User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
105 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Tıc Rs Vs Megane Rs

  1. #1
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tıc Rs Vs Megane Rs

    Specler

    Clio rs : egzantrik ,emme, headers, egzoz, filtre ,yazılım, sökük

    Meg rs: Egzoz , dv ,yazilim , takılı


    iyi seyirler



    Tıc Rs Vs Megane Rs - YouTube

  2. #2
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah ıkı aracada tıc rs guzel cevırıyor sesıne bayıldım.

  3. #3
    KVNC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane 2 sanirim?

  4. #4
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sinanbaysal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah ıkı aracada tıc rs guzel cevırıyor sesıne bayıldım.
    Teşekkürler

    Alıntı KVNC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane 2 sanirim?
    Sanırım

  5. #5
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah tıc rs in sesine soluğuna gidişine
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  6. #6
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    42
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opel gtc konusu neler yaptırdı hemen en hızlısından bir rolling maşallah Clio Rs e
    Life is Too Short To Stay Stock

  7. #7
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Formu hep zirvede TIC'ın maşallah
    Megane rs in turbo kaç bar basıyor ? Yazılım stg1 mi ?
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Formu hep zirvede TIC'ın maşallah
    Megane rs in turbo kaç bar basıyor ? Yazılım stg1 mi ?
    yazılım kimin 1. intercooler olmadan istediğini bassın. Anca fön makinası görevi görür
    IN BOOST WE TRUST

  9. #9
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    meg rs'ler yürümeyecek
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  10. #10
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Volkann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah tıc rs in sesine soluğuna gidişine
    Tesekkurler
    Alıntı Mr.Bilal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Opel gtc konusu neler yaptırdı hemen en hızlısından bir rolling maşallah Clio Rs e
    Yok ya ne alakasi var Teşekkürler.

    Alıntı meganes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meg rs'ler yürümeyecek
    Yurur ya neden yurumesin.Sadece işten anlayan kisilerin eline gecmesi lazim .Ornekleri mevcut.

  11. #11
    yubika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bimedğimden soruyorum hakikaten iyi giden mrs 2 var mı ya. üstünkörü bi aramayla ben birşey bulamadım, iynn-rs?
    DT * Type-R

  12. #12
    KVNC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu işler keyif işi, giderine bakmayin, kimi şaseye bakar kimi yazilima kimi direksiyon turuna...

    Keyif isi..

    Keyif...

    ...

    Çok keyifli ya ahahahahhaha

  13. #13
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım kimin 1. intercooler olmadan istediğini bassın. Anca fön makinası görevi görür
    Benim astra coupede 2.4 litre cooler var orjinalden hemde tampon arkasında meg2 de kaç litre var? Ve denedigimzide sonuç bu
    Astra coupe turbo vs Megane RS - YouTube
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  14. #14
    ozyt1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tic rs güzel gitmiş, sesi soluğu çok iyi, megane la arada ciddi fark var.

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Amazing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim astra coupede 2.4 litre cooler var orjinalden hemde tampon arkasında meg2 de kaç litre var? Ve denedigimzide sonuç bu
    Astra coupe turbo vs Megane RS - YouTube
    tamamda her arabada sorun aynı değil. Megane a yazılım yapıyorsan iyi bir intercooler almak zorundasın. Kendi intercooler ı hem küçük hemde alanının yarısından fazlasını tampon demiri kaplıyor. Downpipe ve egzoz 76lık olmak zorunda. Zaten sürekli avans vurmaya meğilli o nedenle mümkün olduğu kadar ısıyı uzaklaştırmak ve içeri gireni de soğutmak zorundasın. Alttaki kaplamayı delmek zorundasın ki motor alanı soğusun. Kaput üstündeki keçe aynı şekilde. Motor üstündeki kapak keza öyle. Hava filtre kutusunu çöpe atacaksın filtrede kullansan yetmiyor emme borusu çok dar. Filtre ile turbo arasındaki hortum o yüzden sürekli daralıyor. Açık hava filtresi kullanıp basınç açtıktan sonra da daralıyor. Onların silikon olması şart. Turbo ile intercooler arasında küçük hortum var. Onunda ilk gaz tepkisi için silikon olması şart. Yoksa ilk o şişiyor basınç gecikiyor. Motor kulakları orjinali dahil çok yumuşak güç geldikçe tepkiler azalıyor o nedenle onlarında güçlendirilmesi şart. üzerindeki volan eşşek ölüsü gibi ve asr yüzünden geberip gidiyor. Baskı dayanmıyor bütün bunların değişmesi şart. ASR iptali listenin en başında. PAtinaj çekmese bile sürekli olarak her vites değişiminde gaz kelebeğine müdehale ediyor. Gaz kelebeği yavaşlıyor. Daha yazayim mi?
    IN BOOST WE TRUST

