User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Proje Araclar

  1. #1
    dodobass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Proje Araclar

    Herkese hayirli forumlar
    Merak ettigim bir soru var forumda bir cok arac projesi var benim sorum ise bu projelerin maliyetleri ortalama ne olur?
    Gunluk kullanim icin proje yapmak ne kadar dogru?
    Ruhsat vize islemleri nasil oluyor?

    Ornegin eg ya da ek kasa bir civic i k20 yapmak icin toplam maliyet ne olur?

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba + 50 bın

  3. #3
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapılacak işe göre değişir de.Bence de araç fiyatı hariç 50-60 gider.Resmi işler için ne gibi yol izleniyor bilmiyorum.

  4. #4
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu işin içinde değilsen eğer paranın olması da fayda etmiyor, paranla rezil oluyorsun. Yani iş gürcüden veya çıkmacıdan k20 motor fiyatını öğrenip hayal kurmakla olmuyor maalesef.

  5. #5
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    örnek honda verilmiş ama.bir dostum 1-1,5 sene önce abisinin kaporta dükkanında 205 1.6gti a tu5 swapladı.

    harcadıgı para ruhsat dahil 10 bin tl civarı idi.

  6. #6
    dodobass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Yaş
    27
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işin içinde değilsen eğer paranın olması da fayda etmiyor, paranla rezil oluyorsun. Yani iş gürcüden veya çıkmacıdan k20 motor fiyatını öğrenip hayal kurmakla olmuyor maalesef.
    Abi sagol butun hevesim kirildi bilgi edinmeye calisiyorum

  7. #7
    immortalboss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Soma/Manisa
    Mesaj
    2.019
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    örnek honda verilmiş ama.bir dostum 1-1,5 sene önce abisinin kaporta dükkanında 205 1.6gti a tu5 swapladı.

    harcadıgı para ruhsat dahil 10 bin tl civarı idi.
    Sadece motor böyle olabilir ancak şanzıman diferansiyel.Amortisörler vs. işin işine girdiğinde iş çok değişiyor.Proje olmuşken boya kaporta hatta döşemeye bile giriliyor çoğu zaman.Ruhsat için nasıl bir yol izleniyor acaba?

  8. #8
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu konudaki fikrim en son bilmem kaç USD lik hortum taktık diyip dandik bir hortumun takılması ve onunda pistte (yanlış hatırlamıyorsam) yarılmasıyla netleşti.

    Yapacağın işin bir kısmı elinden gelmiyorsa eğer ya da anlamıyorsan işten hiç bulaşmamak en güzeli.

    Para = proje demek değil.

  9. #9
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    örnek honda verilmiş ama.bir dostum 1-1,5 sene önce abisinin kaporta dükkanında 205 1.6gti a tu5 swapladı.

    harcadıgı para ruhsat dahil 10 bin tl civarı idi.
    k20 çok pahalı bir motor . 20 bin lira falan isteniyordu. Bu yüzden fark vardır abi.

  10. #10
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    örnek honda verilmiş ama.bir dostum 1-1,5 sene önce abisinin kaporta dükkanında 205 1.6gti a tu5 swapladı.

    harcadıgı para ruhsat dahil 10 bin tl civarı idi.
    Erdemdenmi bahsediyosun ?

  11. #11
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje deyip geçmemek lazım dıştan hesaplıyosun sonra işe bi başlıyosun para bi yana emek ve zaman ciddi yoruyor adamı hep daha iyisi daha güzeli olması için onun için işten anlamıyan adamın harcı değil bu işler ben kendim motor elektrik elektronik boya olmak üzere herşeyini kendim yaptığım halde yeri geliyor keşke buna bulaşmasaydım diyorum proje yapcaksan arabadan önce bi garaj veya çatısı olan bi kapalı alan bulman şart.
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  12. #12
    brs852 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu işe başlarken hemen hemen herkesin söylediği gibi oara çokomel ilişkisi ne kadar para o kadar güç ama parasıyla rezil olanların sayısıda azımsanacak gibi değil basim parayı çözülsünle olmayabiliyor bazen tıkanıyor nazının geçtiği usta dükkan şart bu işlerde

  13. #13
    Grimlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.574
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hazır toplanmışını almak çok daha iyi, insan usta görünümlü kasaplarla kanser olur, ömürden ömür gider. Kimse senin özendiğin gibi özenmiyor ki.

  14. #14
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erdemdenmi bahsediyosun ?
    yok hayır.
    anadolu yakasından sarı 205gti arkadaşın adı can

  15. #15
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı immortalboss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece motor böyle olabilir ancak şanzıman diferansiyel.Amortisörler vs. işin işine girdiğinde iş çok değişiyor.Proje olmuşken boya kaporta hatta döşemeye bile giriliyor çoğu zaman.Ruhsat için nasıl bir yol izleniyor acaba?
    dostum bildigim kadarıyla arkası yanmış 106gti aldı.işine yarıyan herşeyi 205 e aktardı.aracı sarı yaptı zaten abisi kaportacıydı.ruhsat muhabbetini bilmiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •