Chip V-max...
210 Hp 360 Nm....
![]()
Aracın max power düşük topu topu 20 hp diyecektim ama....
amaaa öyle güç eğrisi mi olur, 4000- 6500 arası 200 hp! elektrik motoru gibi!!!!
Duman eder bu herkesi vallahi... Chip inanılmaz iyiymiş..
Maşallah
Güç eğrisi hakkaten inanılmaz duruyor maşallah.Fakat Stok halde dynosu var mı ? +20-25 hp az gibi geldi o makinaya.Belkide opel çıkarabileceğini çıkarmışta olabilir![]()
denizlideki mavi opc miz icinde düşünüyoruz hakkında
hayırlı olsun. bu opc ler FeNa makina![]()
always AT by AT
Ortalamalara yakın bi sonuç, gücün stabil tutulması önemli. Mutlu olduysan güsel bizim için...
VmaxHayırlı olsun
İnşalla beklioz erden biliosunama senden önce bi rusya ben yapacam
![]()
3500 devirde 350 nm tork. Acaip sürülebilirliği olan zevkli bir şehir içi canavarı olmuştur.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Dyno hata payi oldugu dusunuyoruz..
Tork 360 Nm fazla cikti ...Daha once 230 du ... Torkda 130 luk bir artis.
Beygir ise 4000 den nerdeyse 7000 kadar 200 beygiri veriyor..
Normalde 220 beygir 330 Nm gibi cikmasi gerekiyor.
Eps yi kapatmadan yaptilar ben onunda etkisi oldugu dusunuyorum.
Eger duzgun bir Dyno bulursam tekrar cikaracagim..
Ben Arabanin gidisindeki farkdan memnun oldugum icin cok takmadim acikcasi..
DNYO Corsa OPC 222 hp
4000 devirde benim araba 200 beygir
Bu arac 170 lerde
Standart hali ise 130 larda...
Grafik duzgun isede ben memmunum...
![]()
V-MAX Power![]()
www.egeturbo.com
Turbo asker
Değil. Alınan güçteki ana mantık güç eğrisinin altındaki alan farkıdır, yani integraldir.
Alt-orta devirde alınan güçler her zaman daha iyidir. Çünkü bunu almak zordur.
Bu araba klasik atmosferik 200 hp bir arabayı öyle bir geçerki.
Chip tuningciler max hp den çok devir x güç yani kabaca iş biriminde öneriler vermeye başlamalı artık. 6000-6500 arası 30 hp verse ne olur vermese ne olur 5500 de aynıysa...
Dyno da az da olsa yanılma payı var gibi. Ortalama aldığımız değerler 215min. max 228hp gibi rakamlar. tork fabrika verilerisinden az çıkıo dyno da corsa opclerde (fabrikanın açıkladığı 230nm overboostla 250nm) ama dynolarda genelde 200nm civarı tork verio. Gücün stabil tutulmasından kasıt. Normal mapiyle 3800-4000rpm de araç anca 135hp ve 200nm gibi rakamlarla yürürken bizim mapimizde 210hp ve 360nm ile yürümeye başlıo. Ve bu güç stabil olarak 6400rpm e kadar tutuluo, torksa 6500rpm de bile 200nm in üzerinde. Olaya bu yönden baktığında aracın nasıl bi güç bandı kazandığını daha net anlayabiliriz. Yane ortalama devir bandına vurduğumuzda orjinal mapine göre 3800rpm de aradaki fark artı 70hp ve 140nm lerde. Bu da güç ve tork bandının nasıl bi önemi olduğunu tam anlamıyla vurguluyordur. Araç Tr ye de gelecek o zman da inşalla bi kaç işlemden sonra paşaoğlunda dyno ya çıkacak o zman gerçek gücü biraz daha net anlayabileceğiz. Tek bi devir bandı turboya peak attırıp gücü almaktansa stabil olarak devir bandını geniş tutup aracı yürütmek, normal gidişte çok fark yaratır. Zaten sahibi de çok belirgin gidişte fark olduğunu vurguluo. +20hpyle bu fark, bu kadar anlaşılamaz normaldeGücü düzgün bi şekilde devir bandına yaymak kısıtlı devir bandındaki +30hp de çok ama çok etkilidir...Saygılarımla Hakan Parlak
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)