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yubika Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bimedğimden soruyorum hakikaten iyi giden mrs 2 var mı ya. üstünkörü bi aramayla ben birşey bulamadım, iynn-rs?
    vol2 - YouTube

    buyur. Denediğim rocco semihin roccosu. Semii 90 kg vardır yoktur ben 150kg ım. Arkada eşşek ölüsü tesisat var ve bagaj ağzına kadar tekstil katalogları dolu ve yazılım olarakta sadece stg1 var. İş için bursada olduğumda yaptığımız bir deneme. Yakıt vs olması zaten imkansız. O akşam o rocco kprosuna kadar olan ep3 ü geçiyordu.
    o akşam ki denemesi de bu.
    semii-rocco vs. ep3 Type-R K-Pro part2 - YouTube
    IN BOOST WE TRUST

  17. #17
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamda her arabada sorun aynı değil. Megane a yazılım yapıyorsan iyi bir intercooler almak zorundasın. Kendi intercooler ı hem küçük hemde alanının yarısından fazlasını tampon demiri kaplıyor. Downpipe ve egzoz 76lık olmak zorunda. Zaten sürekli avans vurmaya meğilli o nedenle mümkün olduğu kadar ısıyı uzaklaştırmak ve içeri gireni de soğutmak zorundasın. Alttaki kaplamayı delmek zorundasın ki motor alanı soğusun. Kaput üstündeki keçe aynı şekilde. Motor üstündeki kapak keza öyle. Hava filtre kutusunu çöpe atacaksın filtrede kullansan yetmiyor emme borusu çok dar. Filtre ile turbo arasındaki hortum o yüzden sürekli daralıyor. Açık hava filtresi kullanıp basınç açtıktan sonra da daralıyor. Onların silikon olması şart. Turbo ile intercooler arasında küçük hortum var. Onunda ilk gaz tepkisi için silikon olması şart. Yoksa ilk o şişiyor basınç gecikiyor. Motor kulakları orjinali dahil çok yumuşak güç geldikçe tepkiler azalıyor o nedenle onlarında güçlendirilmesi şart. üzerindeki volan eşşek ölüsü gibi ve asr yüzünden geberip gidiyor. Baskı dayanmıyor bütün bunların değişmesi şart. ASR iptali listenin en başında. PAtinaj çekmese bile sürekli olarak her vites değişiminde gaz kelebeğine müdehale ediyor. Gaz kelebeği yavaşlıyor. Daha yazayim mi?
    Bunlar çok değerli bilgiler. not olarak telefonuma kaydettim teşekkürler Alper abi.

    Deneme güzel ama tıc rs in her vitesdeki canlılığını seyretmek daha güzel ve keyifli. maşaAllah.

