL kodlu yüksek basınç pompanız arızalı. Yaklaşık 5-6 ay önce ben de olması gereken referans değerlerin altında olduğu için değiştirmiştim. Araştırmalarım sonucunda en uygun fiyatı Antalya'daki "Okan Yörük" isimli bir arkadaş vermişti.
    senin araçta nasıl bir problem vardı ?

  6. #6
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rcbd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin araçta nasıl bir problem vardı ?
    Önce sadece 3000 devir civarı kesiklik yapıyordu. O zamanlar pompanın ruhunu teslim etmeye başladığı dönemlermiş işte. Sonra iyice kesmeye, yürümemeye başladı. Pompayı değiştirdim, düzeldi şükür. Daha bilgili arkadaşlar yazacaktır ama pompa basıncının bu denli düşük olması bahsettiğim gibi 1920.LL kodlu parçaya işaret.

  7. #7

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ioz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce sadece 3000 devir civarı kesiklik yapıyordu. O zamanlar pompanın ruhunu teslim etmeye başladığı dönemlermiş işte. Sonra iyice kesmeye, yürümemeye başladı. Pompayı değiştirdim, düzeldi şükür. Daha bilgili arkadaşlar yazacaktır ama pompa basıncının bu denli düşük olması bahsettiğim gibi 1920.LL kodlu parçaya işaret.
    bu benım aracın 2. pompası şuan sadece 5500 dv kesiklik yapıyor arkadan biri tutup bırakıyor sanki yarın bir tane pompa buldum deniyeceğim inş. düzelir.

  8. #8
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rcbd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu benım aracın 2. pompası şuan sadece 5500 dv kesiklik yapıyor arkadan biri tutup bırakıyor sanki yarın bir tane pompa buldum deniyeceğim inş. düzelir.
    Peki kesiklik yaptığı anda turbo basıncını kontrol ettiniz mi hiç? Elektrovana olabilir?

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin kanister valfi hic değişti mi ?

    Bu valf açık olduğunda araç vakumda yürüdügünde yani basinç olmadiğinda benzin buharını emme manifolduna yolluyor.

    Valf araç yükte iken yani boost ile yürüdüğünde kapatması gerekiyor. Bu valf seyrek de olsa takılı kalabiliyor ve kapatmıyorsa kesiklik yapar

    1563L4 parça kodu
    Alacağın yere bağlı olarak 40-50 tl lik bir parça hiç değişmediyse değiştirilmesini tavsiye ederim

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin kanister valfi hic değişti mi ?

    Bu valf açık olduğunda araç vakumda yürüdügünde yani basinç olmadiğinda benzin buharını emme manifolduna yolluyor.

    Valf araç yükte iken yani boost ile yürüdüğünde kapatması gerekiyor. Bu valf seyrek de olsa takılı kalabiliyor ve kapatmıyorsa kesiklik yapar

    1563L4 parça kodu
    Alacağın yere bağlı olarak 40-50 tl lik bir parça hiç değişmediyse değiştirilmesini tavsiye ederim
    tamam kardesim değiştiricem yarın dediğin gibi diğerinden ucuzz

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2014
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ioz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki kesiklik yaptığı anda turbo basıncını kontrol ettiniz mi hiç? Elektrovana olabilir?
    elektrovana değişti turbo manifold hepsi değişti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •