User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Corsa OPC

  1. #1
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Corsa OPC ... Chip 210 hp 360 Nm

    Chip V-max...
    210 Hp 360 Nm....


  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    maşallah tork fazla kaçmış ama güç eğrisi güzel bence

  3. #3
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    opc seviyoruzzz..masallahhh

  4. #4
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Aracın max power düşük topu topu 20 hp diyecektim ama....
    amaaa öyle güç eğrisi mi olur, 4000- 6500 arası 200 hp! elektrik motoru gibi!!!!
    Duman eder bu herkesi vallahi... Chip inanılmaz iyiymiş..

    Maşallah

  5. #5
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güç eğrisi hakkaten inanılmaz duruyor maşallah.Fakat Stok halde dynosu var mı ? +20-25 hp az gibi geldi o makinaya.Belkide opel çıkarabileceğini çıkarmışta olabilir

  6. #6
    Almanci Tane-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Denizli - Pfullingen
    Mesaj
    1.168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    denizlideki mavi opc miz icinde düşünüyoruz hakkında
    hayırlı olsun. bu opc ler FeNa makina
    always AT by AT

  7. #7
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Ortalamalara yakın bi sonuç, gücün stabil tutulması önemli. Mutlu olduysan güsel bizim için...

  8. #8
    R-Turbo
    Misafir
    Vmax Hayırlı olsun

  9. #9
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı astracoupe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denizlideki mavi opc miz icinde düşünüyoruz hakkında
    hayırlı olsun. bu opc ler FeNa makina
    Tesekkurler bencede dusununun.. Gercekten cok fark etti..

  10. #10
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ortalamalara yakın bi sonuç, gücün stabil tutulması önemli. Mutlu olduysan güsel bizim için...
    insallah kismet olursa dahasi gelecek
    Arabayi Turkiye ye getirince..

  11. #11
    BrakeHorsePower
    Misafir
    İnşalla beklioz erden biliosun ama senden önce bi rusya ben yapacam

  12. #12
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3500 devirde 350 nm tork. Acaip sürülebilirliği olan zevkli bir şehir içi canavarı olmuştur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #13
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Chip tuningden sonra böyle bir alet için +18 hp az değil mi? Güç eğrisi istediği kadar stabil olsun

  14. #14
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dyno hata payi oldugu dusunuyoruz..
    Tork 360 Nm fazla cikti ...Daha once 230 du ... Torkda 130 luk bir artis.
    Beygir ise 4000 den nerdeyse 7000 kadar 200 beygiri veriyor..

    Normalde 220 beygir 330 Nm gibi cikmasi gerekiyor.
    Eps yi kapatmadan yaptilar ben onunda etkisi oldugu dusunuyorum.

    Eger duzgun bir Dyno bulursam tekrar cikaracagim..
    Ben Arabanin gidisindeki farkdan memnun oldugum icin cok takmadim acikcasi..

    DNYO Corsa OPC 222 hp
    4000 devirde benim araba 200 beygir
    Bu arac 170 lerde
    Standart hali ise 130 larda...
    Grafik duzgun isede ben memmunum...

  15. #15
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    V-MAX Power
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  16. #16
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chip tuningden sonra böyle bir alet için +18 hp az değil mi? Güç eğrisi istediği kadar stabil olsun
    Değil. Alınan güçteki ana mantık güç eğrisinin altındaki alan farkıdır, yani integraldir.
    Alt-orta devirde alınan güçler her zaman daha iyidir. Çünkü bunu almak zordur.

    Bu araba klasik atmosferik 200 hp bir arabayı öyle bir geçerki.

    Chip tuningciler max hp den çok devir x güç yani kabaca iş biriminde öneriler vermeye başlamalı artık. 6000-6500 arası 30 hp verse ne olur vermese ne olur 5500 de aynıysa...

  17. #17
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Dyno da az da olsa yanılma payı var gibi. Ortalama aldığımız değerler 215min. max 228hp gibi rakamlar. tork fabrika verilerisinden az çıkıo dyno da corsa opclerde (fabrikanın açıkladığı 230nm overboostla 250nm) ama dynolarda genelde 200nm civarı tork verio. Gücün stabil tutulmasından kasıt. Normal mapiyle 3800-4000rpm de araç anca 135hp ve 200nm gibi rakamlarla yürürken bizim mapimizde 210hp ve 360nm ile yürümeye başlıo. Ve bu güç stabil olarak 6400rpm e kadar tutuluo, torksa 6500rpm de bile 200nm in üzerinde. Olaya bu yönden baktığında aracın nasıl bi güç bandı kazandığını daha net anlayabiliriz. Yane ortalama devir bandına vurduğumuzda orjinal mapine göre 3800rpm de aradaki fark artı 70hp ve 140nm lerde. Bu da güç ve tork bandının nasıl bi önemi olduğunu tam anlamıyla vurguluyordur. Araç Tr ye de gelecek o zman da inşalla bi kaç işlemden sonra paşaoğlunda dyno ya çıkacak o zman gerçek gücü biraz daha net anlayabileceğiz. Tek bi devir bandı turboya peak attırıp gücü almaktansa stabil olarak devir bandını geniş tutup aracı yürütmek, normal gidişte çok fark yaratır. Zaten sahibi de çok belirgin gidişte fark olduğunu vurguluo. +20hpyle bu fark, bu kadar anlaşılamaz normalde Gücü düzgün bi şekilde devir bandına yaymak kısıtlı devir bandındaki +30hp de çok ama çok etkilidir...Saygılarımla Hakan Parlak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •