Honda'nın Facebook resmi sitesinde şu yazıyı okudum: "manuel vites ile ilgili çalışmalarımız 2018 yılında satışta olacak şekilde devam etmektedir." Bilgilerinize sunar, ilginize teşekkür ederiz
VTi efsanesi geri dönüyor 😊
Honda'nın Facebook resmi sitesinde şu yazıyı okudum: "manuel vites ile ilgili çalışmalarımız 2018 yılında satışta olacak şekilde devam etmektedir." Bilgilerinize sunar, ilginize teşekkür ederiz
VTi efsanesi geri dönüyor 😊
always AT by AT
Vti döneminde örneği olmayan bir çalışmaydı na 1.6 162 hp olarak![]()
1.5 182'lik civic'e benzer hatta daha verimli bir çok seçenek yıllardır var.
Aklıma gelenlerden 1.4 tsi golf, leon, octavia'da kullanılan 140, 150, 160, 170 lik olanlar, bmw'de kullanılan 1.6 170'lik thp, opel astrada olan 1.6 200 hp opc line, reno nissan grubundaki 1618cc olan juke, clio, megane, talismanda kullanılan motor.
Psa'daki 1.6 270'lik seçenek gibi olsaydı Vti efsanesi geri dönüyor demek daha doğru gibi geliyor BENCE
1.5 182 manuel hb alıp, typer çamurluklar takılsa güzel olur ama![]()
Vti gibi efsane olması için En az 250hp civarlarında olması gerekirdi
Turbo ile 182 büyük bir başarı değil![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Psa 1.6 turbo 270 hp motoru var
Honda 1.5 turbo 260hp falan yapmasi lazim
Seat IBIZA FR
C U P R A L E O N
efsaneler hep eskide kaldıher marka için.
vti tadını vermez bencegünümüzdeki imkanlar ile o zamanki imkanlar aynı değil
Eski kasalara egsozu yapıp kulak s.ken apaçiler yetmiyormuş gibi şimdi bir de bunlar eklenecek sağol Honda Türkiye![]()
Amcadan deden ve ciğerli olucaksa, 15-20 yıllık olduğu halde kilometresi 150 bin'i geçmeyecekse, her yıl fiyatları 3er 5er artacaksa neden olmasın ?
![]()
Vti gibi olması zor. Zira şuan 1.4 150 HP 1.6 200 HP gibi turbo modeller mevcut. Efsane olmak istiyorsa en az 250 bandını zorlamalı. Aynı zamanda hafiflemiş ve daha rijit hale gelmesi gerekiyor
mal da yalan mülk de yalan gel biraz da sen oyalan.
otomotiv mühendisi
cvt den bir nebze olsun daha iyi olacağı kanısındayım ama vti gibi efsane olabilmesi için 210++üzeri olması gerekir turbolu bir motor için..ama yinede otomatikten daha iyi prim yapar ileridebirde hb manuel + sunroof da eklesinler o zmn belki vti piyasasında bi düşüş olabilir..
Civic 1.5 Turbo günlük kullanım için üretilmiş bir araç.
Geçmişte ki 1.6 VTI ile bu aracı karşılaştırmak yanlış zaten Honda da atmosferik 125 bg lik makinası ile yollarını ayıracak.
Zaten ürün gamında Typer gibi bir spor araç var neden 250 bg bir ara makina üretsin ki..
Ülkemizde RS denmesi üzücü.
______________________________________
Renault Sport
Rs modelinde bile (test aracı bu) kronik göçük sorunu var ,Manuel'i gelse bile üretimi değişmeden alınmaz.
dün honda cem de civic hatchback turbo versiyonu test sürüşü yaptım. cvt şanzuman s modda kulakçıklarla kullanınca bana zevkli geldi fiyat 105 bin rs den 15 bin daha ucuz sunroof ve deri koltuk eksik rs ye göre.
ama hb tasarımı çok hoş olmuş sürüş pozisyonu ve hissiyatı baya güzel tek eksiği typer spoiler
bence fiyatına göre alınabilir bir araç olmuş benim gibi eşinden dolayı otomatik almak zorunda kalan gruba hitap ediyor![]()
slm rese ciler nasilsiniz
yeni makyajli civiclerde 1.5 turbo mauel secenegi ile elegance donanimla geliyor.
biri alsin da artik benim cvt ile deneyelim![]()
Manuel şanzıman geldi geçtiğimiz günlerde lansmanı yapıldı hatta türkiye'de ama kötü bir haberim var sadece sedan modelde manuel var hatchback modelde manuel yok. Keşke olsa da yollarda bol bol yavru Type-R modelleri görsek. Basit bir yazılımla bile içindeki canavar ortaya çıkıyor
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)