Aracıma yapımının en başında konu açacaktım ama kısmet değilmiş. Bitmiş haliyle açayım dedim. Bundan sonraki eklemeleriyle buradan devam ederim. 3-4 aylık yoğun çalışmayla aracım bu noktaya geldi.
Kendileri fabrikasyon 2.5 lt m52b25 motora sahip. Manuel vites ve mor (madeire violet) renginde. Orjinalden kilitli difransiyele sahip.Sınırlı sayıda Tr ye girmiş araçlardan biri. Bende elimden geldiğince orj ve güzel bulduğum parçalarla eklemeler yaptım. Komple kaporta boya, döşemeler vs. elden geçti. Teyp, klima paneli vs içime sinmeyen ne varsa yeniledim. Replika m aynaları söktüm.Aynaları orj haline çevirdim. Bu arada yapmışken davlunbazlar, bazı bakalitler herşey sıfırlandı. M marşpieller ve pedal seti montajlandı.
Yürüyende bilstein amortisörler ve eibach sportline yayları tercih ettim. Orj olarak aldığım motorsport jantları boyatarak, michelin pilotsportlarla kombinledik. Jantları biraz dışarı çıkarmak için stgx 1.2 cm spacer kullandım. Yol tutuş konfor dengesi süper oldu.
Motor bakımlarını yaptık ve değişmesi gereken herşey a'dan z' yenilendi. Sıra egzoz sistemine geldi. Headers, komple krom custom çift 51 xpipe ve sonada eisanmann (orj 3.25,3.28 için) egzozumuzla sistemi tamamladık. Performans, ses ve keyif bakımından ciddi bir kazanç sağladık.
Birkaç ses videosu..
https://www.youtube.com/watch?v=jt9r...&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=pZtG...&feature=share
Ve gelinen nokta bu şekilde..
![]()