  18. #18
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamda her arabada sorun aynı değil. Megane a yazılım yapıyorsan iyi bir intercooler almak zorundasın. Kendi intercooler ı hem küçük hemde alanının yarısından fazlasını tampon demiri kaplıyor. Downpipe ve egzoz 76lık olmak zorunda. Zaten sürekli avans vurmaya meğilli o nedenle mümkün olduğu kadar ısıyı uzaklaştırmak ve içeri gireni de soğutmak zorundasın. Alttaki kaplamayı delmek zorundasın ki motor alanı soğusun. Kaput üstündeki keçe aynı şekilde. Motor üstündeki kapak keza öyle. Hava filtre kutusunu çöpe atacaksın filtrede kullansan yetmiyor emme borusu çok dar. Filtre ile turbo arasındaki hortum o yüzden sürekli daralıyor. Açık hava filtresi kullanıp basınç açtıktan sonra da daralıyor. Onların silikon olması şart. Turbo ile intercooler arasında küçük hortum var. Onunda ilk gaz tepkisi için silikon olması şart. Yoksa ilk o şişiyor basınç gecikiyor. Motor kulakları orjinali dahil çok yumuşak güç geldikçe tepkiler azalıyor o nedenle onlarında güçlendirilmesi şart. üzerindeki volan eşşek ölüsü gibi ve asr yüzünden geberip gidiyor. Baskı dayanmıyor bütün bunların değişmesi şart. ASR iptali listenin en başında. PAtinaj çekmese bile sürekli olarak her vites değişiminde gaz kelebeğine müdehale ediyor. Gaz kelebeği yavaşlıyor. Daha yazayim mi?
    Arabaya sorunlu denildi diye 1 haftadir yaziyosunuz

    Stage 1 için degismedik parca kalmadi maasallah.

  19. #19
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamda her arabada sorun aynı değil. Megane a yazılım yapıyorsan iyi bir intercooler almak zorundasın. Kendi intercooler ı hem küçük hemde alanının yarısından fazlasını tampon demiri kaplıyor. Downpipe ve egzoz 76lık olmak zorunda. Zaten sürekli avans vurmaya meğilli o nedenle mümkün olduğu kadar ısıyı uzaklaştırmak ve içeri gireni de soğutmak zorundasın. Alttaki kaplamayı delmek zorundasın ki motor alanı soğusun. Kaput üstündeki keçe aynı şekilde. Motor üstündeki kapak keza öyle. Hava filtre kutusunu çöpe atacaksın filtrede kullansan yetmiyor emme borusu çok dar. Filtre ile turbo arasındaki hortum o yüzden sürekli daralıyor. Açık hava filtresi kullanıp basınç açtıktan sonra da daralıyor. Onların silikon olması şart. Turbo ile intercooler arasında küçük hortum var. Onunda ilk gaz tepkisi için silikon olması şart. Yoksa ilk o şişiyor basınç gecikiyor. Motor kulakları orjinali dahil çok yumuşak güç geldikçe tepkiler azalıyor o nedenle onlarında güçlendirilmesi şart. üzerindeki volan eşşek ölüsü gibi ve asr yüzünden geberip gidiyor. Baskı dayanmıyor bütün bunların değişmesi şart. ASR iptali listenin en başında. PAtinaj çekmese bile sürekli olarak her vites değişiminde gaz kelebeğine müdehale ediyor. Gaz kelebeği yavaşlıyor. Daha yazayim mi?
    Aynı sorun opelde sıcak calısıyor, astrayada yazılım yapıyorsan cooler şart 2litre diorm yarısı tampon arkası yarısı koruma demiri arkasında, aynı şekil downpipe ve egzos 76 olmak zorunda BENİM ARACIMDA YOK , MEGANE RS DE VARDI. Fltre sorunu bizdede kötü Filtre borusu motor üstüden geçiyor ve bütün sıcagı emiyor traction control bizdede var He gelelim sadede biri fabrikasyon 225 beygir biride 192 beygir ikiside yazılımlı . Hala megane savunmayın bence Veya getirin en iyi megane nınız hangisi ise deneyelim...
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •