User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 1970 cİtroËn SM - Maserati motorlu Citroen...

  1. #1
    DoctoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Dünya...
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post 1970 cİtroËn SM - Maserati motorlu Citroen...

    “SM” stands for System Maserati

    - Fransız otomobil markalarından en çok sevdiğim Citroen'in pek bilinmeyen bir modelinin fotoğraflarını ve bazı özelliklerini paylaşmak istedim.

    - Maserati ile 1968'de imzalanan bir anlaşmanın ürünü olan 1970-1975 yıllarında üretilmiş olan Citroën SM, önden çekiş sistemleri, hidrolik sistem ve süspansiyonda DS'de kazanılan tecrübeyi sergileyen, spor ve lüks bir gezinti otomobilidir. Maserati'nin 2.7 ve 3.0 litre hacmindeki V6 motora, 5 vitesli şanzımana , otomatik geri dönüşlü bir hidrolik direksiyon sistemi olan "Diravi" sistemine ve 75 derece dönebilen adaptif ön farlara sahipti. Aracın dinamik özellikleri hem Avrupa hem de ABD'deki uzman bir müşteri tabanını cezbeder.











































    Honda Owners Never Drive Another

  2. #2
    Kullanıcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi ara bunuda mı satın aldı dedim tasarımı değişik araba yerle bir bide bunda citreon'nin airmatic sistemi vardır.

  3. #3
    DoctoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Dünya...
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kullanıcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi ara bunuda mı satın aldı dedim tasarımı değişik araba yerle bir bide bunda citreon'nin airmatic sistemi vardır.
    - Türkiye'de bu modelden hiç rastlamadım. Ancak çok beğendiğim bir Citroen modeli. Aynen Hidro-Pnömotik sistemli bir araç.
    Honda Owners Never Drive Another

  4. #4
    2jz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    06-26
    Mesaj
    3.262
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İsviçre'de denk gelmişti. Fotoğrafları bulunca eklerim. Yolda ben buradayım diye kendini belli ediyor. İç ve dış tasarımı yıllar geçsede eskimeyecek bir model. Adaptif farlar Ds pallastada kullanılmıştı. Çalışma sistemi çok basit. Süspansiyon sistemi tam bir efsane. Zamanında gurbetçilerimiz getirip getirip bırakmamış ki. Klasik D's'ler gerçekten çok güzeller.

  5. #5
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Air Ride'ın Atası...
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  6. #6
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu arka lastikleri kapatma işi efsane duruyor benim gözümde hala daha. Hangi sivri zeka mühendis kaldırdıysa artık.

  7. #7
    DoctoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Dünya...
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Faruk_Vtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Air Ride'ın Atası...
    - Aynen...



    Honda Owners Never Drive Another

  8. #8
    DoctoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Dünya...
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2jz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İsviçre'de denk gelmişti. Fotoğrafları bulunca eklerim. Yolda ben buradayım diye kendini belli ediyor. İç ve dış tasarımı yıllar geçsede eskimeyecek bir model. Adaptif farlar Ds pallastada kullanılmıştı. Çalışma sistemi çok basit. Süspansiyon sistemi tam bir efsane. Zamanında gurbetçilerimiz getirip getirip bırakmamış ki. Klasik D's'ler gerçekten çok güzeller.
    - Fotoğrafları eklerseniz güzel olur. Zamanın ötesinde bir tasarım ve mühendislik içeren özel bir model gerçekten. DS Pallasları da çok beğeniyorum...
    Honda Owners Never Drive Another

  9. #9
    DoctoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Dünya...
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu arka lastikleri kapatma işi efsane duruyor benim gözümde hala daha. Hangi sivri zeka mühendis kaldırdıysa artık.
    - Kesinlikle Citroen için kendine has özel bir tasarım detayı. Kendi tasarım karakterini koruması adına devam edilmesi güzel olurdu.
    Honda Owners Never Drive Another

  10. #10
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    burda oldukça detaylı bir tanıtımı var güzel bir program..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  11. #11
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hey gidi koca Citroen. Gerek tasarim, gerek soyle inovasyon ve teknolojili "otomobillerden", , c-elysee gibi oturacli goturgeclere.

    André Citroën reisin kemikleri sizliyor.
    "Korkmadık, savaştık"

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •