User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: vtec 2 egsoz sistemi hakkında bilgi

  1. #1
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vtec 2 egsoz sistemi hakkında bilgi

    vtec 2 aracıma performans alabileceğim egsoz istiyorum ama tam olarak karar weremedim.51 lik düz boruya typr son susturucu taksam performans alabilirmiyim sizce?yada 60 mmlik girişi olan ve 120 mmlik çıkışlı egsoz taksam arabam kompresör boşaltırmı yada bana artı veya eksisi olurmu? bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim

  2. #2
    kwanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 mm boruya 60mm giriş 90-100mm arası çıkış uygundur
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    ysnyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    BEYKOZ
    Mesaj
    886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında ! kat iptali ve son susturucu dışında bir şey yapmanı şahsen yapmanı tavsiye etmem

  4. #4
    devilboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden tavsiye etmiyorsun?

  5. #5
    kwanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz boru biraz kafa kulak yoruyor malesef
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. #6
    ysnyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    BEYKOZ
    Mesaj
    886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devilboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden tavsiye etmiyorsun?
    zaten sıkıştırma zor elde edilen bir motora sahip(ekonomik) büyük çapdaki borularla bu oranı daha aşağıya çekip devir kaybına yol acacaksın ........alt devrini bitireceksin !
    hadi yüksek devirde kalkacağını sayalım 3,5/4 bin devir gibi ,kalktın 6binde kesiciye düşüyor 1,5/2bin devir gibi bir sansın oluyor o sırada iş yaptın yaptın yapamadın .....sağlık olsun

  7. #7
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben eski aracımda, (2005 civic sedan)

    DC 4-2-1 race seramik headers + 51mm komple krom boru ve sonunda universal (60 giriş-70 çıkış) Tanabe HRM son susturucu kullanmıştım. Sestende performanstanda çok memnundum.

    bunların üstüne birde vafc ile aracı biraz fakire çektiğinde güzel bir filitre ile beraber çok zevkli oluyor. Benım dyno çıkarma fırsatım olmadı ama çok tatminkar sonuç almıştım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •