Bu şekilde onarım yapılsa ne ala.
Bu video paylaşılmıştı bir arkadaş altına o lazeri bizim esnafa verseler sanayi de kedi oynatır yazmıştı. Bende bu düşünceye katılıyorum![]()
Adam bence aşmış usta sıfatın sonuna kadar hak ediyor.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
arthur reis efsanedir ya
araba kazalı sonuçta o kadar olur diyen ustalarımızı andım içimden
Aquila non captat muscas!
b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz
Artur ustamız iyi hoş da; o araba bir daha dikiş tutmaz artık. Çizgileri falan o biçim hallediyor, lakin şasinin tüm olayı yalan oluyor. Olası bir kazada ölümlerden ölüm beğenir artık kullanan.
imaj süper düzeltilmiş de malzeme çöp oldu bencede
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Bu arabada Türkiye' de olsa;
Yok be abicim ne büyük kazası, önüne kamyon atlamış buda vurmamak için bariyere sürtmüş. Kaput, far, çamurluk ve kapı değişmiş hepsi bu. Tramer para koparmak için hasarı abartmış. Zaten orjinal çıkma parçalar takılmış, yan sanayi falan değil.
Bu ustayı alıp meslek lisesi bölümüne hoca yapacaksın
Böyle 1000 tane adam yetiştirse
Offff süper olurdu
Piyasa hareketlenirdi
Şimdikiler iki çekiş bir tampon far topladım zannediyor![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Ülkemizde de var böyle ustalar adam atomu parçalamıyor
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
e5 te yanlarken bariyere patlayıp ön cama kadar içeri giren 350z gibi olur bu da toplandıktan sonraki ilk kazasında![]()
Türkiyede aynı kazalı araca, 40 Kg. karpit harcarlar, buda demek oluyor ki, darbe sonucu deforme olmuş sacı bir de genleştirerek daha da yormaktır.
Yani adam yapılabilecek en düzgün uygulamayı yapıyor bence. Tabi ki artık çok daha kolay bükülebilecek bir şasesi var aracın ama yinede bizim uygulamalarımıza kıyasla çok daha sağlıklı görülüyor.![]()
Bende komple kendi imkanlarımla tek başıma bir araç restore etmeyi çok istiyorum.
Deforme olmuş sacları bile kendim düzelteceğim bir düzen kurmaya başlayacağım öncelikle.
sonrasında bir hurda alıp ilk denememi yaparım inşallah![]()
Fiat's Are Faster Than You Think!
Türkiye de aynı bu adam gibi hatta daha bile iyi ustalarımız mevcut. Adamın öncelikle çok detaylı ve özenli çalışıyor bunun hakkını hiç bir şekilde yememek lazım. Fakat benim videoda bir iki tane takıldığım nokt ayok değil.
ilk takıldığım yer sanırım yatırımsal olarak almadığı bir alet. O alette punta kaynak makinası. Tamirini yaptığı marspiyel kısmında sizinde göreceğiniz gibi o parçayı punt akaynak makinası ile monte etmemiş. normal kaynak yöntemi ile deliklerin içini doldurmuş ve ardından kafalarını traşlamış. Montajını yaptığı o marşpiyel kısmı bildiğiniz gibi arabanın ritij olmaısnı sağlayan bir kısım. Bu ve bunun gibi tamirli bölümlerde eğer bu şekilde tamir uygulanırsa o videolarda gördüğünüz gibi içe katlanma ve kağıt gibi bükülme problemleri olur çünkü kaynaklar atar. Bu kısımların mutlaka delinerek değil punta çürütücü yardımıyla açılması ve ardından punta kaynak yapılması gerekmektedir.
Ha şimdi ddiyeceksiniz yok amk sen çok detaya girdin. Bütün sanayide böyle toplanıyor. evet abi çoğu kişi böyle yapıyor ama bu doğru oluğunu göstermez.
ikinci nokta. yine aynı yer üstünden gidicem. Bu tarz parça kaynatma yerlerinde tamirhanelerde fabrika gibi kaynak yapılamayacağından üreticiler çoğunlukla normal punta kaynak sayısından daha fazla punta atın der. Bu uygulamada bir nebze daha dirençli kılar hasarlı yerleri.
Söyleyeceklerim bu kadarherkese selamlar. ustamızı boklamadım gayet güzel tamir yappıyor
![]()
74 model sehpa...
Arabayı görünce aklıma periskopta yayındayken kaza yapan mavi s2k geldi. Dışardan ok gibi ama ağır kazada akordion gibi eğilir![]()
DR. OWL
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)