Buradaki çoğu kişi benden bu konuda çok daha tecrübelidir tabiki, bende merakımdan montaj öncesi araştırma yaptım. video kaydı aldım. elimden geldiğinde küçük bir bilgilendirme yapmak istedim![]()
Keyifli seyirler dilerim![]()
Buradaki çoğu kişi benden bu konuda çok daha tecrübelidir tabiki, bende merakımdan montaj öncesi araştırma yaptım. video kaydı aldım. elimden geldiğinde küçük bir bilgilendirme yapmak istedim![]()
Keyifli seyirler dilerim![]()
Bijonlari sikarken once ellinizle yuvaya oturtup sonra makineyle sikarsaniz daha iyi olur. Birde tork anahtari tavsiye ederim.
fg den 2 gün önce sipariş geçmişken bu işin kanlı canlı nasıl yapıldığını görmekte büyük tesadüf oldu![]()
mesela bizim araçta 120 nM torkla sıkılması gerekiyor. tork anahtarıyla hepsi 120 nm olur. çok sıkınca daha iyi olmaz, bijonlarda uzamaya neden olur, bijon kesme denilen olay olur.
Çok güzel tesadüf olmuş. Furkan abi işini çok özenerek yapıyor gerçekten![]()
Havalı tabancalarında tork ayar mekanizması var tabi bunu uygulayan usta önemli araçlarda kullanılması gereken bijonun veya somunun 10.9 sertlik derecesi olur bu bijonun fazla sıkıldığında kopup veya sünmesindeki etken sertlik derecesidir... Güzel paylaşım olmuş sesli anlatım daha güzel olurdu...
DRJANT
FG Spacer'ın ismini çok duyuyorum, sanırım spacer ihtiyacım olduğunda kapısını çalacağım firma olacak.
Yalnız o bijonları önce el ile oraya takıp iki üç diş çevirip sonra makine ile sıkılsa 10 saniye kaybedilir ama o makine üzerinden takarken dişi tam kavrayamadan o güçle bijon kendine yer yaparsa saplama üzerinde, bir sonraki sökümde bijonlarla birlikte saplamalar da geliyor. Tecrübeyle sabit.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)