User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Coilover, Air süspansiyon Tekerlek Kopması Sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    937
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Coilover, Air süspansiyon Tekerlek Kopması Sorunu

    Herkese iyi forumlar dilerim.
    Geçen yaz bir arkadaşım 30'la giderken aracının sağ ön tekeri birden fırlamış ve neyse ki bir şey olmadan araçtan çıkmıştı. Bu olaydan sonra da Ankara'da Konya yolunda seyahat ederken önümde bir 3.30Ci (Airli) aniden salto attı sebebi ise yine lastiğin kopmasıydı. Velhasıl coilover ve air süspansiyonun zararları, yararları hakkında kısa bir bilgilendirme yapacak olursanız çok minnettar kalırım. Nedir bu lastik kopmalarının sebebi acaba?

  2. #2
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik kopma nedir? Bir sürü sebebi olabilir hemen aire coile bağlamak yanlış.
    En basiti bijonlar iyi sıkılmaz, zamanla gevşer jant çıkar yerinden..

  3. #3
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coile birşey diyemem de air hiç güvenli gelmiyo sadece show
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  4. #4
    Rew - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2017
    Yaş
    28
    Şehir
    Erzurum/Düsseldorf
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Airden pek anlamam lakin coiloverdan olacağını sanmıyorum. Airli araçların genelinde arabayı indirince çamurluğa sürtmesin yada araba daha fazla insin diye jantın içinden tornada alıyorlar. Bundan ötürü kopmalar kırılmalar olabilir. Yada görüntü için jantlar daha dışarıda dursun diye flanş yaptırıyorlar. Genelde yapan adamlarda yapılan malzemede kaliteli olmuyor. Zamanla bijonları kesiyor flanş. Bu sebepten ötürüde olabilir.
    Araç gümrük girişli, Borusan çıkışlıdır...

  5. #5
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik nerden kopmuş ona bakmak lazım ben kafamda direk air ile bağdaştıramadım

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #6
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coil air = lastik kopma
    30 la giden arabanın lastiğinin kopması için poryaya yerleştirilmiş c4 bombası olması lazım filmin linkini verirseniz daha detaylı açıklama alabilirsiniz... Şaka biyana tekerin o hızda kopması için 4 bijonlu varsayalım aracı 4 üde aynı anda jantı terk etmesi gerekli
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2017
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    937
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı huseyinturk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastik kopma nedir? Bir sürü sebebi olabilir hemen aire coile bağlamak yanlış.
    En basiti bijonlar iyi sıkılmaz, zamanla gevşer jant çıkar yerinden..

    Alıntı turboman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coil air = lastik kopma
    30 la giden arabanın lastiğinin kopması için poryaya yerleştirilmiş c4 bombası olması lazım filmin linkini verirseniz daha detaylı açıklama alabilirsiniz... Şaka biyana tekerin o hızda kopması için 4 bijonlu varsayalım aracı 4 üde aynı anda jantı terk etmesi gerekli
    Bizim arkadaş ortalık malı gibi çok seviyor oynamayı coille lastikle vs. Dedikleriniz doğru olabilir. Bir de devamlı gazlayan biriydi onun da bir etkisi olabilir belki..

  8. #8
    Oguzhan.Ozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Mesaj
    413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coilover standartda normal bir süspansiyondur sadece ayarlı olması farkı zaten ama lastik kopma çıkma vs olacağını tahmin etmiyorum güvenlikli bir sistem ama iş air e geldimi hiçmi hiç güvenemiyorum sonuçta körüğün içinde bi hava ile araba duruyor.. körük yırtılması vs aklıma bile getirmek istemiyorum dedikleriniz air ile olabilir bi nebze.. ( kendi aracımda 1.5 senedir coilover kullanıyorum )
    e46 '99 3.20i Manuel X, e36 '93 Coupe 3.0 stroke X, e36 '96 Coupe 3.20i X, e46 '01 3.30ci gri X, e46 '03 3.30ci siyah X
    E46 2003 3.30Cİ Stellgrau :X , e92 Coupe 3.20d 2012

  9. #9
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem yay, amartisör dükkanın mi var kardeşim ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •