ne kadar para o kadar köfte misali
tamam kaliteli bir araç değil ama abartıldığı kadarda rezalet değil
bugüne dek 4 kez fiat sahibi olmuş biri olarak model, fiyat, donanım ve tipi için tercih ettim. Şuanki tercihim kaliteden yana oldu model düşürdüm yüksek km'li araca biniyorum
tercih meselesi yani
- Bize Her Yer TRABZON
haber nekadar doğru vs bilmiyorumda eğer fiat durumu açıklığa kavuşturur ve kendini aklarsa bu adamı ottururler![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
ben koç grubundan herşeyi beklerim , hırsızlıkla gelen servet , aynı şekilde devam ediyor. gel görki türkiye de belli bir zümre tapıyor koç gurubuna. E s. sevilir seven s.. misali.
Yıllardır fiat kullanırım, memnuniyet tamamıyla tüketicinin bilinciyle alakalı!
500C sahibiyim, aynı donanımda aynı yaşta mini coooer'a iki katı fiyat vermemek için ufak tekef trim işlerini göz ardı ediyorum! Onun dışında negatif bir yorum yapamicam ve aradaki 40k TL farka karşın hiç antipatik gelmiyor![]()
Fiat's Are Faster Than You Think!
Face kullanmadığım için videoyu anca izleyebildim!
Konu koltukla alakalıymış ve Fiat'ın yurtdışımdan gelen belli başlı modelleri haricinde içi boş gelmekte ve videoda adı geçen marka veya benzeri ucuz iş yapan firmalar tarafından Türkiyede yapılıyor! Yani koçun fazla kar amacıyla bu sonucu doğuran bir fiyasko yaratmış olması muhtemeldir. Ne yazık ki!!
Ama bu kaza sonucu bunca araştırma yapan abimiz, bu kadar bilinçli bir kullanıcıydı madem, neden adı ucuza çıkmış bir aracı alırken araştırmamış? Toplum bilincini arttırmaktan ziyade karalama kampanyasına döndürmüş davası sonuçlanmadan.
Ayrıca zamanında 0 aldığımız aracın kapısı boyalı çıktı diye, 15.000km kullandığımız aracı dava bile açmadan sadece şikayetle geri aldılar! Ne olduda bu abimiz muhattap bulamamış acaba?
Fiat's Are Faster Than You Think!
Fiati hic sevmem hic bir aracinada sahip olmadim ancak bu kisi onceden youtubeda kaza dosyasini koymustu kazada emniyet kemeri takmadigi halde taktim diye ifade vermis ancak kemer takili olmayan vaziyette tetiklenip kitlnemis
Yani kemeri takmayip hareket eden bir kutle bilmem kac g kuvvetiyle koltugu yamultmus
Youtube videosunda koltuklar celik olmaliydi aluminyum oldugu icin yamuldu filan yaziyordu
Kendisiyle bir kez de ben tartıştım. Kaza anında motoru fırlayan bir Linea haberi paylaşmış. Olayın koltukla emniyet kemeri ile alakası yok ben başka bir şeyden bahsediyorum. Olayı sürekli emniyet kemeri ve koltuğa getiriyor. Sana kolay gelsin deyip çıktım![]()
O koltuk o kadar esnemese su an belinde ciddi sorunlarla geziyordu bence
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
Nedir bu airbag hatalari yahu ? Tum markalarinkini ayni firmami yapiyor tam bilgisi olan varmidir? 2006 toyota corollama ve 2007 Bmw e92 imi airbag bilmemne hatasi yuzunden geri cagirdilar. Toyotayi hallettim bmw icin ise birkac ayi varmis.
arka koltukta çocuk bağlama aparatı dediği şey aslında orta kemerin üç noktadan oluşmasını sağlayan kemer kilidi. koltuk kafalıkları da opsiyon olarak alınabiliyor sanırım.
ucuza kaçmak için güvenlik donanımlarından çalınmasına bende son derece karşıyım. airbag-abs-esp- emniyet kemer yükseklik ayarı- koltuk kafalık yükseklik ve derinlik ayarı, her araçta standart donanım olarak zorunlu kılınmalı, üretimi ve ithalatı yaptırılmamalı.
Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
Ureten firmanin ucuz is yaptigini nereden biliyorsun? Fiat gibi bir firmanin cikipta koc sen bunu kafana gore uret ucuz ucuz dedigini mi saniyorsunuz?
Koltuklar onceden belirli testlerde basarili olmali ki homolgasyonu olsun ve uretimde kullanilabilsin. Buna emniyet kemerleride dahildir. Yoksa arac trafige cikamaz. Koltuklarda kullanilan her malzemenin bukumleri, kaynak noktalari uzunluklari, penetrasyon degerleri vs vs islidir. Bu verilerin disina cikip uretim yapmanin ciddi cezalari ve maliyetleri var kimse o maliyetlerin riskine girmez. Saniyorum bu sebeplerden dolayi uzunca bir senedir tirmaliyor bu amca.
Koltuklar onceden belirli testlerde basarili olmali ki homolgasyonu olsun ve uretimde kullanilabilsin. Buna emniyet kemerleride dahildir. Yoksa arac trafige cikamaz. Koltuklarda kullanilan her malzemenin bukumleri, kaynak noktalari uzunluklari, penetrasyon degerleri vs vs islidir. Bu verilerin disina cikip uretim yapmanin ciddi cezalari ve maliyetleri var kimse o maliyetlerin riskine girmez. Saniyorum bu sebeplerden dolayi uzunca bir senedir tirmaliyor bu amca.[/QUOTE]
Mutlaka zaruri testlerden geçmiştir ama sadece zaruri testlerden! Bir tık daha iyisi olmaz mıydı? Olurdu! ama tüketiciye bu bile çok görüldü. Aslında değinmek istediğim konu bu!
Koç'un kar politikalarıyla, otomobil dünyasının en köklü markalarından biri olan Fiat'ı, Türkiye'de Tofaş'a dönüştürmesidir değinmek istediğim konu.
15 yıldır Fiat araç kullanırım ve şuan da 2 adet Fiat aracım var ve belki de 70-80 li yılların Fiat araçları bu ülkede yaşadığım için daha çok ilgimi çekiyor, çünkü o yıllarda ülkemize giren araçlar Koç eli değmeden satışa sunulmuştur.
Koltuk tedarikçisini, standartlarını pek bilmem ama Fiat ve Koç'un Türkiye'de Fiat'ı katletmesini konuşacaksan dilediğin kadar biliyorum, dilersen konuşuruz
Fiat's Are Faster Than You Think!
Koltuk ureticisi standartlari belirleyemez. Belirlenmis standartlara uygun tasarim ve uretim yapmak zorundadir. Koc un fiati katletmesi diye birsey olmasi imkansiz buna Fiat izin vermez zaten. Fiat onayi ve izni olmadan hicbirsey yapamazlar. Bu standartlar ayni deprem yonetmeligi gibi ancak yerinde standartlar. Daha iyisi tabi olur ancak onunda sonu yok, kompozit koltuklara kadar gider o is. Alici kitlesinin bilgisi onemli aslinda koc un bir sucu yok. Standartlar dahilinde uretiyor millette aliyor.
Uretilen koltuklar incelendiyse ve standart disi uretildigi kesinlestiyse amcanin daha yirtinmasina gerek yok ciddi tazminatlar alir ancak net birsey yok bildigim kadariyla, bu sebepten dolayi yaygaraciliktan baska birsey yapmiyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)