User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: Megane F7R Supersprint Egsoz

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Megane F7R Supersprint Egsoz

    arkadaşlar hepinizin bayramını kutlarım öncelikle

    aracımın üstündeki universal supersprint'i çıkarıp,bayramdan sonra birebir supersprint egsoz almayı düşünüyorum...
    2.0 lt 150 hp megane coupe F7R

    resimde görüldüğü gibi ss'in sitesinde benim araç için; ilk(katalizör yerine),orta ve son susturucu var...ve ordaki dyno'ya göre yaklaşık 8 hp alınmış...

    sormak istediğim ise, ilk susturucu zaten kat yerine geçiyor onu almasamda(yaklaşık 400 ytl civarı oda bir neden ) orta ve sonu alıp, headers'tan sonra ilk susturucunun olduğu yeri düz boru geçsem;
    - backpressure'da bir kayıp olurmu ?
    - orj birebir ss sistemi almadığım için istediğimiz gücü alamazmıyız ?
    - birde zırıltı yaparmı 2 susturucu olacağı için?? teşekkürler


  2. #2

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arabadan bende varken sadece SS son susturucuyu alıp, İskender'de düz boru ile hiç orta susturucusuz, katalizatörsüz takmıştım.
    Zırıltı hiç olmadı.
    Aldığım beygire bakmadım dyno'da. Ben hep içimde kaldığı için almıştım susturusuyu.
    Back pressure kaybıda hissetmedim valla.
    Ayrıca bende açık hava filtresi de vardı.....

  3. #3
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headerstan sonra ufak bir çelik susturucu ardından düz boru ve elindeki sıpersprinti kullanırsanda aynı performansı alırsın böylece hem zırıltısız hemde backpressure ı olan bir sisteme sahip olursun

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 mıydı araç arkadaşım?? eskiden bende yassı uçlu daha büyük kazanlı universal ss vardı.bodykitten sonra magnum ss taktık.kazanı daha küçük.(sanırım 1.6 ve altı için) bu bile zırıldıyorda... (1. ve 2. susturucu olmasına rağmen,gerçi ikiside küçük kazanlı oldukça)

    Alıntı DOHC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arabadan bende varken sadece SS son susturucuyu alıp, İskender'de düz boru ile hiç orta susturucusuz, katalizatörsüz takmıştım.
    Zırıltı hiç olmadı.
    Aldığım beygire bakmadım dyno'da. Ben hep içimde kaldığı için almıştım susturusuyu.
    Back pressure kaybıda hissetmedim valla.
    Ayrıca bende açık hava filtresi de vardı.....


    universal ile birebir araç için yapılmış arasında fark yokmudur ya kardeşim?
    (bu arada araç iç lambası beyaz led olayı vardı ya.onu yaptırdım deli bişi oldu.bana haber ver demiştin aklıma geldide )

    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headerstan sonra ufak bir çelik susturucu ardından düz boru ve elindeki sıpersprinti kullanırsanda aynı performansı alırsın böylece hem zırıltısız hemde backpressure ı olan bir sisteme sahip olursun

  5. #5
    rsozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ıst
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı aracdan arkadasımda var duz boru ve otto son susturucu var gıdısı ıdare ederdı
    bırde cıp yaptık daha sonradan daha ıyı oldu devır kesıcıyıde 8200 e cektık ama ıyı olmadı cunku orjınalı 7200 gayet ıyı devır yukseldıkce gucun dustugunu anlıyorsun
    zırıltı yapmıyordu....ses fevkalade ıyıydı....
    megane 1.6 16v 2003
    2.0 ıde f5r swap
    60mm duz boru otto son susturucu
    aem ıntake
    _____________________________________________
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. #6

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saol arkadasım...
    ilk iki susturucu iptalmi ettiniz??? aşırı ses yapar gibime geliyor benim.iskender ustayı aramayı düşünüyorum birde.onunda fikrini alayım.fakat ss bunun için komple sistem yapmış hala 2 hatta 3 susturucuyuda almak en fazla performansı verir gibime geliyor.sonuçta ss'in süper bir ar-ge'si var.ona göre düşünüp yapıyorlar adamlar

    birde,F7R'ın kesicisi 7000'de yalnız.ben mapping yaptırdığımda bile 7400 en fazla 7500'e çekmeyi düşünüyorum.tb,yüksek dereceli egzantrik,forged piston gibi parçalar olmadıkça +1000 devir çok fazla bence bu araca...


    Alıntı rsozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı aracdan arkadasımda var duz boru ve otto son susturucu var gıdısı ıdare ederdı
    bırde cıp yaptık daha sonradan daha ıyı oldu devır kesıcıyıde 8200 e cektık ama ıyı olmadı cunku orjınalı 7200 gayet ıyı devır yukseldıkce gucun dustugunu anlıyorsun
    zırıltı yapmıyordu....ses fevkalade ıyıydı....

  7. #7
    nightkids_han
    Misafir
    benim sahsi fikrim birebir egzos belirli olculere gore en iyi sekilde yapilir, oldugu gibi alip kullanmani tawsiye ederim, sus diye konmamistir oraya

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haklısın fakat 1. susturucu katalizör yerine geçiyor, ve en önemlisi
    sitedeki dyno verisinde oem kat ile yapılmış ölçüm yani 1. susturucu yerine orjinal olan kullanılmış belki bundan dolayı gerek duyulmayabilir...


  9. #9
    rsozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ıst
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen oyle onden arkaya duz boru var baska bıseyyok tabıkı ses rahatsız edıcı boyutta performans ıstıyorsan bazı seylerı gozden cıkaracaksın
    bılıyosunkı maxı megane uzerındekı motor senınkıyle aynı bu motoru atmosferık 300bg kadar cıkarıyorlar senın aracta pıston egzantırık beyın flan guzel sonuclar alabılır
    dıye dusunuyorum.....kolay gelsın.....
    megane 1.6 16v 2003
    2.0 ıde f5r swap
    60mm duz boru otto son susturucu
    aem ıntake
    _____________________________________________
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=xxozanxx;475505]2.0 mıydı araç arkadaşım?? eskiden bende yassı uçlu daha büyük kazanlı universal ss vardı.bodykitten sonra magnum ss taktık.kazanı daha küçük.(sanırım 1.6 ve altı için) bu bile zırıldıyorda... (1. ve 2. susturucu olmasına rağmen,gerçi ikiside küçük kazanlı oldukça)

    Evet, ilk gelen F7R'lerdendi. 150 HP, ama sarı değildi . Lacivert. Neyse, ben dediğim uygulamayı yapmıştım, sabit hızda ses az sayılır idi, hızlanırken güzel ses vermişti. Orta susturucu eklemek kolay, ben olsam önce orta susturucusuz takarım, memnun kalmaz isem orta susturucu takarım.

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an 2. ve son'u kesin istemeye karar verdim gibi. 1. susturucuyu denicez olmazsa düz geçicez...
    maximegane harika araç 280hp 0-100 2.5sn ama ne kadar F7R motor olsada sadece blok olarak F7R kalmış artık.herşey custom yapılmış motordaki çoğu bileşenden,aktarma,yürüyenine kadar...
    throttle olmadan atm'de 210-220 hp görmek bile müthiş bir başarı olur bence
    ama zaten bende aşırı beslemeye geçiyorum yakında(tc değil tabikide yoksa ss'ler çöpp olurdu

    Alıntı rsozkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen oyle onden arkaya duz boru var baska bıseyyok tabıkı ses rahatsız edıcı boyutta performans ıstıyorsan bazı seylerı gozden cıkaracaksın
    bılıyosunkı maxı megane uzerındekı motor senınkıyle aynı bu motoru atmosferık 300bg kadar cıkarıyorlar senın aracta pıston egzantırık beyın flan guzel sonuclar alabılır
    dıye dusunuyorum.....kolay gelsın.....
    Alıntı DOHC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, ilk gelen F7R'lerdendi. 150 HP, ama sarı değildi . Lacivert. Neyse, ben dediğim uygulamayı yapmıştım, sabit hızda ses az sayılır idi, hızlanırken güzel ses vermişti. Orta susturucu eklemek kolay, ben olsam önce orta susturucusuz takarım, memnun kalmaz isem orta susturucu takarım.
    dediğin gibi denemek güzel olurduda,taa nerden gelcek supersprint deneme olayı yalan olur kısaca ama 1. susturucu için diyorsan,doğru karar.bende öyle yapmayı düşünüyorum...tabi performans bu durumda sanayi tipi (1.susturucu için)biraz havada kalmış olacak...

  12. #12
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben duz boru sonada ss koydum.cırlamaktan camlar ınıyordu resmen.ortaya orj susturucu koydum anca ole gıttı

  13. #13

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir - London
    Mesaj
    679
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde 1.6 senin araba arkadasım 2.0'da dahada beter olur bitek sonla...Bu halde bile(1. ve 2. var,ama ince) olmasına rağmen zırıldıyor biraz...

    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben duz boru sonada ss koydum.cırlamaktan camlar ınıyordu resmen.ortaya orj susturucu koydum anca ole gıttı

  14. #14
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç düşünme alabiliyorsan komple ss kit al, rahat et. En azından kafanda soru işareti kalmaz =) Kaynakla vs. uğraşmassın.
    916 V6 Turbo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •